עו"ד שי אבני מארח את מיכה כהן: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 13

הליגה הלאומית חוזרת לאחר פגרה ארוכה כאשר שחקנים רבים בילו בחופש בברלין ואמסטרדם עם מעילים, כאשר פה הייתה שמש שהאירופאים חולמים עליה בקיץ. מקווה שכולם הטעינו את המצברים כי יש לנו עוד עונה ארוכה לפנינו. לקראת המחזור ה-13 בליגה הלאומית, סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני בחר לארח את מיכה כהן, מאמנם לשעבר של קריית אתא וצור שלום ומי שאימן שנים רבות במחלקת הנוער של הפועל חיפה, הפועל עפולה וצור שלום. שחקנים רבים חבים לו את הפריצה שלהם. בנוסף, הוא בוגר קורס מנהלים מקצועיים מטעם UEFA וערך את ההשתלמות במועדוני צמרת בבלגיה כמו קלאב ברוז' וגנק

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-11-2019
  • 17:13

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

כשהמחזור ה-13 בפתח, מכבי פ"ת עדיין בפסגה במרחק ארבע נקודות מקטמון וראשל"צ שרבות על הכרטיס השני לליגת העל. בתחתית עפולה עדיין היחידה בליגה ללא ניצחון, אשקלון כבר עם שבע נקודות ואחי נצרת פוזלת למטה. מקום 5-12 זו הבטן של הליגה וכל הקבוצות שם פחות או יותר באותה רמה.

 

בית"ר ת"א רמלה-הפועל פ"ת

שי אבני: בעונה שעברה המשחק הזה הופסק בגלל אבנים שנזרקו מבחוץ. מקווה שהפעם הכותרות יהיו על הרבה שערים במגרש למרות שזה משחק שקול בין שתי קבוצות שרחוקות שתי נקודות אחת מהשנייה. מריח כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

מיכה כהן: שתי קבוצות מרכז טבלה. משחק שקול ואני לא רואה פה פייבוריטית. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג-בני לוד

שי אבני: הפועל ר"ג קבוצה טובה יותר. בני לוד השיגה ניצחון מפתיע במחזור הקודם על סכנין אבל ר"ג בבית לא תפסיד נקודות. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

מיכה כהן: בני לוד שקועים עד הצוואר בתחתית ויצטרכו להשיג את הנקודות במקום אחר. ר"ג עדיפים וייקחו שלוש נקודות בבית. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

מוטי איווניר הפיח תקווה בהפועל אשקלון (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל נוף הגליל-הפועל אשקלון

שי אבני: נוף הגליל התייצבה אך תאלץ לארח משחקי בית בעילוט. אשקלון היא סיפור סינדרלה ואם זו הייתה קבוצה ממרכז הארץ אז היו נותנים לה הרבה יותר כבוד על המסע שעשו ממינוס 9 נקודות ועד עכשיו. מוטי איווניר נטע תקווה במקום שכבר חשבו שהירידה לליגה א' בטוחה. הניחוש שלי: תיקו.

מיכה כהן: נוף הגליל בתקופה טובה. אשקלון מחפשים לברוח מהתחתית. משחק שקול בין שתי קבוצות טובות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל קטמון-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: ההפתעה של המחזור. כפר קאסם של תומר שקטן תדע לעמוד טוב טקטית ולהוציא נקודות בטדי. קטמון הייתה מצוינת עד לפגרה אך נראה לי שיהיה להם קשה לחזור ממנה עם שלוש נקודות מול הקבוצה הממושמעת של תומר קשטן. הניחוש שלי: תיקו.

מיכה כהן: אני גם מאמין שיהיה קרב צמוד אך קטמון איכותית יותר ולדעתי היא הקבוצה הכי יציבה בליגה. בבית הם ייקחו את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

 

תומר קשטן עשה קבוצה ממושמעת מאוד סכפר קאסם

 

מכבי פ"ת-מכבי אחי נצרת

שי אבני: הבאנקר של המחזור! מכבי פ"ת לא עוצרת בדרך לליגת העל ואחי נצרת עם פתיחת עונה גרועה ובסכנת ירידה ממשית. את הנקודות הם יצטרכו לקחת במקום אחר. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

מיכה כהן: מסכים עם שי. אחי נצרת נמצאים במשבר ניהולי ומקצועי. מכבי פ"ת נמצאת בשתי רמות מעל הליגה וייקחו כאן בקלות שלוש נקודות. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

הפועל עכו-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: פאחם יגיעו עם הקהל שלהם לאצטדיון בעכו וימלאו אותו ב-5,000 אוהדים שיקנו לה סוג של משחק בית מול האוהדים המעטים של עכו. פאחם ישיגו את הנקודות וימשיכו לרוץ בצמרת הגבוהה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

מיכה כהן: פאחם מגיעים לאחר סדרה של משחקים ללא ניצחון ויהיו חייבים לקחת בעכו את הנקודות אם הם רוצים להמשיך לרוץ בצמרת הגבוהה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

בני סכנין-הפועל עפולה

שי אבני: עפולה עושה חיים קשים לכל קבוצה למרות שהיא במקום האחרון בטבלה וללא ניצחון. חסר לה הרבה מזל. סכנין שחררה את חאלד חלאילה הוותיק ונדמה שהרבה דברים משתנים במועדון. סכנין היא בינתיים הקבוצה המאכזבת של הליגה ואיבוד נקודות כאן יכול לגמור את העונה מוקדם מהצפוי. הניחוש שלי: תיקו.

מיכה כהן: משחק ההזדמנות האחרונה לשתי הקבוצות. סכנין לאחר שינויים בסגל. עפולה לאחר שינוי בעמדת המאמן. משחק חם ולוהט עם יתרון לסכנין. בגלל הביתיות. ההימור שלי: ניצחון לסכנין.

 

איך קבוצתו של טסלפפה תחזור מהפגרה? (רמי גרידיש)

 

הפועל ראשל"צ-הפועל רמה"ש

שי אבני: ראשל"צ יצאה לפגרה לאחר תיקו אפס מול עפולה האחרונה בטבלה. מעניין איך היא תחזור מהפגרה כאשר מולה רמה"ש עם ירון הוכנבוים כמאמן. אני חושב שיהיה משחק טקטי ושקול. הניחוש שלי: תיקו.

מיכה כהן: משחק שקול בין שתי קבוצות טובות אבל לראשון יש שובר שוויון בדמות גיל יצחק שידאג להשאיר את הנקודות בבית. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

עו"ד שי אבני מארח את מיכה כהן: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 13

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה זה הליכלוך בתמונה של הידדים של איווניר?? (שאלה 29-11-2019, 01:05)
    מה זה כל הליכלוך על הידיים זרועות גפיים שך איווניר??מותר לקבור אותו בבית קברות יהודי עם כל הליכלוך הזה שלא יורד???או שהוא צריך להזמין חלקת קבר בשטחים???
  2. אום אל פאחם מאכזבים כול שבוע (פאחמוי 29-11-2019, 07:27)
    קבוצה שלנו צריכים לדרוס הליגה גם אסור בשום פנים ואופן לאבד נקודות נגד עכו החלשה