נצחון אלים

הפועל הוד השרון גברה 1:2 על הפועל ג'לג'וליה משער נצחון של רע אשד בפנדל בדקה ה-90,אך סיפור המשחק הייתה תגרה אלימה בין שחקני שתי הקבוצות כשגיא אפשטיין בלמה של הוד השרון פונה לביה"ח לאחר שהותקף ע"י שוער ג'לג'וליה ראני עודה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-12-2010
  • 18:09

הפועל הוד השרון אירחה בשישי את הפועל ג'לג'וליה במשחק שערן דורון וחניכיו ידעו שעלול להוות מוקש וכך אכן קרה.
הפתיחה הייתה מעט הססנית אך בדקה השישית מצב ראשון מסוכן להוד השרון כששחר משה מצא את איתן טיקר שהוציא כדור רוחב לאלי שפיאן שמול שער חשוף,פיספס את הכדור.
שתי דקות חלפו והוד השרון עלתה ליתרון כשראני עודה שוער ג'לג'וליה טעה ותפס כדור ברחבה שהוחזר אליו ממגן קבוצתו,נפסקה בעיטה חופשית בלתי ישירה מעשרה מטרים ורע אשד הוציא כדור קצר לאיתן טיקר שבעט במדוייק פנימה,0:1 להוד השרון.

 

ערן דורון,נצחון דחוק למאמן הוד השרון.(צילום:לירן דורף)


מכאן והלאה ראינו משחק דו צדדי כשמצד אחד טיקר ושפיאן מחמיצים הזדמנויות טובות למארחים אך גם ג'לג'וליה לא טומנת ידה בצלחת ותוקפת אך חוסר ריכוז של ג'אמע וסאמח סמיר מנע שוויון.

את המחצית השנייה פתחה ג'לג'וליה טוב יותר,תקפה וגם הגשם הגיע מה שגרם משחק קצבי יותר.
גם האווירה בין הספסלים החלה להתחמם כשאוהדי ג'לג'וליה וגם ספסלה מתעמת עם שחקני הוד השרון.
בדקה ה-70 כדור עומק נשלח לעברו של ואסיף ג'אמע,שוער הוד השרון יניב טבנצ'יק יצא לכדור אך החליק וג'אמע אמר תודה,השתלט על הכדור ומזווית אלכסונית לא קלה,בעט פנימה,1:1.
גם לאחר השער המשיכה ג'לג'וליה בנסיונות תקיפה אך חסרה רגל מסיימת ברחבה כשמספר כדורי רוחב מסוכנים לא מצאו כתובת.
בדקה ה-77 יכלה הוד השרון לחזור ליתרון כשאד רע מצא בכדור עמוק את איתן טיקר שנותר לבדו אחד על אחד מול עודה אך בעט חלש והחוצה.

בדקה ה-82 טענות בג'לג'וליה לפנדל לאחר שגיא אפשטיין הציל בחזהו כדור מקו השער וספסל האורחת היה בטוח שנגע בידו,מה שגרם עוד יותר להתחממות האווירה על הספסלים.
שלוש דקות חלפו וכדור רוחב של טיקר מצא את ברשן המחליף שמקרוב פגש רק בקורה.
בדקה ה-90 הדרמה החלה כשאלי שפיאן הוכשל ברחבה והשופט אבי אמסלם הורה על הנקודה הלבנה,שחקני ג'לג'וליה התקשו לקבל את ההחלטה ובעטו את הכדור מהנקודה הלבנה וסירבו להשלים עם הפסיקה,השוער ראני עודה יצא משליטה ותקף פיזית את בלם הוד השרון גיא אפשטיין לאחר שהאחרון שאל אותו מדוע הוא בעט את הכדור ולא מאפשר לפנדל להתבצע.
מהומה רבתית התחוללה במגרש,עודה קיבל את האדום ואפשטיין פונה לבית החולים עם חשש לזעזוע מח(לשחקן אגב,שלום).

 

גיא אפשטיין(בירוק),פונה לבית החולים לאחר הפגיעה.(צילום:לירן דורף)


רע אשד כבש את הפנדל ואז שחקני ג'לג'וליה הקיפו את השופט וזכו לעוד שני אדומים כשגם מוחמד עודה וקייסר קורמטה מסיימים את המשחק.
האווירה התלהטה,מהומה רבתית שוב המשיכה והשופט עשה בשכל כששרק לסיום ונמלט על נפשו בדרך לחדר ההלבשה.
יש לציין שזו לא פעם ראשונה שהפועל ג'לג'וליה מעורבת בתקריות אלימות שכאלה והגיע הזמן שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל יעניש בחומרה את המעורבים בפרשה.
בסיום נצחון דחוק אך חשוב להוד השרון ששומר אותה חזק במקום הראשון בטבלה.

הוסף תגובה
תגובות