עירוני כסייפה פותחת פער של 8 נקודות בצמרת ליגה ב' דרום ב'

עירוני כסייפה מוליכת ליגה ב' דרום ב' פותחת פער של 8 נקודות ממ.ס דימונה שבמקום השני בעקבות ניצחון 4-0 על מ.ס באר שבע במשחק שהוקדם במסגרת המחזור ה-11 .

  • על ידי: גיא צמח
  • 18-11-2019
  • 09:00

ביום שישי האחרון נערך המשחק הראשון במסגרת המחזור ה-11 של ליגה ב' דרום ב' כאשר המוליכה עירוני כסייפה אירחה במגרשה את מ.ס באר שבע מהמקום השישי.

 

הקהל המצוין של כסייפה שדוחף את הקבוצה בכל מגרש (דף פייסבוק עירוני כסייפה)

 

עירוני כסייפה פתחה נהדר וכבר בדקה הרביעית עלתה ליתרון משערו של חאלד אלולידה. כסייפה המשיכה ללחוץ ועל סף הירידה למחצית בדקה ה-44 הכפילה את יתרונה משערו של דרור ויצמן שקבע את תוצאת המחצית 2-0 לכסייפה.

המחצית השניה נפתחה בדיוק כמו שהסתיימה הראשונה בלחץ של המויכה כסייפה ובדקה ה-53 הגדילה את יתרונה משער של אופיר נסימי שקבע 3-0.

כסייפה לא עצרה ובדקה ה-75 כבשה את הרביעי מרגליו של סיאף אל הואשלה. עד שריקת הסיום כסייפה יכלה להגדיל את יתרונה אבל בסיום 4-0 מרשים למוליכה שמגדילה את הפער מהמקום השני ל-8 נקודות ונראית כמועמדת העיקרית לעלות מהמקום הראשון בתום העונה לליגה א'.

 

אמיר כהן מנהלה המקצועי של כסייפה עם עבודה נפלאה 

 

תגובת המנהל המקצועי אמיר כהן, שאחראי על כל העשייה בכסייפה : "משחק מאד קשה נגד יריבה טובה מחצית ראשונה לא טובה מבחינתנו ומחצית שניה יחסית טובה, היה חסר לנו שני שחקנים אבל זה היופי בכסייפהגם השחקנים שעולים מהספסל נותנים מעצמם 100 אחוז וכל אחד מהסגל מחויב להצלחת הקבוצה. אמרתי בתחילת העונה ואני אומר גם כעת חדר ההלבשה בכסייפה נבחר בקפידה וכל עוד השחקנים ימשיכו להיות כמו אחים והקבוצה תהיה תלכיד אחד אנחנו נמשיך במגמה הזו והכי חשוב שהמסר בצורה ברורה הוא שכסייפה הציבה לעצמה יעד וזה להיות בפלייאוף וכך נשארה לה המטרה כעת למרות שכולם חושבים אחרת". 

כסייפה מנצחת 4-0 ומגדילה את הפער בצמרת (דף פייסבוק עירוני כסייפה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גם המשבר שלהם יגיע (איציק 18-11-2019, 12:52)
    לא לדאוג
  2. אזולאי (רוני 19-11-2019, 16:26)
    הם לו ינצחו עד סוף אעונה עוד יאבדו נקודות ובסוף לו יעלו