התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'-והשבוע: מעיין נגב

לקראת משחקי השבוע הקרוב בליגות ב' ו-ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע ולתחזית הוא מארח את מעיין נגב שזכה בגביע המחוזי עם בית"ר כפ''ס. מעיין נגב פנוי להצעות ולא פוסל קבוצה בליגה א' ו–ב'. בשבוע שעבר ניצח אלי שמואלי את סאלח, מנהלה של צעירי טייבה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 05-02-2020
  • 23:42

מעיין נגב מגיע לתחזית השבועית עם אלי שמואלי

 

צעירי טייבה - הפועל מחנה יהודה

צעירי טייבה חזרה לנצח לאחר שהתאוששה מההפסד מול שמשון תל אביב ופתחה פער 9 נקודות מסגניתה בית דגן. צעירי טייבה תארח את מחנה יהודה שמגיעה לאחר שני ניצחונות חשובים ובורחת מהתחתית ועוד יכולה בסוף לסיים בפלייאוף העליון.

שמואלי - 1

נגב - 1 

           

שמשון תל אביב - הפועל קלנסווה

שמשון תל אביב עם כוונות להגיע לפלייאוף העליון, מגיעה לאחר הפסד מול הוד השרון ומארחת את קלנסווה המפתיעה שמנצחת את קריית אונו ומטפסת למקום השלישי בליגה.

שמואלי - 2

נגב - x

 

קלנסווה תשחק מול שמשון ותרצה לשמור על מקומה בצמרת

 

שיכון המזרח - מ.ס דימונה

שיכון המזרח שהתחזקה מאוד ומגלה יכולת טובה במחזורים האחרונים, נמצאת במקום השלישי ולה ההגנה הטובה בליגה, מגיעה לאחר תיקו מול קריית מלאכי ותארח את המוליכה מ.ס דימונה עם ההתקפה הטובה בליגה, שמגיעה במומנטום אחרי הניצחון מול שדרות.

שמואלי - 2

נגב - x

 

שדרות -  מ.ס באר שבע

שדרות חוזרת עם הפסד למוליכה מדימונה ורוצה להגיע לפלייאוף ומארחת את מ.ס באר שבע שאיבדה נקודות חשובות בביתה מול עירוני מודיעין. ניצחון של שדרות יקרב אותה למאבק על מקום בפלייאוף.

שמואלי - 1

נגב - x

 

בני טובא - מגדל כרום

בני טובא נמצאת במקום הרביעי וקרובה מאוד למאבק על הפלייאוף. היא תארח את מגדל כרום החזקה מהמקום השני שנלחמת על העלייה מול בועיינה.

שמואלי - 2

נגב - 1

 

בני ריינה – עירוני נשר

קרב צמרת מרתק! בני ריינה במקום הרביעי ומגיעה לאחר שהביסה את אחי איכסל ומארחת את עירוני נשר עם ההתקפה וההגנה הטובה בליגה.

שמואלי - 2

נגב - x

 

השקמה רמת גן - רמת ישראל

השקמה רמת גן מוליכה את הליגה עם ההתקפה הטובה בליגה ותנסה לנצח ולברוח לליגה. היא מגיעה לאחר תיקו במשחק הצמרת מול רו"ח תל אביב ומארחת את רמת ישראל מהמקום השלישי שחזרה עם ניצחון מהמשחק מול נווה גולן.

שמואלי - 1

נגב - 1

 

מ.כ ירושלים - נחלת יהודה

משחק צמרת מעניין. הירושלמים במקום הרביעי איבדו נקודות חשובות מול מבשרת ציון והם מארחים את נחלת יהודה מהמקום השני, שאיבדה גם היא נקודות. ניצחון לירושלמים יקרב אותם לכיוון הצמרת ויפתח את מאבק העלייה.

שמואלי - 1

נגב - 2

 

בית"ר אשדוד תצא למשחק חוץ לא פשוט בקריית עקרון

 

קריית עקרון - בית"ר אשדוד

קריית עקרון הקבוצה המפתיעה של המחזורים האחרונים ונמצאת בתקופה טובה, תארח את בית"ר אשדוד המוליכה שסיימה בתיקו מול בני יצאלאל.

שמואלי - 1

נגב - x

 

צעירי טירה - עירוני אריאל

צעירי טירה חזרה למאבק העלייה ונמצאת בתקופה טובה לאחר ניצחון מול אורנית והיא תארח את עירוני אריאל שתנסה לנצח בהזדמנות האחרונה שלה העונה להיצמד לצמרת. היא מגיעה לאחר שאיבדה נקודות מול בית"ר שומרון, הקבוצה בלי התקציב שהשיגה נקודה היסטורית בליגה.

שמואלי - x

נגב - 1

 

אריאל יוצאת למשחק חוץ בטירה

 

הפועל מרחבים - שגב שלום

קרב צמרת! מרחבים מארחת את שגב שלום למשחק על 6 נקודות. מרחבים סיימה בתיקו מול ערד ושגב שלום ניצחה את עוצמה באר שבע.

שמואלי - 1

נגב - x

 

מרחבים תארח את שגב שלום

דימונה תצא למשחק מול שיכון המזרח

הוסף תגובה
תגובות