כובש הלבבות

בגיל 24 פורח אריאל בוזורגי מחדש ומוליך את סקציה מעלות תרשיחא למקום הראשון בליגה ב צפון א' עם מאזן מושלם של 8 מ 8 וכבונוס הוא גם מלך שערי הליגה."עם הרבה אמונה,אני אחזור לרמות הגבוהות".

  • על ידי: ארז קאופמן
  • 24-11-2010
  • 14:32

אחרי מספר פציעות וחוסר מזל,סוף סוף התאקלם אריאל בוזורגי בבית חדש והוא פורע את השטרות.

בוזורגי מוליך את טבלת מלך שערי ליגה ב צפון א' עם עשרה שערים אך חשוב מכך,קבוצתו סקציה מעלות תרשיחא,דורסת את הליגה ונמצאת עם מאזן מושלם של שמונה נצחונות משמונה משחקים.

הבן של יצחק בוזורגי שאימן את טבריה עד לא מזמן והאח של אלון מהפועל חיפה,עומד בפני עצמו ובגדול ולא מוותר על ההשכלה(שנה שלישית בכלכלה וניהול במכללת תל חי).

 

בוזורגי(בצהוב),לא מפסיק להבקיע בצרורות.(צילום:לירן דורף)

 

אריאל,מעלות, מקום ראשון 8 נצחונות מ 8 משחקים, מה הסוד שלכם?
"יש לנו קבוצה טובה מאד. קבוצה שיש לה אופי מנטלי גבוה. יש שילוב בין שחקנים צעירים ושחקנים מנוסים מאד בליגות האלה כמו תמיר בר ששת, וליאור דה כלבו שעלו ליגות ויודעים מה צריך כדי להשיג את המטרה הנדרשת,יש לנו מאמן , ג'רי בן חמו, שהוא מאמן מעולה שיודע כל שבוע איך להוריד אותנו לקרקע וכמובן הנהלה מדהימה שנותנת לנו שקט להתאמן ולא מחסירה מאיתנו כלום, דואגת למשכורות בזמן, ארוחות משותפות,ישנה אווירה טובה בקבוצה וזה חלק מהעניין".

 

ובאופן אישי אתה לא מפסיק להפגיז,10 שערים עד כה,איך אתה מסביר את זה?

"הרבה מאוד אמונה וכמובן עבודה קשה,תראה,גדלתי בקרית שמונה,הייתי הבטחה גדולה בכל מחלקות הנוער וסיימתי כל שנה כמלך שערים יחד עם ויאם עמאשה שמככב שם בקבוצה הבוגרת,גם מזל זה חלק מהעניין והוא לא היה לצידי".

 

לא צובט לך בלב שאתה לא עם ק"ש?
"תראה ברור שצובט, אני עשיתי את הבכורה שלי בגיל 17 במדי ק"ש בליגה הלאומית נגד צפרירים חולון
והכל היה ורוד על שנפצעתי בגב - מה שמנע ממני לשחק מעל לשנה אבל אני לאט לאט חוזר לעצמי
ועם הרבה אמונה אני אחזור לרמות הגבוהות ביותר,אן לי ספק בכך,אבל בינתיים אני מתרכז בלהצליח עם מעלות,זה הכי חשוב".

 

איך משלבים את הלימודים הקשים עם כדורגל?
האמת היא, שזה מאד קשה לשלב,צריך להשקיע הרבה גם בכדורגל וגם בלימודים, ואם לא הולך לי במשהו אחד זה ישר משפיע על הדבר השני,עברתי לגור בנהריה עם אחי אלון, כך שאני לומד פעמיים בשבוע בק"ש,מתאמן במעלות וישן בנהריה,זה לא קל אבל לאט לאט אני מתרגל לזה".

 

בוזורגי,"צובט לי שאני לא בקרית שמונה".(צילום:לירן דורף)

 

מילה על כאוכב בשבת?

"זאת שנה ראשונה שלי בליגה ב אז אני לא ממש מכיר את היריבות שלנו,אבל בגדול אנחנו חייבים לבוא מוכנים ולא לזלזל ביריבה,אני בטוח שנביא 3 נקודות ונמשיך להוליך בבטחה את הטבלה".

 

השנה אתה הולך על הטריפל? תואר בלימודים, מלך שערים, ועליית ליגה?
"כן, אני מקווה מאד לסיים עם הטריפל,זאת שנה מאד חשובה לי מכל הבחינות ואני מקווה לא לאכזב,בינתיים הכל מצויין והלוואי שרק ימשיך ככה".
 

הוסף תגובה
תגובות