עו"ד שי אבני מארח את עלי בדר: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 15

הליגה הלאומית נכנסת למחזור שינעל את הסיבוב הראשון, ולקראת המחזור הקרוב שיתחיל היום, עו"ד שי אבני מארח לתחזית את עלי בדר מאמנה החדש של מ.ס. דבוריה שניצח כבר במשחק הבכורה שלו מול הפועל הרצליה. איך יסתיים המשחק המסקרן בין כפר קאסם לאחי נצרת? אשקלון יוצאת למשחק לא פשוט מול סכנין...המוליכה מכבי פ"ת יוצאת לעכו והשנייה בטבלה, ראשל"צ תארח את הפועל אום אל פאחם. שווה לקרוא את התחזית השבועית

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-12-2019
  • 08:07

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

ונעבור למשחקים:

מ.ס כפר קאסם - אחי נצרת

שי אבני: כפר קאסם קבוצה הרבה יותר טובה מאחי נצרת ששקועה בתחתית. לכפר קאסם יש אפשרות להידבק לחלק העליון וכל איבוד נקודות במשחק כזה יהיה קריטי לשאיפות הצמרת. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

עלי בדר: שתי הקבוצות מהמגזר נפגשות לראשונה בליגה הלאומית. כפר קאסם מאוזנת יותר למרות חוסר הנסיון שלה בלאומית ביחס לאחי נצרת. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל ראשל"צ - הפועל אום אל פאחם

שי אבני: קרב צמרת אמיתי. נצחון של ראשון ואום אל פאחם יאבדו גובה. נצחון של פאחם והצמרת תתעורר. משחק שקול מאוד. הניחוש שלי: תיקו.

עלי בדר: שתי קבוצות מאומנות היטב. בעלי הקבוצות מאוד מעורבים וחיים את המועדון. אני מהמר על הפתעה-נצחון חוץ לפאחם. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

ניר ברקוביץ' חוזר לראשל"צ... (באדיבות אתר ONE - איתי כהן)

 

בני סכנין - הפועל אשקלון

שי אבני: סכנין בעונת פרווה. פעם מנצחת, פעם מפסידה וכנראה שתהיה גם בעונה הבאה בלאומית. אשקלון נלחמת על חייה ויבואו לקחת נקודות. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

עלי בדר: שתי קבוצות עם מאזן שערים זהה 21-19 אך סכנין יעילה יותר ומקדימה את אשקלון בטבלה. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

מוטי איווניר יוצא למשחק לא קל בסכנין (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל ר"ג - הפועל רמה"ש

שי אבני: הפועל ר"ג היא אחת מאכזבות העונה. רמת השרון ניצחה בשבוע שעבר את סכנין ויקחו נקודות גם נגד ר"ג. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

עלי בדר: שתי קבוצות המכירות היטב אחת את השניה. רמת השרון במומנטום חיובי לעומת רמת גן שנמצאת בנפילה. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל פ"ת - בני לוד

שי אבני: אם הפועל פ"ת לא ינצחו גם את המשחק הזה, במיוחד כשזה נערך בבית מול הקהל הביתי, אז תהיה להם עונה לא פשוטה בתחתית. בני לוד מפסידה בלי סוף ומעניין אם עדיין יש להם תקווה לקחת נקודות ולהישאר בליגה. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

עלי בדר: הפועל פ"ת עדיפה. בני לוד עם ההגנה החלשה בליגה. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל עכו - מכבי פ"ת

שי אבני: מתי פ"ת תיעצר? עכו עצרה את נפוליאון אז אולי יצליחו לעצור גם את מכבי פ"ת... עכו קבוצה מאוד טקטית שתקשה על מכבי פ"ת ותסגור את המשחק. חביבאללה יוכל לעקוץ את פ"ת בהתקפות מתפרצות. הניחוש שלי: תיקו.

עלי בדר: הפועל עכו במגרשה הביתי תנסה להפתיע את מכבי פ"ת ותנחיל לה את ההפסד הראשון העונה. המפתח הוא סגירת  דור חוגי ותאי בריבו. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

גיא לוזון בדרך הבטוחה חזרה לליגת העל (צילום: אחמד מוררה באדיבות אתר ONE)

 

הפועל נוף הגליל - הפועל קטמון

שי אבני: נוף הגליל ללא ביתיות ומארחת בעילוט. קטמון אחרי תיקו ביתי מול עכו יבואו במוטיבציית שיא לא לאבד גובה בצמרת. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

עלי בדר: שתי הקבוצות מגיעות לאחר תוצאות תיקו אפס במחזור הקודם. קטמון עדיפה עם וויליאם אגאדה. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

 

בית"ר ת"א - הפועל עפולה

שי אבני: בית"ר ת"א בעונת פרווה עם מושאלי מכבי ת"א מול הפועל עפולה שניצחה במחזור הקודם לראשונה העונה ובכלל מציגה יכולת טובה מאוד בחודש האחרון. הפועל עפולה תיקח במשחק חוץ זה נקודות. השאלה כמה?... הניחוש שלי: הפועל עפולה.

עלי בדר: בית"ר ת"א נמצאת במומנטום חיובי ולמרות ההתעוררות של עפולה, הקבוצה הביתית פייבוריטית כאן. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

עו"ד שי אבני מארח את עלי בדר: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 15

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק ר"ג מנצחים היום (יודע 13-12-2019, 11:03)