מ.כ. ירושלים פותחת עונה

הקבוצה החדשה מ.כ ירושלים, פותחת את אימוניה לעונת 2019- 2020 ותשחק במחוז מרכז. הקבוצה מתחילה את דרכה בליגה ג' עם הרבה צעירים ושילוב של כמה ותיקים

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 25-09-2019
  • 08:22

מ.כ. ירושלים מתאמנת פעמיים בשבוע בשנה הראשונה, והיא תתחיל את דרכה עם תקציב של 180,000 אלף ש"ח ברוטו. ירושלים מצהירה שהיא קבוצה שתיבנה לאט לאט ולטווח רחוק. בשנה הבאה המועדון יפתח 3 קבוצות של ילדים, כשהמטרה היא שתוך 6 שנים להיות עם 7 קבוצות בליגה של ההתאחדות לכדורגל. סגל השחקנים של ירושלים יכלול כמה שמות מוכרים, ביניהם ניתן למצוא את מתן בראשי, עוז הראל, יניב בן הרוש, נועם מזרחי ורן דדיה.

בקבוצה ישנן הרבה שחקנים חדשים שלעולם לא שיחקו במגרש גדול, לצד שחקנים ותיקים מעולים, בקבוצה מספרים על המטרות של הקבוצה: "כרגע אנחנו לא מכירים את הליגה ולא את הקבוצות, אז שנתחיל נדע לאן אנחנו מכוונים. אנחנו יודעים שיש 4-5 קבוצות עם תקציב גדול ובין שאר הקבוצה כמעט ואין פערים. אין ספק שאם בסוף העונה נמצא עצמנו עם הכרטיס לפלייאוף העליון, זה יהיה מצוין בשבילנו כשגם להתמודד על פלייאוף עד הסוף זה בסדר בשנה הזאת".

 

דבר נוסף שהקבוצה מעידה על עצמה: "אחד הדברים המדהימים אצלנו, זה שלפני כל אימון ובסוף כל אימון אנחנו מדברים דברי תורה במשך עשר דקות. אנחנו קבוצה ללא גזענות שמחויבת לייצג את העיר ירושלים בכבוד".

 

עד כה ערכה הקבוצה מספר משחקי אימון כשניצחו את הקבוצה הבוגרת של מעלה אדומים, את קבוצת הנוער של קטמון וספגו הפסד מול גבעת זאב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל גם לנו המסורתיים (דודי 25-09-2019, 09:10)
    הגיע הזמן שהמשחק האהוב הזה על ציבור ענק. יקבל את הבמה וייצוג המתאים סוף סוף אחרי 70 שנה. שאנחנו תורמים לצהל ולחברה הישראלית קצת נקבל הערכה ומקום. התחשבות ברצונות שלנו לשמור על חיים של דת ויהדות וספורט. מפעל מבורך מאוד
  2. הכתבה (איציק גולדשטיין 21-12-2019, 09:03)
    בשנות ה 60 של המאה ה 20 כל שבת כילד ראיתי משחקים בקטמון מאחל לכם עליה לליגה ב' זה לא בשמיים