הקרב על המקום הראשון: מ.ס דימונה מארחת את עירוני כסייפה

אחד המשחקים החמים ביותר יתקיים במסגרת המחזור העשירי בליגה ב' דרום ב' , בו תארח הסגנית מ.ס דימונה את מוליכת הטבלה עירוני כסייפה למשחק על המקום הראשון כשרק שתי נקודות מפרידות בין הקבוצות, ולמרות שאנחנו רק בסיבוב הראשון יש למפגש בין הקבוצות חשיבות גדולה להמשך הדרך בליגה שנכון לעכשיו שתיהן מועמדות בולטות לעלייה. לאחר הסכמה בין בקבוצות החלוץ מושיקו אביטן יעבור מכסייפה לדימונה, אך לא יקח חלק במשחק.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 09-11-2019
  • 20:35

מ.ס דימונה:

אחת הקבוצות הבולטות בליגה, ולאחר שפספסה את העלייה בעונה הקודמת היא נבנתה השנה אך ורק במטרה לרשום עלייה, כשהיא מציגה תלכיד שחקנים  מנצח אותו מוביל המאמן שמעון ביטון. דימונה שתופסת את המקום השני בטבלה עם 23 נקודות בקופה, ועד כה לא רשמה הפסדים בליגה כשהיא רושמת מתחילת העונה שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. דימונה תגיע למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כשבמחזור האחרון הקבוצה הביסה את הפועל לוד 6-0, אך בעיקר תגיע במומנטום מצוין למשחק ועם רצון גדול לרשום ניצחון כשישחק לטובתה יתרון הביתיות.

סגל הקבוצה ושחקנים בולטים:

מ.ס דימונה בנתה תלכיד שחקנים מנצח שעל פניו ניתן לרוץ איתו קדימה, אך לאחרונה הקשר ליאל זגורי שנחשב לשחקן משמעותי עבור דימונה נפצע וצפוי להיעדר כחודש, יחד איתו החלוץ יוסף אבו לאבן שנפצע לפני שני מחזורים, קרע את הרצועה הצולבת וככל הנראה גמר את העונה. דימונה רצתה להתחזק בחלוץ לפני המפגש מול כסייפה כשעל הפרק עמד דודו כהן שהיה צפוי לחזור לקדנציה נוספת במועדון לאחר שבעונה הקודמת סיים כמלך השערים של הליגה, והעונה עבר ליריבה עירוני שדרות אך לא בא שם לידי ביטוי. קבוצתו של שמעון ביטון החליטה להחתים את מושיקו אביטן חלוצה של כסייפה, אך הוא לא יקח חלק במפגש מחר ויצטרף לסגל ביום שני.

 

מעבר אליו דימונה לא הצליחה למצוא חלוץ ראוי טרם המשחק דבר שעלול להיות בעוכריה במשחק הנוכחי כי ליריבה התקפה מצוינת. אך מנגד הקבוצה יכולה להיות רגועה בזכות שחקנים מובילים כמו הקפטן משה אסולין,פיראס עוואד, שי בוזנח, עאטף אבו בלאל ועוד. יחד עם זאת לדימונה יש את ההגנה הטובה ביותר בליגה, שמוכיחה את עצמה כל מחזור מחדש, כשהבולטים בה הם הבלם אבי מסיקה שמציג יכולת מצוינת מתחילת העונה והבלם אור עלוואה אחד החיזוקים המשמעותיים שביצעה הקבוצה.

 

שמעון ביטון מאמנה של מ.ס דימונה מא לפני המשחק: "ההכנות הן רגילות כמו תמיד, היה לנו משחק השבוע ועשינו תוצאה יפה מול לוד, יש אווירה טובה, אנחנו ממשיכים בהכנות ונערוך אימון מסכם במוצ"ש ונקווה לנצח. רצינו להתחזק בחלוץ לפני המשחק וזה לא יצא לפועל כי השחקנים שעמדו על הפרק היו תחת חוזה ורצינו לדבר איתם רק כשהם משוחררים מהקבוצות מכיוון שזה לא אתי. נתחזק במהלך הפגרה".

האם מ.ס דימונה תנצח את כסייפה ותיקח שלוש נקודות חשובות (צילום: יח"צ)

 

מועדון ספורט עירוני כסייפה:

אחת הקבוצות הלוהטות בליגה ב' דרום ב' העונה שעליה מנצח המנהל המקצועי אמיר כהן. כסייפה אומנם לא נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך היא מציגה יכולת ברמה גבוהה מפתיחת העונה ותופסת את המקום הראשון בטבלה עם 25 נקודות, ומצליחה לשמור על יציבות כשהיא רושמת מתחילת העונה 8 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. כסייפה מגיעה למשחק במומנטום פחות מוצלח משל דימונה אחרי שהמחזור הקודם מול קריית מלאכי אחת הקבוצות הבולטות בליגה הסתיים בתיקו הראשון שרשמה העונה, אך הקבוצה מגיעה עם רצון גדול לרשום ניצחון מול אחת מהקבוצות הבולטות בליגה.

סגל הקבוצה ושחקנים בולטים:

עירוני כסייפה מציגה העונה תלכיד שחקנים מגובש מאוד, ואת אחת ההתקפות הטובות בליגה ב' דרום ב', דבר שעלול לפגוע ביריבה הדימונאית ששנים משחקנים המשמעותיים ביותר נפצעו. מי שמככב בקבוצה הוא סיאף אלהואשלה שנכון לעכשיו משמש כמלך השערים של הליגה עם עשרה שערים, דור ויצמן שנחשב לחלוץ מצוין וכבש עד כה שישה שערים, יאשם אל עתמין שמציג יכולת טובה מתחילת העונה והבלם המצוין אור לוי.

אמיר כהן מנהל המקצועי של כסייפה בתגובה: "דימונה יריבה מצוינת שמטרתה לעלות ליגה, אנחנו תלכיד מאוד מגובש ומאוחד ואנחנו באים לתת הכל בשביל לנצח. יש לי קבוצה של גברים שתבוא להילחם עד השנייה האחרונה, בע"ה נקווה שננצח".

 

האם כסייפה תנצח את דימונה ותשמור על מקומה בצמרת? (צילום: אעמור ודיע באדיבות עמוד הפייסבוק עירוני כסייפה)

 

על כר הדשא צפוי להיות מפגש מסקרן בין שתי הקבוצות שתופסות את המקומות הראשונים בטבלה, כשרק שתי נקודות מפרידות ביניהן והוא צפוי למשוך אוהדים רבים. בהחלט יהיה מעניין לראות אם כסייפה תמשיך לשלוט בצמרת הליגה או שמ.ס דימונה תהיה זאת שתתפוס את מקומה.

המשחק יערך ביום ראשון ה10/11/19 בשעה 17:00 באיצטדיון העירוני בדימונה.

הוסף תגובה
תגובות