סיכום המחזור ה-17 בליגות ג'

המחזור ה-17 בליגות ג' המשיך להיות מעניין ומותח עם הרבה שערים. הניצחונות הבולטים של המחזור היו של בית"ר אשדוד, הפועל פרדסיה, מ.ס טירת הכרמל, מ.כ ערד וצעירי טירה. הקבוצות המפתיעות של השבוע: בני הרצליה, קריית עקרון ואינטר תל אביב

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 20-01-2020
  • 10:39

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 39 שערים. המוליכה השקמה רמת גן, ניצחה 3-4 את בני יהוד. סגניתה רו''ח תל אביב הובסה 0-4 על ידי אינטר תל אביב. רמת ישראל חזרה למאבק העלייה לאחר שגברה 0-1 על שיכון ותיקים משער של יניב אבדר. צפרירים חולון חזרה לנצח ונדבקה למובילות לאחר שגברה 0-2 על נווה גולן מצמד של אביב כהן. בשבוע הבא השקמה רמת גן תפגוש את צפרירים חולון, אינטר תל אביב את רמת ישראל ונווה גולן תפגוש את רו''ח תל אביב.

יתר התוצאות: 

בית"ר עזרא - בית"ר יפו 1-0

ספרטק רמת גן - אליצור יהוד 4-1

אליצור יפו - אור יהודה 2-1

פרדס כץ - א.ס חולון 13-3

 

אינטר ת"א מביסה את רו"ח ת"א

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 51 שערים כשהמחזור השבוע המשיך להביא הפתעות. המוליכה בני יצ'אלאל ממשיכה לנצח ופתחה פער של 2 נקודות מהדולקות אחריה, בית"ר אשדוד ונחלת יהודה. יצ'אלאל הביסה 0-4 את צעירי לוד כשהיא פתחה את המשחק בשער מהיר של יוני מנגיסטו והמשיכה ללחוץ שדניאל צגהון מכפיל את התוצאה לפני המחצית. יוני מנגיסטו כובש את השני שלו וקובע 0-3 במחצית, בתוספת הזמן הורחק אחמד שעמאן מלוד ובדקה 99 שחק בן שבת קובע את תוצאת המשחק 0-4 וכובש את שערו ה-21 העונה. סגניתה, בית"ר אשדוד התפוצצה על הפועל רמלה והביסה אותה 0-13 כאשר השתתפו בחגיגת השערים אלנור אלייב, עמית זריהן עם שלישיות, מיכאל חמו ושמעון ביטון צמד כ''א, מתן גנון, אלירן כהן ומשה שעשע שער כ''א. ההפתעה הגדולה של המחזור הייתה כשקריית עקרון עצרה את נחלת יהודה וחילצה תיקו בדקות הסיום, כאשר נחלת יהודה הובילה פעמיים עד שיצחק שרמן קובע 2-2 בסיום. הרביעית בטבלה, מ.כ ירושלים ניצחה בקושי את הפועל טירת שלום. סוגרת הטבלה שעדיין ללא נקודות העונה ניצחה 2-3 מצמד של ישי דוד ושער של רן דדיה בפנדל. בשבוע הבא המוליכה בני יצ'אלאל תצא למשחק חוץ קשה מול קריית עקרון, ביתר אשדוד תצא למשחק נגד צעירי לוד ונחלת יהודה תפגוש בבית את בית"ר גן יבנה. 

יתר התוצאות:

מ.ס רמלה - בני אשדוד 1-2

אשדוד סיטי - בית"ר גבעת זאב 2-8

מבשרת ציון - בית"ר גן יבנה 3-4

בית"ר גדרה – מ.ס ראשל''צ 3-2

 

בית"ר אשדוד מביסה את רמלה

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 32 שערים כשהמוליכה הפועל פרדסיה ניצחה 1-3 את עירוני אריאל במגרשה הקשה. במחצית לא נכבשו שערים ובפתיחת המחצית השנייה פרדסיה עולה ליתרון משער של שי רוטמן, ניב שי ומשה אסייג כובשים תוך דקות ומעלים את פרדסיה ליתרון 0-3, לקראת הסיום אלי בן עיון מצמק וקובע את תוצאת המשחק, 1-3 לפרדסיה. סגניתה בני רעננה ניצחה בביתה 1-5 את ביתר שומרון - סוגרת הטבלה שמחפשת נקודות ראשונות היסטוריות העונה. ההפתעה הגדולה של העונה הגיעה כשבני הרצליה מנצחת 0-2 את ספורטינג תל אביב שיורדת למקום השלישי, שער של האקס שלה מושיקו אסולין ושל אליאב גרמה. מי שהצטרפה חזק למאבק העלייה היא צעירי טירה שניצחה בדרבי סוער את בני טירה 1-5. בשבוע הבא ישוחקו משחקי העונה כאשר הפועל פרדסיה תארח את ספורטינג תל אביב וצעירי טירה את בני רעננה

יתר התוצאות:

הפועל גלגוליה – כפר יונה 6-0

הפועל אורנית - בית"ר טוברוק 0-1

מ.ס נתניה – השרון נתניה 1-0

כפר קאסם - גבעת שמואל 3-3

 

עקרון עוצרת את נחלת יהודה 

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 49 שערים, המוליכה בית"ר חיפה ממשיכה להיות הקבוצה המושלמת והפעם ניצחה 1-2 את הפועל קרית חיים. סגניתה מ.ס טירת הכרמל הביסה 2-7 את ביתר פרדס חנה. מי שדולקת אחריהן היא הפועל דליית אל כרמל שהובסה על ידי צעירי חיפה בתוצאה 2-6. בשבוע הבא בית"ר חיפה תארח את בני קלנסווה ודליית אל כרמל תפגוש את מ.ס טירת הכרמל.

יתר התוצאות:

מכבי עוספיא - הפועל יוקנעם 1-8

מכבי קרית ים - הפועל קרית ים 3-1

בית"ר קרית אתא - עירוני אור עקיבא 8-1

בני גסר אל זרקא - מכבי ברקאי 1-6

 

מחוז הדרום

המוליכה מ.כ ערד עדיין ללא הפסד העונה והיא הביסה 0-11 את מכבי ירוחם בחגיגת שערים של נתנאל פקדו שכובש שלושער ואת שערו ה-20 העונה, מור בן חמו כבש שלושער גם הוא ומגיע ל-11 כיבושים , אדיר מדלסי מוסיף צמד והצטרפו לחגיגה משה אוחיון, מתנאל פדרוסו ולואי אבו עביד עם שער כ''א. סגניתה הפועל מרחבים לא שיחקה ומשחקה נדחה, מי שדולקת מאחוריהן היא שגב שלום שהשיגה ניצחון 1-5 על צעירי לקייה משלישיה של אחמד אבו בלאל בשערו ה-17 העונה. במקום הרביעי מכבי אשקלון הביסה 1-9 את עוצמה ב''ש, רביעייה לאיתי אלגרבלי ושלישיה ליוסף עמירה. בשבוע הבא הפועל מרחבים תפגוש את מכבי אשקלון, ערד תשחק מול עוצמה ב''ש ושגב שלום מול מכבי ירוחם.

יתר התוצאות:

מכבי ב''ש – עירוני בית שמש 3-2

הפועל שדרות - מטה יהודה 0-0

הפועל רהט - עירוני חורה 4-3

צעירי אלהושלה - מ.כ ב''ש 2-1

בני יצ'אלאל פותחת פער בפסגה (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בשרון מקבלת רעננה מתנה מבני הרצליה (ברק 20-01-2020, 13:27)
    שמנחילה הפסד ראשון לספורטינג ונותנת צ'אנס נוסף לרעננה במאבקי הצמרת. גם צעירי טירה בתמונה
  2. במחוז ת"א רו"ח מחוררת השערים לקבוצות (ברק 20-01-2020, 13:35)
    מצאה עצמה מחוחחרת 4:0 השקמה לבד בראש מנצחת בקושי 3:4את יהוד.לזרוס משפרת הפרש שערים מול פרדס כץ
  3. זמן השקמה (יגאל לביא 21-01-2020, 01:04)
    העונה עולים ליגה. בשישי הקרוב משחק בית לא פשוט נגד צפרירים חולון. יש לנוע לנוע וזה יקרה, הקרבה נחישות והנקודות ישארו בבית. בסיבוב הקודם המשחק היה לנו בידיים אך צפרירים השוו בדקת הסיום, הפעם נתקן עם ניצחון וזה יהיה מאבק לא קל, נקווה לטוב.
  4. סע הבייתה (יגאל לוי 21-01-2020, 19:54)
    ....