בתום הארכה: קריית מלאכי מנצחת את כאוכב 3-2

סיבוב ז' בגביע המדינה בכדורגל הפגיש את מכבי קריית מלאכי מליגה ב' דרום ב' והפועל כאוכב מליגה א' צפון. ארנון תמיר העלה את מלאכי ליתרון, בילאל סבעא השווה ועבד מורג'אן רשם מהפך עבור כאוכב, אך קריית מלאכי הוכיחה כי היא לא באה לשמש תפאורה ובהארכה דניאל אטיאס ונועם תרועה כבשו עבור קבוצתם והביאו ניצחון חשוב למלאכי, שמפעילה לראשונה לסיבוב ח' בגביע . פיני עייש: "אני מרגיש חובה לפרגן לשחקנים שלי ששיחקו עם לב גדול", אדהם הדיה: "מרימים את הראש ומתכוננים לליגה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 30-10-2019
  • 15:12

 

קהל קריית מלאכי הגיע לוות הקבוצה במשחק הגביע (צילום: חגאג ראחל)

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות שניסו לייצר מצבים ולהגיע לשער היריבה. כמה דקות לסיום המחצית, בדקה ה-42 אליעזר אילין מגביה כדור שמוצא את ראשו של ארנון תמיר שנוגח ישרות פנימה ושולח את הקבוצות להפסקת המחצית שמלאכי ביתרון 1-0.

 

ארנון תמיד כובש ורץ לחגוג עם חבריו (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-55 פריצה של שחקן כואכב מצד ימין שמעביר כדור רוחב בחצי גובה, ובלאל סבע נוגח ממרחק של מטר אל תוך השער ומשווה, 1-1. בחלקים של המחצית השנייה כאוכב שלטה וניסתה להגדיל את היתרון, אך התיקו נשמר עד סיום תשעים הדקות והקבוצות הולכות להארכה.

 

שחקני כואכב בניסון להגיע לשער מלאכי (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-97 עבד מורג'אן קיבל כדור לאחר טעות של שחקן מלאכי ברחבה, ודחק פנימה 1-2 לכאוכב.

 

אחמד מורג'אן מגדיל את ההיתרון עבור קבוצתו (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-114 אריאל טרבלסי מקבל כדור בקצה הרחבה, מוסר כדור רוחב שמוצא את דניאל אטיאס, האחרון דוחק פנימה מקרוב ומשווה את התוצאה ל-2-2.

 

דניאל אטיאס כובש וחוגג (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה-119 אליעזר איילן בהתקפה מצויינת מוסר שמאלה לנועם תרועה, שנמצא אחד מול אחד מול שוער כאוכב, תרועה בועט פנימה וקובע את תוצאת המשחק. 3-2 למלאכי שעולה לשלב הבא לאחר משחק הירואי!

 

 נועם תרועה קובע את תוצאת המשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

שחקני מלאכי חוגגים בסיום המשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

ארנון תמיר שחקנה של קריית מלאכי בתגובה: "תמיד כיף לעבור עוד שלב בגביע. במיוחד לנצח קבוצה מליגה גבוהה יותר ועוד בהארכה. מעיד על אופי לחזור מפיגור ובטוח שזה ייתן לנו ביטחון ומוטיבציה להמשך. גם הגיעו כמה עשרות צופים למשחק וזה לא דבר שמובן מאליו אז גם הענקנו להם נסיעה שמחה חזרה הביתה וגם למועדון שפעם ראשונה מגיע לשלב כזה בגביע".

 

ארנון תמיר, "תמיד כיף לעבור עוד שלב ולנצח קבוצה מליגה גבוהה יותר" (צילום: חגאג ראחל)

 

פיני עייש מאמנה של קריית מלאכי בתגובה: "היה משחק עם הרבה אירועים מעניינים ובקצב מהיר. ידענו שמצפה לנו משחק מאוד מאתגר נגד קבוצה איכותית מאוד ולא במקרה היא נמצאת בצמרת הגבוהה של ליגה א צפון. אני מרגיש חובה לפרגן לשחקנים שלי ששיחקו עם לב גדול . צריך לזכור שבחודש האחרון אנחנו משחקים 2 משחקים בשבוע , בליגה ובגביע , כאשר גם נגד נורדיה וגם היום שיחקנו 120 דקות , זהו עומס פיזי מנטלי לא פשוט ואני מצדיע לשחקנים שעומדים בזה בגאווה. רוצה להעביר מכאן תודה גדולה להנהלת כאוכב שקיבלו וכיבדו אותנו בצורה מאוד טובה וידידותית".

 

פיניש עייש "מרגיש חובה לפרגן לשחקנים ששיחקו עם לב גדול" (צילום: חגאג ראחל)

 

אדיה הדיה מאמנה של כואכב בתגובה: "חבל המשחק היה בשליטה שלנו הגענו להמון מצבים ולא הצלחנו להגדיל את התוצאה בסוף קבלנו גול מאכזב מרימים את הראש ומתכוננים לליגה".

 

אדיה הדיה וקבוצתו יחזרו להתרכז בליגה (צילום: חגאג ראחל)

מלאכי מעפילה לראונה לשלב הזה בגביע (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות