ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-19

מחזור ה-19 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 41 שערים, כסייפה, לוד, ירוחם ומעלה אדומים מנצחות בבית. באר שבע, דימונה ושיכון המזרח מנצחות בחוץ והמשחק של שדרות נגד קרית מלאכי מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 29-01-2020
  • 08:33

הפועל לוד – בית"ר קרית גת : 0-3

הפועל לוד מהתחתית אירחה במגרשה את קרית גת ממרכז הטבלה. לוד פתחה נהדר את המחצית הראשונה והובילה 2-0 משערים של פיני מתנה ואסף אסולין. במחצית השנייה פיני מתנה כבש והשלים צמד שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 3-0 ללוד.

עירוני כסייפה – עירוני גדרה : 1-7

עירוני כסייפה השנייה אירחה את גדרה האחרונה. כסייפה לא ריחמה על גדרה וכבשה לא פחות מ-7 שערים מרגליהם של מוחמד בילאל ושלושער של הישאם אזברגה וסיאף אל הואשלה . גדרה הצליחה רק לצמק ובסיום 7-1 ענק לכסייפה.

הפועל ירוחם – צעירי רהט : 1-5

ירוחם אירחה במגרשה את צעירי רהט מהתחתית . ירוחם פתחה נהדר ובמחצית הוליכה 3-0 משערים של רועי אברג'יל, אלירן אפריאט ושמעון אלקבץ. במחצית השנייה ירוחם כבשה עוד 2 שערים מרגליהם של הדר ברד ודודו פלס. רהט הצליחה רק לצמק משערו של אעסם סאלח ובסיום 5-1 לירוחם.

עירוני שדרות – מכבי קרית מלאכי : 1-1

שדרות אירחה במגרשה את קרית מלאכי לקרב בין 2 קבוצות שמכוונות רק פלייאוף עליון . המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-50 קרית מלאכי עלתה ליתרון משערו של עומר יעקב . היתרון החזיק דקה עד שהגיע עמוס רפאל וקבע שוויון. עד לסיום לא היו שערים ובמשחק הסתיים בתוצאה 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. שדרות שיחקה החל מהדקה ה-20 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יבגני רפפורט.

 

שחקני אילת וב"ש לפני המשחק (רון בלומנטל)

 

בני אילת – מ.ס באר שבע : 2-0

מ.ס באר שבע יצאה למשחק חוץ באילת ופתחה נהדר את המשחק ובמחצית הוליכה 1-0 משערו של ירין אבוקסיס. במחצית השנייה ירין אבוקסיס השלים צמד ומנצח עבור קבוצתו את המשחק 2-0. אילת מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איציק כהן בדקה ה-61.

 

משחק קשוח התפתח באילת (רון בלומנטל)

 

בית"ר יבנה – מ.ס שיכון המזרח : 7-1

בית''ר יבנה אירחה במגרשה את שיכון המזרח מהמקום השלישי. פערי האיכות נראו על המגרש כבר מהדקה הראשונה ובמחצית שיכון המזרח הובילה 5-1 משערים של ליאו אמסיס וצמדים של בלצ'או דסלין ועמי נחייסי. עידן כהן מיבנה צימק. במחצית השנייה שיכון המזרח הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של דקל כחלון ועמי נחייסי שהשלים שלושער ובסיום 7-1 גדול לשיכון המזרח שרחוקה 4 נקודות מהפסגה.

עירוני מודיעין – מ.ס דימונה : 7-2

המוליכה מדימונה יצאה למודיעין ולא האמינה כמה קל יהיה לה. דימונה פתחה נהדר ובמחצית הראשונה הוליכה 3-0 משערים של מאי מזל וצמד של אבי מסיקה. במחצית השנייה דימונה המשיכה ללחוץ וכבשה 4 שערים מרגליהם של אור עלאוה, ערן זגר וצמד של ליל זגורי. בדקות הסיום הצליחה מודיעין לצמק מרגליהם של גל אסולין וירין הלל ובסיום 7-2 ענק לדימונה.

בית"ר מעלה אדומים – עירוני נתיבות : 0-3

מעלה אדומים שנמצאת בתקופה טובה אירחה את נתיבות. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה מעלה אדומים שלטה והבקיעה 3 שערים מרגליהם של אסף לוי, דניאל דרעי ויהודה כהן.

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור: ירין אבוקסיס שחקנה של מ.ס באר שבע עם צמד בניצחון קבוצתו באילת.

מאמן המחזור: שמעון ביטון מאמנה של דימונה עם ניצחון גדול במודיעין.

קבוצה מצטיינת: שיכון המזרח עם ניצחון ענק ביבנה.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-19

הוסף תגובה
תגובות