ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-20

מחזור ה-20 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 19 שערים. דימונה מנצחת בבית. בני אילת, מעלה אדומים, לוד וירוחם מנצחות בחוץ. המשחקים של בית"ר יבנה נגד מעלה אדומים, שיכון המזרח נגד קרית מלאכי ובאר שבע נגד מודיעין מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-02-2020
  • 11:43

צעירי רהט – הפועל לוד : 1-2

הפועל לוד יצאה למשחק חוץ קשה ברהט. רהט עלתה ראשונה ליתרון מרגליו של אבו סמיר עלא אבל עד המחצית לוד הישוותה משערו של פיני מתנה. במחצית השניה לוד השלימה את המהפך משערו של אסף אסולין בדקה ה-75 ואספה עוד 3 נקודות יקרות במאבקי התחתית. רהט סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של חסן כמלאת.

 

בית"ר קרית גת – עירוני כסייפה : 4-0

כסייפה מהמקום השני יצאה למשחק לא פשוט בקרית גת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים . במחצית השניה כסייפה "התנפלה" על קרית גת עם ארבעה שערים מרגליהם של הישאם אזברגה, הישאם אלעתמין וצמד של סיאף אלהושלה. כסייפה שומרת על פער 4 הנקודות מהמוליכה דימונה. קרית גת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אוראל דהן.

עירוני נתיבות – הפועל ירוחם : 1-0

ירוחם יצאה למשחק חוץ קשה בנתיבות נגד עירוני המקומית שרוצה להבטיח עוד עונה בליגה ב'. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השניה ירוחם הצליחה לנצח את המשחק מפנדל של אלירן וסקר בדקה ה-86. נתיבות סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אהרון נתנאל בדקה ה-71.

מ.ס דימונה – עירוני שדרות : 0-2

דימונה המוליכה אירחה במגרשה את שדרות החזקה. דימונה פתחה היטב את המחצית הראשונה והוליכה 1-0 משערו של משה אסולין. במחצית השניה דימונה הוסיפה עוד שער מרגליו של משה אביטן ובסיום 2-0 לדימונה ששומרת על פער 4 הנקודות מהשנייה כסייפה.

דימונה חוגגת עוד ניצחון (אורי גבאי)

 

מ.ס באר שבע – עירוני מודיעין : 1-1

מ.ס באר שבע מהצמרת אירחה  במגרשה את מודיעין המאכזבת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערין. במחצית השניה מודיעין עלתה ליתרון בדקה ה-69 משערו של ירין אסייג . היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-83 אז הגיע רועי אללוף ואיזן את התוצאה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק.

עירוני גדרה – בני אילת : 3-2

גדרה האחרונה אירחה במגרשה את בני אילת. גדרה פתחה נהדר וכבר בדקה ה-20 הוליכה 2-0 מרגליהם של מור עדן ושמואל בן חמו. סמוך לשריקה למחצית אילת צימקה משער של דניאל אלמלח. במחצית השניה אילת השלימה את המהפך מרגליהם של ארז שיפמן ואיתי שטלונג ובסיום 3-2 יקר לאילת.

בית"ר יבנה – מעלה אדומים : 1-1

בית"ר יבנה אירחה במגרשה את מעלה אדומים. האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה מרגליו של אסף לוי. היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-72 אז הגיע אליאל אמסלם שכבש וקבע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

מכבי קרית מלאכי – שיכון המזרח : 0-0

קרית מלאכי אירחה במגרשה את שיכון המזרח השלישית . שתי הקבוצות שיחקו בעיקר על מנת לא לספוג ובסיום תיקו 0-0 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : סיאף אל הואשלה שחקנה של כסייפה עם צמד בניצחון קבוצתו על קרית גת.

מאמן המחזור : אמיר כהן מאמנה של כסייפה עם ניצחון גדול בקרית גת.

קבוצה מצטיינת : מ.ס דימונה עם ניצחון יקר על שדרות החזקה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-20

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוחבוט יפח (ירדן 03-02-2020, 14:14)
    נתיבות הסתבכה חזק עם המאמן הכי חלש בליגה בוחבוט שטוען שהליגה חלשה. בוחבוט היית בובה באשדוד אין לך קשר להישארות ניסית לדחוף את עצמך לכל קבוצה אפשרית מליגה א׳ ומעלה ולא נגעו בך לך תעשה חמוצים
  2. הפועל לוד (רפי סרוסי 03-02-2020, 14:59)
    יום חמישי בשבע בוחבוט אל תבוא ללוד תקבלו 4 מהפועל לוד יפח אשפה
  3. שחקן בנתיבות (ירדן 03-02-2020, 21:05)
    בחיים לא נתקלתי במאמן כזה שרק מדבר על עצמו כאילו הוא לקח 3 אליפויות כל היום אני ואני מאז שהביאו את בוחבוט האימונים ברמה ממש נמוכה כל שניה האימון נעצר והוא לא מפסיק לדבר יורדים מהאימון לא מזיעים אם זה אימן בליגת העל אויי ואבוייי