סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 8

לקראת המחזור השמיני שייפתח הערב בליגה הלאומית, סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני מביא בפנינו את התחזית השבועית שלו לכל משחקי המחזור. בני לוד תארח את כפר קאסם, מכבי פ"ת יוצאת לעפולה, בני סכנין עם מאמנה החדש תצא למשחק חוץ לא פשוט מול אחי נצרת ואיך יסתיים המפגש המסקרן בין רמה"ש לקטמון? הכל בתחזית השבועית של הליגה הלאומית

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-10-2019
  • 14:27

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

אנו במחזור השמיני וכבר רואים חבורת צמרת של 5 קבוצות: מכבי פ"ת, ראשל"צ, אום אל פאחם, קטמון ורמה"ש. אחריהם יש בטן גדולה וקבוצה אחת שנמצאת במקום האחרון ובסכנת ירידה גדולה עם שתי נקודות-הפועל עפולה. אשקלון ממשיכה בקצב צבירת נקודות של עליית ליגה ולמרות עונש הפחתת הנקודות-נראה שהיא הולכת לכיוון הפלייאוף העליון.

 

בית"ר ת"א-הפועל נוף הגליל

נוף הגליל עם שני ניצחונות רצופים יוצאת למשחק חוץ מול בית"ר ת"א שפתחה לא טוב את העונה עם ניצחון בודד אחד. נוף הגליל במומנטום וצריכה לקחת כאן 3 נקודות. הניחוש שלי: נוף הגליל.

 

בני לוד-מ.ס כפר קאסם

בני לוד עם חמישה הפסדים רצופים. כפר קאסם עם תיקו במחזור הקודם מול הפועל פ"ת לאחר שכבר הובילו 0-2. המאמן עזב ועדיין לא התמנה לו מחליף. בני לוד חייבים לעצור את המומנטום השלילי עם ניצחון ביתי. הניחוש שלי: בני לוד.

 

קהל גדול יש לכפר קאסם, ינצחו את בני לוד השבוע? צילום: דן יידוב.

 

הפועל עפולה-מכבי פ"ת

הפועל עפולה הייתה חסרת מזל כשהפסידה לקטמון בחוץ בדקה ה-90. הפעם בבית הם יעצרו את הדהירה של מכבי פ"ת שצוברת נקודות בקצב של עליית ליגה. הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי אחי נצרת-בני סכנין

אחי נצרת בעונה בינונית ויכולה להפסיד ולנצח מול כל קבוצה בליגה. סכנין באה עם מאמן חדש-סלימאן אזברגה. מאוד מעניין איך השידוך הזה יסתדר. בינתיים במשחק הקרוב אני רואה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

קהל ראשון לציון, הקבוצה רצה לעליה...והקהל הכתום אוהב את זה...צילום:"יח"צ

הפועל רמת גן-הפועל ראשל"צ

ר"ג הפסידה בחוץ לנוף הגליל והוכיחה שאין לה יומרות לעלות ליגה בעונה זו. ראשל"צ ניצחה את סכנין והבהירה שבשקט מופתי היא רצה לעלייה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל פ"ת-הפועל עכו

הפועל פ"ת בתקופה לחוצה לאחר שלושה הפסדים רצופים ותיקו מול כפר קאסם. זה משחק העונה של הפועל פ"ת! נצחון כאן ואפשר לחשוב קדימה-כל תוצאה אחרת תגזור על הקבוצה עונה בינונית. עכו היא קבוצה שקשה לנצח. הקבוצה עומדת טוב מבחינה טקטית אך חייבת לכבוש יותר. הניחוש שלי: תיקו.

 

קהל אום אל פאחם, האם יראו ניצחון חוץ באשקלון? צילום: גסאן אבו פאני.

 

הפועל רמה"ש-הפועל קטמון

משחק המחזור! רמה"ש הפסידה בקרב צמרת לאום אל פאחם. כעת יש לה קרב צמרת נוסף מול קטמון שהתברגה בחמישיית הצמרת. לשתיהן 13 נקודות וניצחון במשחק זה יהווה הצהרת כוונות לריצה עד הסוף לעלייה. משחק עם התקפות מעולות-אבוחצירה ברמה"ש מול אגאדה של קטמון. יהיה מעניין. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל אשקלון-הפועל אום אל פאחם

משחק שקול מאוד מכיוון ששתי הקבוצות צברו 13 נקודות. לאשקלון יש עונש הפחתת נקודות ולכן היא נמצאת רק עם 4 נקודות. אום אל פאחם אחרי ניצחון רביעי רצוף. אשקלון עם מאזן בית מעולה. נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 8

הוסף תגובה
תגובות