ספורטינג תל אביב כבשה את השומרון

בית"ר מ.א שומרון אירחה במגרש באורנית את ספורטינג תל אביב לאחר התוצאה המפתיעה מול עירוני אריאל, שהשיגה נקודה היסטורית וחשבה לחולל הפתעה נוספת מול ספורטינג תל אביב. שומרון החזיקה מעמד רק 7 דקות מהפתיחה ולבסוף הובסה 1-7 שעל כר הדשא הורגשו יחסי הכוחות

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 09-02-2020
  • 08:07

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

ספורטינג תל אביב שלטה לאורך כל שלבי המשחק ולא אפשרה לבית"ר שומרון להניע את הכדור ולסכן את שערה. כבר בדקה ה-7 התקפה של ספורטינג מימין בה סהר דנן מוסר כדור לרחבה ליעקב יואבוב שמכניס כדור עומק לאברהם ימרהן ומול השוער בועט פנימה, 1-0 לספורטינג.

שחקני ספורטינג תל אביב ניסו לכבוש את השני, אבל תנאי המגרש הקשים והגשם השוטף לא אפשרו זאת. בדקה ה-28 התקפה של ספורטינג תל אביב, אושר גוואטה מוסר כדור לסהר דנן שפורץ לרחבה ומוסר כדור עומק לעמרם אוטמזגין שמקרוב בועט החוצה. 8 דקות לפני סיום המחצית נכבש השער השני, אושר גוואטה מוסר כדור לסהר דנן שמול השוער בועט, שוער שומרון מזנק והודף, אך ציון אשטגה מגיע ומקרוב בועט פנימה, 2-0 לספורטינג בירידה להפסקה. 

 

ספורטינג חוגגים בדרך ליתרון כפול בהפסקה (אלי שמואלי)

 

המחצית השנייה נמשכה בשליטה של ספורטינג תל אביב ובדקה ה-49 התקפה של ספורטינג, יעקב יואבוב מקבל כדור מרחק 35 מטרים מהשער ובועט כדור פצצה לפינה השמאלית ופנימה 3-0. עוברות חמש דקות בלבד וקרן לספורטינג תל אביב, אושר גוואטה מרים כדור לרחבה ואברהם ימרהן מקרוב בועט פנימה וזה כבר 4-0.

 

ספורטינג חוגגים את השער הרביעי (אלי שמואלי)

 

בדקה 65 קיבלנו טעות בהגנת ספורטינג תל אביב, עוז מנשה מוסר כדור עומק לעודד שפירא שעובר את ההגנה ומול השוער, יגל קוזחי בועט פנימה ומצמק ל-4-1.

בדקה 76 התקפה לספורטינג תל אביב, אסף חלוואן מכניס כדור לרחבה ליעקב יואבוב שמוציא כדור רוחב לעמרם אוטמזגין שמול השוער בועט לפינה השמאלית ופנימה, 5-1 לספורטינג. שבע דקות לסיום המשחק קיבלנו עוד טעות בהגנה של ספורטינג תל אביב, עודד שפירא מוסר כדור לחן קמינסקי שבועט לשער, אך שוער ספורטינג תל אביב מזנק ומוציא לקרן. בדקה ה-85 אברהם ימרהן מכניס כדור לרחבה ליעקב יואבוב שמול השוער בועט פנימה וקובע 6-1. בדקה ה-88 קרן לספורטינג תל אביב בה עירון כהן מסובב כדור לרחבה והכדור נכנס פנימה, 7-1 לספורטינג תל אביב בסיום שהשיגה את הניצחון השני הרצוף.

 

עירון כהן חוגג וקבוע את תוצאת המשחק (אלי שמואלי)

 

בשבוע הבא תפגוש ספורטינג לקרב צמרת את צעירי טירה כששתי הקבוצות צמודות בטבלה עם אותו מספר נקודות. בספורטינג הקדישו את המשחק לגורדן טוויטו שחוגג יום הולדת.

 

המצטיין במשחק, אברהם ימרהן (אלי שמואלי)

 

מיכאל אשכנזי, מאמנה של ספורטינג תל אביב אמר בסיום המשחק: "השגנו ניצחון שני ברציפות, ניצחון חשוב במגרש קשה ומסוכן בריאותית שעד עכשיו לא מבין איך אישרו לשחק בו. לקחנו נקודות עם כל גול בצבע והכי חשוב זה צבירת הנקודות. בשבוע הבא יש לנו משחק קשה בבית נגד צעירי טירה שצמודה אלינו ונקווה שנבוא מוכנים כדי לנצח. אני גאה בשחקנים על המשחק היום בתנאים לא קלים, אבל שוב הם הוכיחו בפעם המי יודע כמה שהם חבורה של גברים".

כובשי השערים של ספורטינג (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מיכאל הליצן (משקיף 09-02-2020, 08:51)
    מיכאל יא ליצן, אתה לא מאמן ואפילו לא מתקרב לזה, אתה בובה על חוט של יונתן הבעלים של הקבוצה,שחי בסרט שהוא מאמן, הגעת רק בגלל התעודה ואין לך מושג בכדורגל, בכל מקום אתה עושה מעצמך סמרטוט, גם באיגוד המאמנים ליקקת בשביל שיקראו לך סקאוט, למרות שאתה לא מסוגל לגלות אפילו זבוב בתוך המרק.