תחזית גביע המדינה - ליגות ב' ו-ג'

משחקי הגביע של ליגות ב' ו-ג' חצאי הגמר במסגרות ליגה ב' ו-ג' יוצאים לדרך ואלי שמואלי החליט לארח את מאמן אינטר תל אביב אלי משען לתחזית המעניינת. מעניין יהיה לראות מי תעלה לגמר...

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 24-09-2019
  • 10:28

אלי משען, לשעבר שחקן במכבי יפו והפועל בת ים ומי שאימן את בני אורתודוכסים יפו ועלה איתם מליגה ב' לליגה א' מתארח בתחזית הגביע של  אלי שמואלי כשהשניים מברכים את כל הקבוצות בשנה טובה ומתוקה

 

בית"ר ר''ג – עירוני בית דגן

ביתר ר''ג תארח את בית דגן ותנסה לשחזר את הניצחון בשלב הקודם של הגביע מול קריית אונו. כבר בפתיחת העונה קיבלנו מפגש מעניין בין שתי קבוצות צמרת שמעומדות לעלייה, הרמת גנים הפתיעו בעונה שעברה שהגיעו לפלייאוף והם מגיעים לאחר הפסד ליגה מול בית"ר כפ''ס ולא ירצו להפסיד עוד משחק השבוע. בית דגן מגיעים במומנטום חיובי לאחר ניצחון בליגה על קלנסווה ובגביע על שמשון ת''א. צפוי משחק שווה כוחות ושקול.

שמואלי – ניצחון לר"ג

משען – ניצחון לבית דגן

 

בית"ר ר"ג רוצה לעבור לשלב הבא מול בית דגן

 

צעירי טייבה – בית"ר כפ''ס

צעירי טייבה תארח את בית"ר כפ''ס עם סגל שחקנים צעיר וטוב. כפ''ס מגיעה במומנטום טוב לאחר הניצחון בליגה על ביתר ר''ג ובגביע על עוצמה חולון, טייבה נעצרה בליגה אחרי ההפסד לקריית אונו והיא תנסה לשחזר את הניצחון מול קלנסווה בגביע.

שמואלי – תיקו וטייבה ינצחו בהארכה        

משען – ניצחון לטייבה

 

עירוני מודיעין – קריית מלאכי

מודיעין מארחת את הקבוצה החזקה בליגה ומגיעה אחרי ניצחון בגביע על בית"ר יבנה. מפגש שני תוך יומיים לאחר שבליגה נפרדו בתיקו, שתי הקבוצות פתחו עם ניצחון ושתי תוצאות תיקו כשנראה ששתיהן עדיין לא נכנסו לליגה.

שמואלי – ניצחון למלאכי

משען – ניצחון למלאכי

 

עירוני שדרות - עירוני נתיבות

שדרות פתחו את העונה טוב יותר והיא מעמידה את התקציב הכי גבוה בליגה ב'. לעופר טלקר יש את סגל השחקנים ברמה הגבוהה ביותר, נתיבות פתחה גרוע את העונה והוציאה נקודה בודדת, אבל לדרבי של הנגב חוקים משלו וכל תוצאה אפשרית.

שמואלי – ניצחון לשדרות               

משען – ניצחון לשדרות

 

לעופר טלקר יש את התקציב הגבוה בליגה ב' (מאור אלקסלסי)

 

עירוני נשר - עירוני אום אל פחם

עירוני נשר פתחה את העונה מצוין, גם בליגה וגם בגביע. היא מגיעה לאחר ניצחון בגביע על בני מוסמוס כשלנשר יש את השחקן הטוב בליגה - אבי מלכה. אום אל פחם פתחה טוב בליגה, אבל נעצרה השבוע בהפסד בבית לנוג'ידאת אחמד.

שמואלי – ניצחון לנשר

משען – ניצחון לנשר

 

החלוץ הטוב הליגה צריך להעלות את נשר לשלב הבא

 

רו''ח תל אביב – השקמה רמת גן

היורדת הטרייה מליגה ב', פתחה טוב את העונה בניצחון ביתי על רמת ישראל ובגביע על אינטר תל אביב, תפגוש את מחזיקת הגביע משנה שעברה השקמה רמת גן שמעומדת העונה לעלייה.

שמואלי – ניצחון לשקמה                

משען – ניצחון לשקמה

 

הפועל פרדסיה – בני רעננה

מפגש מסקרן! שתי הקבוצות פתחו טוב את העונה עם ניצחון בליגה ובגביע, הפועל פרדסיה פתחה בגביע בניצחון על ספורטינג תל אביב ובני רעננה ניצחו את השרון נתניה.

שמואלי - תיקו ופרדסיה ינצחו בהארכה      

משען – ניצחון לפרדסיה

 

צעירי טירה - עירוני אריאל

צעירי טירה לא פתחו בגביע עם ניצחון ביתי על כפר יונה, עירוני אריאל פתחו בתיקו מול ספורטינג תל אביב ובגביע ניצחו בפנדלים את אורנית ובקבוצה שואפים לעונה טובה יותר.

שמואלי – תיקו ואריאל ינצחו בפנדלים

משען - אריאל ינצחו בהארכה

 

אשדוד סיטי – בני אשדוד 

הדרבי של אשדוד, הרבה קהל בעיר של כדורגל. אשדוד סיטי פתחה גרוע בליגה שהפסידה למ.כ. ירושלים לעומת הגביע בו ניצחו בדרבי את בית"ר אשדוד, והיא תארח את בני אשדוד שפתחו טוב בליגה אחרי הניצחון על טירת שלום בגביע ניצחו את הפועל רמלה. צפוי דרבי חם מאוד.

שמואלי – ניצחון לבני אשדוד

משען – ניצחון לבני אשדוד

תחזית גביע המדינה - ליגות ב' ו-ג'

הוסף תגובה
תגובות
  1. שניכם הימרתם נכון בעניין השקמה (קיש קריא 24-09-2019, 19:54)
    השקמה ניצחו בחוץ את רו"ח ת"א בתוצאה 3:1 מתחילת העונה ועד עתה 4 ניצחונות, 3 בגביע ו - 1 בליגה, כולם על קבוצות ממחוז תל אביב. ז"א השקמה ניצחה רבע מקבוצות הליגה ועושה רושם שקבוצתנו האהובה אכן תעלה העונה סוף סוף.
  2. גביע (הגו'קר 26-09-2019, 14:02)
    ולנו יש את אבי מלכה ( אביגול ) כמו שלארגנטינה היה את בטיסטוטה ( בטיגול)