"ליגה ג' זה לא המקום של נחלת יהודה"

כך אמר גיא יפת שהגיע לנחלת יהודה לפני כשלוש שנים לאחר שהקריירה שלו נעצרה לתקופה של שנתיים ומספר שהתאקלם שם בצורה נהדרת. לצערו, לצד ההתאקלמות הטובה בקבוצה הוא עבר פציעה לא פשוטה, חווה ירידת ליגה עם הקבוצה, אך השנה הוא כן מקווה לעשות את התיקון ולעלות יחד עם נחלת חזרה לליגה ב': "מקווה שהשנה נתקן ונחזיר את הקבוצה לליגה ב' "

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-12-2019
  • 15:41
גיא יפת גדל בצפרירים חולון ושיחק שם בכל קבוצות הנוער. לאחר מכן הייתה לגיא הפסקה של שנתיים עקב בעיות עם הצבא ובעונת 2016/17 רמי חרדון הביא אותו לנחלת, שם התאקלם יפה בעונה הראשונה מבחינת יכולת וכושר ואפשר לומר שזאת העונה הכי טובה שהייתה ליפת בנחלת יהודה. בפגרה של אותה עונה, היו לא מעט קבוצות שרצו את יפת  אך הוא מספר: "לצערי פעלתי לא נכון. סגרתי כמה דלתות שאני כן מצטער עליהן עד היום, קבוצות מליגה א' כשגם יגאל אנטבי דיבר איתי ורצה שאני יבוא לעפולה, אך פה זה כבר בעיה של הגעה, אז שככה הייתה לי בעיה להגיע לשם".
 
גיא, מה אתה חושב על הקבוצה שלך, נחלת יהודה העונה? 
"נחלת יהודה זה מועדון טוב שכבר בעונה הראשונה נתן לי את הבמה מה שעוד לפני העונה כמעט ואף אחד לא הכיר אותי, אז ככה שזה לא מובן מאליו. לצערי גם עברתי פציעה קשה לפני שנתיים, פציעה אכזרית ברצועה הצולבת, כך שזה טיפה החזיר אותי אחורה, אבל עשיתי שיקום כמו שצריך וחזרתי חזק יותר".
מי הן הקבוצות החזקות בליגה שתתמודדנה על העלייה?
"כמובן שיש את בני יצ'אלאל, בית"ר אשדוד שהן קבוצות חזקות שתתמודדנה איתנו עד סוף העונה".
ספר לנו קצת על התנאים בנחלת יהודה למי שלא מכיר מבחינת הנהלה, ציוד, מגרשים וכו'... ואם לדעתך אתם יכולים לעלות ליגה בסיום העונה?
"התנאים בנחלת יהודה טובים, אנחנו כמו משפחה. חשוב לציין שאני גם אומר רב תודות לציון עזרא ששיחקתי תחתיו 3 שנים והיו לנו הרבה רגעים יפים. בעונה שעברה לצערי ירדנו ליגה וזה כתם רציני לכל שחקן, אך אני מקווה שהשנה אנחנו כן נתקן זאת ונעלה את הקבוצה ליגה, כי ליגה ג' זה לא המקום שלה וכמובן שהשנה יש לנו צוות מאמנים איכותי שאיתם אנחנו כן יכולים לעשות זאת, רמי חרדון, ירון חבושה וכמובן יש את יוסי זוהר היו"ר שבשבילו כל הקבוצה הם כמו הילדים שלו. אז מקווה שנעלה ליגה בע"ה".
 
 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל (יבגני 18-12-2019, 15:49)
    שחקן מטורף שעם הראש שלו היה במקום היה ברמות הכי גבוהות של הכדורגל ולא רק בארץ וראיתי אותו כמה פעמים פשוט שחקן הצגה
  2. נחלת לא נשכח לא נסלח לנצח תסבלו (נחלת משלמת מחיר על מכירת המשחק 18-12-2019, 16:04)
    מועדון שחרט על דיגלו.....חוסר יושר
  3. הוא שכח משולש פיצה על הראש חמוד ( חזי 19-12-2019, 10:00)
    ביום חם הגבינה תשפך.
  4. נחלת הנהלה של נוכלים (גיא יפת 22-09-2021, 08:32)
    תשחררו אותי מנחלת בבקשה יש פה עורך דין ??? יוסי ודורון צמד נוכלים לא ממליץ לשחקנים להגיע למקום הזה נחלת יהודה ילדים תברחו משם