סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 21

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד...

  • על ידי: סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני
  • 24-01-2020
  • 09:38

אנו במחזור ה-21, מכבי פ"ת חזרה לנצח, ראשל"צ רק במרחק 4 נקודות ממנה וקטמון שוב מפשלת. 3 נקודות מפרידות בין המקום הרביעי למקום ה-11. התחתית בוערת לאחר שלוד התחזקה, אחי נצרת ניצחה ועכו מוצאת את עצמה לא רחוק מהמקום למשחקי המבחן כמו בעונה הקודמת.

 

המשחקים:

הפועל ראשל"צ-מכבי אחי נצרת

אחי נצרת ניצחה במחזור הקודם את רמה"ש עם המאמן החדש ניר ברקוביץ'. הפעם הם יוצאים למשחק חוץ מול ראשל"צ מהמקום השני שהתפוצצה במחזור הקודם על נוף הגליל עם חמישייה. הפעם הם יסתפקו בפחות אבל העיקר להביא שלוש נקודות ולהמשיך את המירוץ לליגת העל. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

הפועל נוף הגליל-בני סכנין

הפועל נוף הגליל תשחק יותר סגור אחרי החמישייה שקיבלו במחזור הקודם מראשל"צ. מולה תבוא סכנין שזו ההזדמנות האחרונה שלה להתקרב לצמרת. הניחוש שלי: תיקו.

הפועל עכו-הפועל ר"ג

הפועל עכו לא כובשת ובקצב הזה היא בדרך למאבקי תחתית, במיוחד לאור התחזקותה של בני לוד. הפועל ר"ג יכולה לנצח כל קבוצה בליגה ביום נתון. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

מ.ס כפר קאסם-בית"ר ת"א/בת ים

בית"ר ת"א כבר הבטיחה עוד עונה בליגה וכמו תמיד-מורידה הילוך במחצית השניה של העונה. כפר קאסם תחזור למסלול הנצחונות. הניחוש שלי: כפר קאסם.

הפועל אשקלון-הפועל רמה"ש

אשקלון חייבים נקודות כדי לא לרדת ליגה. רמה"ש טובים יותר אבל אשקלון יילחמו עד הסוף. הניחוש שלי: תיקו.

מכבי פ"ת-הפועל פ"ת

הדרבי הגדול של פ"ת ומשחק המחזור! מכבי ניצחה בקלות בסיבוב הקודם, גם הפעם יחסי הכוחות הם לטובתה. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

הפועל קטמון-בני לוד

קטמון מפשלת כל עונה ולא מגלה יציבות של קבוצה שרוצה לעלות ליגה. לוד התחזקו ומראים כוונות גדולות של הישארות בליגה. הניחוש שלי: תיקו.

הפועל אום אל פאחם-הפועל עפולה

פאחם סיימו את מסע הגביע וכל שנותר הוא להתרכז בליגה, מולה תתייצב הפועל עפולה שזקוקה נואשות לנקודות כדי להישאר בליגה. פאחם איכותית יותר ועם הרבה יותר אוהדים. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

סוכן השחקנים הבכיר עו"ד שי אבני

הוסף תגובה
תגובות