עו"ד שי אבני מארח טהא ענאבוסי: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 6

לקראת המחזור השישי בליגה הלאומית שייפתח הערב ויסתיים מחר, בחר סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני, לארח את חבר הנהלת באקה אל גרבייה, טהא ענאבוסי לתחזית השבועית כשבמשחק המרכזי חוזר אלינו הדרבי של פ"ת, ראשל"צ תצא למשחק חוץ לא פשוט באחי נצרת ואשקלון שהגיעה למספר נקודות חיובי תנסה להמשיך את המומנטום ברמה"ש

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-09-2019
  • 12:54

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

אנו במחזור השישי ומקבלים בברכה את הדרבי הגדול של פ"ת. מכבי פ"ת כבר נמצאת במקום השני בטבלה ממנו היא מגשימה את מטרתה-לעלות חזרה לליגת העל. מבחינת הפועל פ"ת זה משחק גורלי לאחר שני הפסדים רצופים והתוצאה בו יכולה להשפיע עונה שלמה. אשקלון היא המרענן הרשמי של הליגה לאחר שלמרות עונש הורדת 9 הנקודות- יצאה מהמקום האחרון וצברה 11 נקודות בדיוק כמו השניה מכבי פ"ת!

הפעם אני מארח את טהא ענאבוסי, חבר עיריית באקה ולאחרונה חבר הנהלת הפועל באקה אל גרבייה מליגה א' צפון. הקבוצה שנה שישית ברציפות בליגה א' ובשנים האחרונות היא קבוצת פלייאוף עליון שעושה הרבה עניין בליגה א' צפון.

 

מכבי אחי נצרת - הפועל ראשל"צ

שי אבני: אחי נצרת התאזנו מתחילת העונה ובבית הם יכולים לעשות צרות לכל קבוצה בלאומית. ראשון לציון בקצב צבירת נקודות מרשים שצריך להירגע מתישהו. לדעתי תהיה פה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

טהא ענאבוסי: לאחי נצרת יש סגל רחב ואיכותי ועם קצת שקט תעשייתי הם יכולים לחזור לצמרת. הם לא יוכלו להרשות לעצמם הפסד נוסף. ראשון לציון במקום הראשון אך במשחק החוץ בנצרת הם יסתפקו בתיקו. הניחוש שלי: תיקו.

 

עופר טסלפפה עם פתיחת עונה ענקית עם ראשל"צ (באדיבות אתר ONE - איציק בלניצקי)

 

בית"ר ת"א - מ.ס כפר קאסם

שי אבני: בית"ר ת"א חייבת לנצח את המשחק הזה על מנת לא להסתבך בתחתית. כפר קאסם כבר מסובכת, עדיין ללא ניצחון ותעשה הכל כדי להישאר בליגה. בית"ר ת"א קבוצה טובה יותר וצפויים לקחת כאן שלוש נקודות. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

טהא ענאבוסי: אני מאמין במאמן איסמעיל עאמר. היה חסר לקבוצה מזל ורגל מסיימת אך הפעם אני מאמין שהם ישיגו ניצחון ראשון בליגה הלאומית. הניחוש שלי: כפר קאסם.

 

הפועל פ"ת - מכבי פ"ת

שי אבני: הדרבי הגדול של פ"ת והמשחק הגדול בליגה הלאומית. מכבי פ"ת מכוונת לעליית ליגה וכבר נמצאת במקום השני. הפועל מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים והפסד נוסף בדרבי יוריד את התקוות לעונה זו. אני בטוח שהקהל של הפועל יגיע בהמוניו וידחוף את הקבוצה אך זה יספיק רק לחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

טהא ענאבוסי: למכבי סגל איכותי יותר. הפועל צריכה להתחזק בשתי עמדות כדי להעלות ליגה. לדרבי חוקים משלו ואני מאמין שהוא יסתיים בתיקו. הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי פ"ת רוצה לחגוג גם בסיום הדרבי (באדיבות אתר ONE - חגי מיכאלי)

 

בני סכנין - הפועל נוף הגליל

שי אבני: סכנין אחרי הפסד בעכו ובגמר גביע הטוטו מול ר"ג. שני הפסדים רצופים והמשחק מול נוף הגליל הוא משחק שבו הם חייבים לנצח כדי לעצור את המומנטום השלילי. מנגד, נוף הגליל בפתיחת עונה גרועה וזהו משחק קריטי למאמן איתי מרדכי. הניחוש שלי: בני סכנין.

טהא ענאבוסי: סכנין במומנטום שלילי, נוף הגליל במקום האחרון. שתי הקבוצות צריכות את הנקודות אך סכנין בבית חייבת לקחת שלוש נקודות ולחזור למסלול של עליית ליגה. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

הפועל ר"ג - הפועל עכו

שי אבני: הפועל ר"ג לקחה את גביע הטוטו אחרי ניצחון על סכנין ומגיעה מול עכו עם אנרגיות טובות. עכו פתחה טוב את העונה ונראה שהולכת להיות לה עונה רגועה. הניחוש שלי: תיקו.

טהא ענאבוסי: שתי הקבוצות עם מומנטום חיובי אך ר"ג תנצח כי יש להם סגל רחב וטוב יותר. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

בני לוד - הפועל קטמון

שי אבני: בני לוד פתחה עם שני ניצחונות רצופים ולאחריהם שלושה הפסדים רצופים. זהו משחק מפתח מבחינתה לעצור את המומנטום השלילי. מקטמון אף פעם לא ניתן לדעת מה תקבל. נראה לי כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

טהא ענאבוסי: משחק קריטי לאסי דומב. אני מאמין שקטמון תמשיך במומנטום החיובי ונצח את לוד בחוץ. הניחוש שלי: הפועל קטמון.

 

קטמון רוצה לרשום ניצחון נוסף, הפעם מול לוד (באדיבות אתר ONE - אורן בן חקון)

 

הפועל עפולה - הפועל אום אל פאחם

שי אבני: המגרש משמש בית לשני הקבוצות. אום אל פאחם עם שני ניצחונות רצופים ומולה תגיע עפולה שמינתה השבוע למאמן את עידן בראון. אני בטוח שנראה את "אפקט המאמן החדש" במשחק הראשון ועפולה תעצור את המומנטום השלילי. הניחוש שלי: תיקו.

טהא ענאבוסי: הדרבי של המגרש המקומי בעפולה. פאחם תביא קהל גדול, עפולה עם אפקט המאמן החדש. פאחם תיקח שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם. 

 

הפועל רמה"ש - הפועל אשקלון

שי אבני: אשקלון היא הסיפור החם בליגה הלאומית. פתיחת עונה עם עונש של מינוס תשע נקודות, צבירת 11 נקודות מתוך 15 כמו מכבי פ"ת שבמקום השני ויציאה מהמקום האחרון - אשקלון מבחינתי היא כמו קבוצת צמרת על אף מיקומה בטבלה. אם הם ימשיכו בקצב צבירת הנקודות- אל תתפלאו אם נראה אותם בפלייאוף העליון. רמה"ש השקיעה הרבה העונה ויש להם קבוצה שיכולה לרוץ עד הסוף אך מול אשקלון צריך הרבה מזל. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

טהא ענאבוסי: לדעתי אשקלון מועמדת לעלות ליגה למרות עונש הורדת הנקודות. שתי הקבוצות צברו עשר נקודות. רמת השרון בתקופה טובה אך אני רואה ניצחון חוץ של אשקלון. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

עו"ד שי אבני מארח טהא ענאבוסי: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 6

הוסף תגובה
תגובות