סיכום מחזור ה-5 בליגות ג'

המחזור החמישי בליגות ג' המשיך להיות מלא בשערים, שהניצחונות של בני רעננה, הפועל רמלה, ספרטק ר''ג, בני אשדוד, בית"ר חיפה, מ.כ באר שבע, בית"ר אום אל פאחם ומכבי בני אבו סנאן בלטו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 21-10-2019
  • 09:00

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 33 שערים, נשלפו 26 כרטיסים צהובים ושני אדומים. התוצאה הגבוהה שייכת השבוע לספרטק ר''ג שהביסה 0-12 את מכבי פרדס כץ, עם חמישייה לארטיום סלוזיצקי וצמדים לתומר ארבל וחזי גאן. רמת ישראל ניצחה את מכבי השקמה רמת גן 2-3  מצמד לשי זוהר ושער ליניב אבדר, לשקמה כבש צמד אבייתר נדלר.

 

 

שחקני בני יהוד ואור יהודה עומדים דקת דומייה לזכרו של גבריאל חדד ז"ל. אביו של כוכב יהוד, שמואל חדד. שלא תדעו עוד צער.

 

אור יהודה ניצחה 0-1 את בני יהוד ועלתה לראשות הטבלה משער של רפאל בן חקון, יונתן פישמן מיהוד הורחק. שתי הקבוצות עמדו דקת דומייה לזכרו של גביראל חדד ז"ל אביו של כוכב יהוד שמואל חדד שנפטר השבוע. שלא תדעו עוד צער משפחת חדד. 

 רו''ח תל אביב ניצחה בביתה 0-3 את בית"ר יפו, כבשו אריאל אזולאי, מתן מלכה ויואב אלמעלם. צפרירים חולון ניצחה 1-2 את אליצור יהוד, צח דרעי ושער עצמי של אור עטיה, בר אריאל מיהוד הורחק. בית"ר עזרא ניצחה 1-3 את א.ס חולון עם צמד של עבו בוטרוס. אליצור יפו ניצחה 0-2 את שיכון ותיקים, איל זדה וגיא שרעבי כבשו. אינטר תל אביב ניצחה 1-2 את נווה גולן מצמד של זץ פרננדו.

 

אינטר ת"א מנצחת את נווה גולן

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 37 שערים, נשלפו 27 כרטיסים צהובים ושני אדומים. נחלת יהודה מושלמת בפסגה לאחר ניצחון חמישי העונה, הפעם בבית 0-2 על מ.כ ירושלים, נדב אשכנזי ושי גרוספלד כבשו, נועם מזרחי מירושלים הורחק. התוצאה הגבוהה של המחזור שייכת להפועל רמלה שהביסה 2-7 את טירת שלום מחמישייה של אברהם מלסה וצמד של עמנואל טרזי. מ.ס ראשון לציון ניצחה 0-2 את מ.ס רמלה, כבשו רוני אוחנה ורונן קפרא. אשדוד סיטי הביסה 1-5 את צעירי לוד עם צמד לשי אמר, שפיק אבו ענאם מלוד הורחק. בני אשדוד הביסה באותה תוצאה, 1-5, את בית"ר גן יבנה עם צמד לאלעד אברמסון. בית"ר אשדוד ניצחה 1-3 את קריית עקרון, כבשו אלירן כהן, שמשון יעיש וטום זגורי. בני יצאלאל ניצחה 0-3 את בית"ר גדרה עם צמד של שחק בן שבת. מבשרת ציון ניצחה 1-4 את בית"ר גבעת זאב עם צמד לאדם אוחיון.

 

ספורטינג ת"א מנצחת את בית"ר מ.א. שומרון

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 37 שערים ונשלפו 17 כרטיסים צהובים. בני רעננה עלו לראשות הטבלה לאחר ניצחון ענק 0-5 על מכבי השרון נתניה, צמד לכריסטיאנו דוס סנטוס, טל קורקוס, עבד מצליח וגלעד סנדור הוסיפו עוד שער כ"א. עירוני אריאל וצעירי טירה נפרדו בתיקו 2-2 לאחר שטירה הובילו 0-2 על אריאל בעשרה שחקנים. כפר יונה ניצחה 0-4 את הפועל אורנית. הפועל פרדסיה ניצחה 1-4 את בית"ר טוברוק. בני הרצליה ניצחה 1-3 את מ.ס נתניה כשמשה אסולין כובש וטל גרינברג מוסיף צמד להרצליה. בני טירה ניצחה 1-5 את מכבי גבעת שמואל עם שלישייה לאיתי בר דוד. ספורטינג תל אביב ניצחה 0-3 את בית"ר מ.א שומרון מצמד לעומר דייגי ושער ליעקב יואבוב. כפר קאסם ניברס הביסו 0-5 את הפועל גלגוליה כשעבדל ווהב כובש צמד.

 

כפר יונה מנצחת את הפועל אורנית

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 27 שערים ונשלפו 15 כרטיסים צהובים. התוצאה הגבוהה שייכת לבית"ר חיפה שהביסה 2-6 את הפועל יוקנעם, אליהו דרעי כבש צמד. בני גסר אל זרקא ניצחה 1-2 את מ.ס קריית ים מצמד לסעיד נגנאניה. מכבי עוספיא ניצחה 2-3 את צעירי חיפה. מכבי קריית ים ניצחה 0-3 את עירוני אור עקיבא. מ.ס טירת הכרמל המוליכה ניצחה 1-3 את בית"ר קריית אתא. בתיקו היחיד נפרדו הפועל קריית חיים והפועל דליית אל כרמל בתוצאה 2-2.

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 40 שערים, נשלפו 30 כרטיסים צהובים ו-5 אדומים. הפועל מרחבים והפועל שדרות בודדות בפסגה לאחר שמרחבים ניצחה בחוץ 1-3 את שגב שלום עם צמד של לנדר אלקרינאוי, שגב שלום נשארה בשמונה שחקנים לאחר הרחקתם של קמאל אבו בילאל, עלי אבו רגילה וגאבראל רגילאת. מכבי אשקלון ניצחה 1-4 את הפועל מטה יהודה, נתנאל זריהן כבש צמד. מ.כ ערד ניצחה 2-3 את עירוני חורה, לוליד עמראני כבש צמד. מ.כ באר שבע הביסה 1-5 את הפועל רהט עם שלישייה של דורון בוהדנה. עוצמה באר שבע ניצחה 1-2 את מכבי ירוחם מצמד של ניר דנון.  צעירי לקייה גברה 1-4 על מכבי באר שבע, אעסם סלאח כבש צמד. במשחק רב שערים מכבי דימונה ניצחה 4-5 את עירוני בית שמש. בתיקו היחיד סיימו הפועל שדרות וצעירי אלהושלה בתוצאה 2-2, אדם אדרי משדרות וחאלד אלעול מצעירי אלהושלה הורחקו.

 

מחוז גליל עליון

מכבי בני גדידה – הפועל נהריה 0-4

עירוני צפת - הפועל שלומי 1-4

מכבי בני אבו סנאן - הפועל בני ד.א אסד 0-8

איחוד בני סמיע - הפועל דיר חנא 2-5

הפועל בני בענה – עירוני כרמיאל 1-0

 

מחוז גליל תחתון

איחוד כפר יאסיף - בני שפרעם 4-1

 

מחוז יזרעאל

בית"ר אום אל פאחם - צעירי איכסל 2-7

אחי ביר אל מכסור - עין סהלה 3-0

בני מושרייפה ביידה - אחווה פרדיס 1-1

הפועל פרדסיה מנצחת את טוברוק

הוסף תגובה
תגובות