"המטרה שלי זה להגיע עד ינואר ולהדביק את השלישייה הראשונה"

כך אמר דודו חלף, מאמנה של שמשון בני טייבה שכרגע ממוקמת במקום ה-4 בליגה ב' דרום א', מרחק 5 נקודות בלבד מהמקום הראשון. דודו מקווה שקבוצתו תחזור מהפגרה ותצליח להדביק את הפער עד לינואר ושם הקבוצה תעשה חישוב מסלול מחדש על מנת להציב לעצמה את המטרות כשאחד הדברים הבולטים שדודו מחכה לו זה אלילת המזל

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-11-2019
  • 15:29

דודו, איך מסכמים את התקופה שלך בטייבה עד עכשיו?
"לעבוד בטייבה זה דבר מטורף ומאוד מורכב. זה מועדון  בליגה ב' כמו ליגה א' ואפילו לאומית. יש הנהלה תומכת ברשות יוסף, קהל אדיר שתומך ודוחף ורוצה הצלחות מידיות. קשה מאוד לספק הצלחות בתקופה קצרה, הקבוצה בשנים האחרונות הייתה מסיימת באופן קבוע בתחתית   הליגה והמטרה שלי לשנות את זה, אפילו בתקציב שפוי ובהתנהלות אחראית".

 

מה התקציב שיש בטייבה? 
"זה מצחיק אותי, לפעמים אנשים חושבים שיש מיליונים ומפזרים חופשי. אז לא, יוסף מנהל את זה באחריות רבה ולומד כל הזמן איך להתנהל נכון בלי פזרנות. אני חושב שעדיף לשלם סכומים שפויים ושכולם יקבלו את מה שמגיע להם, במקום לשלם סכומים מטורפים ובסוף להתפרק. יצא למגזר הערבי שם של משלמים הרבה כספים ובעיקר למועדונים שרוצים לעלות ליגה. במרכז זה שונה, קל הרבה  יותר והשחקנים דורשים הרבה פחות וקל למאמן להביא שחקנים".

 

איך אתם יוצאים לפגרה?
"אנחנו קבוצה לא יציבה וצבירת הנקודות בהתאם, למרות שאנחנו בסה"כ רחוקים 5 נקודות מהפסגה ויש עוד המון משחקים. המטרה שלי זה להגיע עד ינואר ולהדביק את השלישייה הראשונה. כרגע אנחנו עובדים בעיקר על הדברים שהיו חסרים לנו - אופי, אחריות ויותר לחימה. מחויבות ורעב יש לנו, כדורגל טוב אנחנו משחקים, אבל חסר לנו מעט מזל, שאני מאמין שיגיע בהמשך. אני בטוח שטייבה אחרי הפגרה תחזור קבוצה חזקה יותר ויציבה יותר".

 

דודו חלף, עושה עונה גדולה בבני טייבה. 

 

איך היחסים בתוך הקבוצה? 
"סה"כ למעט מקרים בודדים, היחסים מצוינים והאווירה טובה. אנחנו משתדלים לעשות גיבוש ולשמר את האווירה".

 

מה קורה עם שינויים בסגל, מה עשיתם? 
"שחררנו כמעט את כל השחקנים היקרים והבאנו שחקנים הרבה יותר זולים ורעבים להצלחה".


למה שחררתם? הרי אתם למעלה בטבלה...
"נכון, אבל קשה לתפקד כל היום שרק כסף מעניין את כולם ויוסף עובד כל היום סביב הקבוצה ומשתדל לעמוד בהסכמים וזה קשה מאוד, מה גם שהסכומים לא מצדיקים את היכולת. אני חייב לפרגן למאמנים כמו שוקי שבמועדון קטן עושה פלאים וזה כיף להסתכל מהצד ולתת מחמאות ליריב".

 

איפה נראה את טייבה ודודו חלף בסוף העונה? 
"אני מאמין שנהיה למעלה עד הסוף ואני מאמין בזה מאוד". 

 

מה השאיפות שלך לעתיד?
"קודם כל להצליח בטייבה ולשמח את האנשים. אני מאוד רוצה לקפוץ קדימה ולקבל את ההזדמנות כמו שהאחרים קיבלו. סה"כ עברתי את כל הגילאים באימון, ליגה ג', ב' ו-א' ואני מאוד רוצה, יש לי את הניסיון והיכולת להצליח ואני מאמין שהזדמנות תגיע".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון טייבה לא היתה קבוצת תחתית..בני טייבה היו וניצלו בנס (דני 20-11-2019, 16:00)
    שימשון טייבה תמיד היו בחלק העליון אבל איבדו כוחות בסוף הליגה...מקווה בשבילו שהסנריו לא יחזור על עצמו.
  2. דודו לא פשוט לאמן שם אתה מוציא את מה שאפשר (הוד השרון 20-11-2019, 16:18)
  3. באתר המתחרה כתוב ששתי (ברק 20-11-2019, 21:22)
    הקבוצות דנות על איחוד. משהו שדובר עליו לפני שנתיים אבל לא יצא לפועל
  4. אין כסף (דודו 21-11-2019, 11:50)
    שיחררו את השחקנים היקרים כי לא משלמים להם בזמן וגם שמשלמים אז זה חצי משכורת. בושה של הנהלה. המקום שלכם בליגה ג.