התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'

לקראת המחזור הקרוב בליגות ב' ו-ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע בליגות כשלתחזית הוא מארח את צביקה לוי מאמנה של עמישב פ''ת

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 26-12-2019
  • 08:41

עמישב פ''ת - עירוני בית דגן

עמישב פ''ת שמשתפרת משבוע לשבוע מגיעה לאחר ניצחון קשה בכפר ברא ומתקרבת לחלק העליון. היא תארח את המוליכה בית דגן החזקה, שמגיעה לאחר ניצחון על שמשון ת''א. משחק חשוב לשתי הקבוצות שרוצות לנצח.

שמואלי - 1

צביקה לוי - 1

    

הפועל קלנסווה - שמשון בני טייבה

קלנסווה שאיבדה נקודות חשובות מול בית"ר פ''ת ותחסר את בלמה בר בלומברג המורחק, תארח את שמשון בני טייבה שצמודה בטבלה שמגיעה לאחר תיקו ביתי מול סוגרת הטבלה הוד השרון. משחק קשה וחשוב לשתי הקבוצות. 

שמואלי - 1

צביקה לוי - x

 

הפועל קלנסווה תארח את שמשון בני טייבה

 

עירוני כסייפה – מ.ס. שיכון המזרח

כסייפה המוליכה מגיעה לאחר ניצחון חוץ בשדרות ותארח את שיכון המזרח. שתיהן עם ההגנות הטובות בליגה כשרק 3 נקודות מפרידות בין השתיים. שיכון המזרח מגיעה לאחר ניצחון גדול על הפועל לוד.

שמואלי - x

צביקה לוי - 1 

 

כפר מנדא - איחוד בני מגדל כרום

כפר מנדא במקום השלישי ורחוקה שמונה נקודות מהמוליכות, מגיעה לאחר הפסד למעלות תרשיחא מהתחתית ומארחת את המוליכה עם ההתקפה הטובה בליגה שמגיעה לאחר ניצחון גדול על ממבע הגולן.

שמואלי - 2

צביקה לוי - x

 

מכבי אשקלון - מ.כ ערד

מכבי אשקלון במקום הרביעי ורחוקה שש נקודות מהמוליכה מרחבים ומגיעה לאחר תיקו ביתי נגד צעירי לקייה והיא מארחת את ערד החזקה מהמקום השני והיחידה ללא הפסד ליגה העונה שמגיעה לאחר תיקו מול מכבי דימונה.

שמואלי - 2

צביקה לוי - 1 

 

מ.כ. ירושלים יוצאת למשחק חוץ מול בית"ר אשדוד

 

בית"ר אשדוד - מ.כ ירושלים

המוליכה בית"ר אשדוד שמגיעה לאחר ניצחון בדרבי ובודדה בפסגה, מארחת את מ.כ ירושלים החזקה עם כוכבי העבר שמגיעה לאחר תיקו קשה מול בני יצ'אלאל. משחק חשוב בו כל קבוצה חייבת ניצחון עם יתרון קל לקבוצה הביתית. 

שמואלי - x 

צביקה לוי - 1

 

צפרירים חולון מארחת את רו"ח תל אביב

 

צפרירים חולון - רו''ח תל אביב

שתי הקבוצות ביכולת טובה מתחילת העונה מגיעות לאחר ניצחונות גדולים שכנראה ילחמו עד סוף העונה על העלייה.

שמואלי - 1

צביקה לוי - 1 

 

בני רעננה – ספורטינג תל אביב

בני רעננה שאיבדה את הפסגה בהפסד לאריאל, מארחת למשחק קשה את ספורטינג תל אביב  החזקה שמגיעה בתקופה טובה לאחר ניצחון על בני טירה כששתיהן צמודות בטבלה עם אותו מספר נקודות. ספורטינג היחידה ללא הפסד ליגה וזה משחק קשה בו כל תוצאה אפשרית. 

שמואלי - 2

צביקה לוי - 2

 

ספורטינג יוצאת למשחק העונה מול בני רעננה

 

צעירי חיפה – בית"ר חיפה

משחק על כבוד העיר חיפה! צעירי חיפה רחוקה מהצמרת ותרצה לנצח כדי להתקרב לפלייאוף ותארח את בית"ר חיפה החזקה עם התקציב הגדול בליגה. 

שמואלי - 2

צביקה לוי - x

אלי שמואלי וצביקה לוי בתחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'

הוסף תגובה
תגובות