סיכום סוף השבוע בליגות ג'

המחזור ה-21 בליגות ג' המשיך להיות מעניין ומותח, עם הרבה שערים. הניצחונות הבולטים של המחזור היו של פרדסיה, בית"ר עזרא, צפרירים חולון, בית"ר אשדוד, בית"ר חיפה, בית שמש, מרחבים ומ.ס רמלה. ההפתעות הגיעו מהצד של אשדוד סיטי, אינטר תל אביב וגבעת שמואל

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 18-02-2020
  • 08:51

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 44 שערים. מוליכת הטבלה השקמה רמת גן הפסידה 0-2 לאינטר תל אביב, כבשו יובל לוי ופריס עבדולראסול. רו''ח תל אביב ניצחה 1-6 את אליצור יהוד ונצמדה לשקמה, כבשו ישראל בורוכוב, דניאל לשר, נעם דוידסון, אורן כוכבי, אורון שכטר ואברהם עובד. השלישית רמת ישראל הביסה 0-4 את בית"ר יפו עם צמד ליניב אבדר, אייל דואק ואקלה ברקט הוסיפו שער כ''א. צפרירים חולון מנצחת 1-4 את אור יהודה - צמד לאביב כהן, טל רוזן ומתן לוי כבשו גם הם.

יתר התוצאות: 

בית"ר עזרא - פרדס כץ 1-11

בני יהוד - א.ס חולון 2-5

ספרטק רמת גן - אליצור יהוד 3-0

נווה גולן - שיכון ותיקים 2-2

 

רמת ישראל מביסה את בית"ר יפו

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 39 שערים. בית"ר אשדוד המוליכה ניצחה 3-5 את בית"ר גדרה, כבשו אלנור אלייב (צמד), אריאל טרבלסי, מתן גנון ואלירן כהן השתתפו בחגיגה. נחלת יהודה ניצחה 1-3 את בית"ר גבעת זאב, אלעד אברמסון, רון מורג וגיא יפת כבשו. הפסד מפתיע לבני יצאלאל 2-3 מול אשדוד סיטי. מ.כ ירושלים ממשיכה לנצח, הפעם 0-4 על בית"ר גן יבנה, עוז אריאל כבש צמד, רן דידיה ותומר ניסים הוסיפו שער כ''א. בדרבי של רמלה מ.ס. ניצחון 0-2 את הפועל רמלה.

יתר התוצאות:

בני אשדוד - קריית עקרון 1-2

טירת שלום - צעירי לוד 5-1

מבשרת ציון - מ.ס ראשל''צ 1-6

 

גבעת שמואל הפתיעה וניצחה את בני רעננה

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 30 שערים. המוליכה הפועל פרדסיה הביסה 1-6 את בית"ר שומרון, יאן סולימנוב כבש צמד, שי רוטמן, אדגר שמייב, אילן בבייב ותומר מלאכי כבשו גם הם, פרדסיה פתחה פער 8 נקודות מצעירי טירה וספורטינג תל אביב שנפרדו בתיקו 0-0. עירוני אריאל חוזרת לנצח 0-2 את כפר יונה, אבירן בן הרוש וניצן לוי כבשו. מכבי גבעת שמואל הפתיעה וניצחה 4-6 את בני רעננה.

יתר התוצאות:

בני טירה – כפר קאסם ניברס 6-4

אורנית - השרון נתניה 0-1

ביתר טוברוק - בני הרצליה 0-0

גלגוליה - מ.ס נתניה - לא נערך

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 31 שערים. המוליכה בית"ר חיפה הביסה 0-8 את מכבי ברקאי, צמדים לשלומי, ביטון איתי מגל ומגד רוחאנא. סגניתה, מ.ס טירת הכרמל ניצחה 1-3 את צעירי חיפה, בר שם טוב, איתן יואש ובן בן שושן כבשו.

יתר התוצאות:

מכבי קריית ים - בית"ר קריית אתא 2-6

קריית חיים – אור עקיבא 1-2

בני גסר אל זרקא - ביתר פרדס חנה 0-7

הפועל יוקנעם - הפועל קריית ים 1-0

 

אינטר ת"א ניצחה את השקמה

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 36 שערים. המוליכה מ.כ ערד ניצחה 1-2 את מטה יהודה מצמד של נתנאל פקדו. הפועל מרחבים מביסה 0-7 את מכבי ירוחם. בית שמש מביסה 1-10 את מכבי אשקלון, מכבי ב''ש מנצחת 0-2 את הפועל שדרות, שגב שלום ניצחה 2-3 את עירוני חורה מצמד של אחמד אבו בילאל.

יתר התוצאות:

צעירי לקייה - עוצמה ב''ש 3-1

הפועל רהט – צעירי אלהושלה 2-2

בית"ר אשדוד ניצחה את גדרה ושמרה על הפסגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. רו"ח מנצלת עד תום את מעידתה של השקמה (ברק 18-02-2020, 15:38)
    ומשווה את מס' הנקודות. בשרון נראה שרעננה ויתרה על המאבק בצמרת.