דרבי השכונות: צור שלום עם המחמאות, מרמורק עלתה שלב

הפועל מרמורק על שלל כוכביה אירחה את מכבי צור שלום למשחק במסגרת גביע המדינה. מרמורק עשתה מה שהייתה צריכה לעשות, לעבור שלב לאחר שער יפה של רז יצחק. צור שלום מקבלת את מלוא המחמאות לאחר שהציגו משחק טוב והגיעו למצבים טובים, אך יום גדול של אבי איבגי מנע מהם את העלייה לשלב הבא. סידי: "מה שחשוב שעברנו שלב". דנינו: "החמצנו יותר מדי, הפנים לגביע"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-10-2019
  • 12:23

הפועל מרמורק מליגה א' דרום אירחה את מכבי צור שלום מליגה א' צפון . היה נחמד לבוא לראות קבוצה מהדרום שמשחקת כדורגל יפה מרגל לרגל לעומת קבוצה טקטית מהצפון שמשחקת על כדורים ארוכים, חלוצים מהירים וחזקים פיזית שמנסים לאיים על בשער. יש האומרים שצור שלום זה העתק של מרמורק רק ללא אבק הכוכבים.. סוג של דרבי שכונות היה לנו ב'איצטוני'.


המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, מרמורק עלתה עם חצי הרכב שמורכב משחקנים צעירים שמשתוקקים לדקות משחק והיה נחמד לראות אותם מוכיחים את יכולתם. יחד עם זאת מרמורק הציגה משחק טוב במחצית הראשונה, עם הרבה מסירות מרגל לרגל שלא בטוח שאנשי צור שלום פגשו בצפון בעבר. מנגד צור שלום עם כדורים ארוכים לחלוצים שלהם כמעט הפתיעו את אבי איבגי. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ונפתחה המחצית השנייה עם שער גדול של רז יצחק שעבר מחצי המגרש 2 שחקנים ומול שוער צור שלום, גלגל פנימה וקבע 0-1 למרמורק.


מהשער צור שלום ניסו להשוות והיו אפילו עדיפים על מרמורק שרק חלמו על שריקת הסיום. צור שלום הכניסו שני חלוצים לקראת הסיום כשהחלוץ השני שלומי בן עשור מגיע לשני מצבים של אחד על אחד מול איבגי שעוצר בקלות ומשאיר את הניצחון בבית למרמורק. בסיום מרמורק מנצחת 0-1, עולה לסיבוב הבא וכעת היא ממתינה להגרלת הסיבוב הבא שכולל את קבוצות ליגת העל... מי יודע, אולי אחת הקבוצות הגדולות בכדורגל תגיע להתארח באיצטוני החמוד של ליגה א'.


ניב סידי, מאמנה של המנצחת: "פתחנו את המשחק טוב, הבקענו שער במחצית הראשונה ולאחר מכן הגענו לעוד מספר מצבים שלא הבקענו. במחצית השנייה הורדנו קצב, אבל הכי חשוב בגביע זה לעלות שלב ואני שמח שעשינו זאת. הפנים למשחק הבא מול עירוני אשדוד".

 

משחק נהדר לאבי איבגי בשערה של מרמורק 

אבי איבגי, שוערה של הפועל מרמורק: "היה משחק לא קל. שיחקנו נגד קבוצה טובה מליגה א' צפון ואני שמח שעברנו את השלב הזה ופנינו לליגה".


כובש שער הניצחון, רז יצחק: "היה משחק לא פשוט. ידענו שצור שלום היא קבוצה לא קלה שתילחם עד הסוף. למזלנו הצלחנו לגבור עליהם ולשמור את התוצאה עד סוף המשחק. כבר מחכים להגרלה".


מאמנה של צור שלום, קובי דנינו, אמר בסיום: "אני גאה בבחורים. הם עשו מחצית שנייה טובה מאד לאחר שבמחצית הראשונה לא נכנסנו למשחק, נתנו להם כבוד יותר מדי. ספגנו גול מטעויות של איחור לכדור. וירדנו להפסקה בפיגור. במחצית עשיתי שינוי, הכנסתי חלוץ במקום קשר וזה בא לטובתנו, נתן יותר מחץ ושלומי בן עשור שנכנס הגיע לשני מצבים שהיו חייבים להיכנס. הראש בליגה לקראת טבריה ביום שני - זה הלחם והחמאה שלנו ונתרכז בזה. נהנינו מהגביע, חוויה, ממשיכים הלאה".

כובש שער הניצחון, רז יצחק. שער גדול שלו...

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק (אריאל 30-10-2019, 15:28)
    תחליפו את סידי אין לו ניסיון באימון בגללו לא נעלה ליגה תביאו מאמן מנוסה שידע לשלוט בשחקנים