ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-13

המחזור ה-13 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 22 שערים, שמשון ת"א, עמישב פ"ת והפועל קלנסאוה מנצחות בבית. המשחקים בין עוצמה חולון נגד בית"ר ר"ג, הוד השרון נגד בית"ר פ״ת, הדרבי של טייבה וקרית אונו נגד בית דגן מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 17-12-2019
  • 11:03

עוצמה חולון – בית"ר ר"ג : 1-1

עוצמה חולון אירחה במגרשה לקרב תחתית את בית"ר ר"ג. עוצמה חולון עלתה ליתרון על סף השריקה למחצית משערו של נתנאל שרביט. עוצמה חולון כבר הריחה את 3 הנקודות, אבל בדקה ה-95 בית"ר ר"ג השוותה מפנדל של בר אהרוני שהקנה לה נקודה יקרה. עוצמה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של גיאורגי גחוקידזה בדקה ה-60.

שמשון ת"א– כפר ברא : 1-2

שמשון ת"א המתאוששת אירחה במגרשה את כפר ברא. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, במחצית השניה שמשון עלתה ליתרון של 2-0 משערים של סגל רפי ועומר הלוי עד הדקה ה-67. כפר ברא הצליחה רק לצמק משערו של שוהאנה חמזה ובסיום ניצחון נוסף לשמשון ת"א.

הפועל הוד השרון – בית"ר פ"ת : 2-2

האחרונה בטבלה הוד השרון אירחה במגרשה את בית"ר פ"ת. פ"ת הובילה במחצית 1-0 משערו של עידן סרור ובתחילת המחצית השניה הכפילה את יתרונה משערו של אלכס נזרוב. הוד השרון לא נשברה וחזרה למשחק עם שני שערים של אשד רע ובלע גנות ובסיום תיקו 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. 

מכבי עמישב פ"ת – בית"ר כפ"ס : 0-4

עמישב פ״ת אירחה במגרשה את בית''ר כפ"ס ומהתחלה השתלטה על המשחק וכבר במחצית הובילה 2-0 מצמד שערים של בן אוזן המצוין. במחצית השניה הוסיפה עמישב עוד שני שערים מרגליהם של אליהו נתנאל וכהן אלי. בסיום 4-0 ענק לעמישב שמאז חילופי המאמנים מציגה יכולת טובה ונמצאת קרוב קרוב לפלייאוף העליון.

שועאע כפר קאסם – הפועל מחנה יהודה : 1-0

מחנה יהודה יצאה למשחק חוץ קשה בכפר קאסם נגד שועאע המקומית. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, המחצית השנייה הייתה מאוזנת ו-4 דקות לסיום שער בודד של עידו אביטן העניק למחנה יהודה את הניצחון .

הפועל קלנסאוה – בני יפו אורתודוכסים : 0-1

קלנסאוה אירחה במגרשה את יפו. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה שער בודד של דניאל אברהם בדקה ה-54 הקנה למקומיים את הניצחון.

 

בית דגן מאושרת מהשוויון (איתן ידגר)

 

הפועל קרית אונו – עירוני בית דגן : 2-2

קרית אונו השלישית אירחה את המובילה בית דגן ואיזה משחק נהדר קיבלנו. בית דגן עלתה ראשונה ליתרון משערו של בר סדיס, אבל עד המחצית קרית אונו השוותה משערו של שירי אורן. בתחילת המחצית השניה קרית אונו השלימה את המהפך משערו של ועקנין. בית דגן לא נבהלה ובדקה ה-70 השוותה את התוצאה ל-2-2 משערו של אלמוג סמט כהן, שקובע את תוצאת המשחק וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

שוקי סדיס ואודי כבודי מהאמנים הטובים בליגה (איתן ידגר) 

 

צעירי טייבה – שמשון בני טייבה : 1-1

צעירי טייבה אירחה את שמשון בני טייבה לדרבי הראשון של טייבה העונה. דרבי שהבטיח הרבה וגם קיים. שמשון בני טייבה עלתה ליתרון במחצית הראשונה משער של אוריאן יעקב, במחצית השניה צעירי טייבה הגבירה את הלחץ ובדקה ה-78 השוותה משערו של אריאל ענבי. בסיום תיקו 1-1 וחלוקת נקודות.

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור: בן אוזן מעמישב עם צמד שערים בניצחון קבוצתו.

מאמן המחזור: צביקה לוי מאמנה של עמישב עם ניצחון גדול.

 

 

קבוצה מצטיינת: בית דגן וקרית אונו ראויות לתואר הזה על המשחק המצוין שהפגינו.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-13

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוקי בהצלחה נשמה רק שתעלה ותצליח (פינוקיו 17-12-2019, 11:40)
    אוהבים כפר שלם ואל תענה לטלפון יא טינופת