בהילוך שני: הפועל מרמורק גברה 0:2 על מכבי הרצליה

במשחק די חלש עם מעט הזדמנויות, גברו האדומים מרחובות על החבורה הצהובה כחולה מהשרון במשחק חוץ, מצמד שערים של עידו אקסברד שניצל טעויות גדולות בהגנת הרצליה. מומו ניסטל: "אנחנו קבוצה בינונית, אעשה שינויים". ניב סידי: "יש מה לשפר וטוב שנוכל לשפר אותם לאחר ניצחון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-09-2019
  • 11:05

במזג אוויר חם בצהרי יום שישי, נפגשו מכבי הרצליה והפועל מרמורק למשחק במסגרת גביע המדינה שבוע לפני פתיחת ליגה א' דרום. מכבי הרצליה הגיעה למשחק ללא יוסי שבחון ונור ביסאן, כאשר מרמורק מנגד הציגה סוללת כוכבים מרשימה שאמורה לסיים את העונה הזו עם עליית ליגה - ולא הייתה אמורה להתקשות. למרות שהרצליה חשבה שהיא יכולה לעמוד מולה, לבסוף הקבוצה נכנעה 2:0 למרמורק החזקה.

 

נור ביסאן ויוסי שבחון ביציע (איתן ידגר)

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק עצמו נפתח בצורה שקולה ללא מצבים ליד שני השערים, עד הדקה ה-16 שבה אופיר חמו, קשרה של הפועל מרמורק, חוטף כדור במרכז המגרש, מתקדם לתוך הרחבה ללא הפרעה ומוציא כדור רוחב לעידו אקסברד שכובש בקלות וקובע 1-0 להפועל מרמורק.

 

עידו אקסברד כובש וחוגג עם חבריו (איתן ידגר)

 

שבע דקות לסיום המחצית, אסף לוי מגביה כדור טוב ללי אגמי שנוגח למשקוף והזדמנות נהדרת של הרצליה הולכת לאיבוד. בדקה ה-42 ברק לביא ניסה להחזיר את הכדור לאחור עם הראש והוא מחזיר לשוערו בנגיחה, אך עידו אקסברד משתלט על הכדור ומהאוויר כובש וקובע 2-0 מבטיח עבור קבוצתו. טעות איומה של ברק לביא שנוגח היישר לרגליו של עידו אקסברד שמנצל עד הטעות של לביא.

 

עידו אקסברד משלים צמד ומוביל את מרמורק לניצחון (איתן ידגר)

 

עדיין בתוך המחצית הראשונה, דודי הילל מהרצליה מכניס כדור יפה ךרוי אשכנזי שמקפיץ קטנה מעל אבי איבגי שמזנק יפה, מונע שער מהרצליה ומוציא את הכדור לקרן. המחצית מסתיימת ביתרון כפול של הפועל מרמורק שיורדת להפסקה לאחר שלא הייתה טובה ובמיוחד אך עם שני שערי יתרון לקבוצתו של ניס סידי.

 

אוהד אדלשטיין פורץ נהדר באגף שמאל (איתן ידגר)

 

המחצית השנייה החלה כאשר מכבי הרצליה מחזיקה יותר בכדור, אך שוב לא הצליחה להגיע למצבים ליד השערים. 20 דקות בתוך המחצית השנייה, הגיעה ההזדמנות הראשונה של מרמורק ממצב טוב של עידו אקסברד לאחר חילופי מסירות עם אוהד אדלשטיין, אך אקסברד לא מצליח לנצל את ההזדמנות להגדיל את התוצאה, אך היתרון הכפול נשמר עד לסיום ומרמורק עולה לשלב הבא במסגרת גביע המדינה.

 

 

בסיום 2-0 להפועל מרמורק, ואפשר לומר שזה היה בהילוך ראשון, אך עדיין זה הספיק לניצחון של מרמורק. נכון, הם לא הרשימו, אבל זה מרשים לנצח את הרצליה בכזאת קלות שהרצליה נחשבת בליגה לקבוצה חזקה. מנגד הרצליה חייבת חיזוק וכמו שהיא נראית היום היא תתמודד במרכז הטבלה חסר השאיפות מה שלא מתאים למקום כמו מכבי הרצליה.

 

אבי איבגי שומר על שער נקי במשחק הראשון במדי מרמורק (איתן ידגר)

 

לשני המאמנים יש עוד הרבה עבודה עם קבוצתם, אחד יעשה את זה אחרי ניצחון... (איתן ידגר)

 

מומו ניסטל, מאמנה של מכבי הרצליה אמר בסיום המשחק: "אנחנו קבוצה בינונית ואנחנו חייבים להביא עוד 2-3 שחקנים. לא נפלנו מהם וההבדל היחיד היה בסיומת והאיכות של החלוץ. כרגע, אין לנו מי שייתן שערים. בשבוע הבא יחזרו שבחון ונור ביסאן ונעשה הכל כדי לנצח את כפר שלם. אני אעשה שינויים וכל מה שצריך כדי שמכבי הרצליה תהיה קבוצה מצוינת".

 

מומו ניסטל, מאמנה של מכבי הרצליה וניב סידי מאמנה של הפועל מרמורק לאחר המשחק (איתן ידגר)

 

ניב סידי, מאמנה של הפועל מרמורק אמר בסיום הניצחון: "זה היה המשחק הראשון שלנו ורצינו לעבור שלב בגביע ואני שמח שעשינו את זה ולא ספגנו. יש לנו דברים שצריך לשפר ואנחנו נשפר אותם תוך כדי תנועה ואני שמח שאנחנו עושים את אחרי ניצחון. מדובר בניצחון חוץ קשה נגד קבוצה טובה ומאומנת. והפנים לשבוע הבא לתחילת הליגה מול מכבי יבנה. המשחק עצמו לא היה טוב, היה חם מאד אבל זה לא תירוץ. כמו שכבר אמרתי, זה משחק ראשון ואנחנו עדיין לא בכושר של 100 אחוזים".

לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי יבנה: "הולך להיות משחק טוב מול קבוצה איכותית שנבנתה כמונו לעלות ליגה. אנחנו חוזרים ל'איצטוני', למגרש שלנו, לאוהדים שלנו ונקווה לשמח אותם ולפתוח גם את הליגה ברגל ימין".

עידו אקסברד חוגג צמד בדרך לניצחון מול מכבי הרצליה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי הרצליה (מכבי הרצליה 07-09-2019, 13:25)
    הקבוצה חזרה 30 שנה אחורה , ואני לא רואה איך הם יוצאים מליגה א... נגמר הסיפור של מכבי הרצליה .
  2. מנצחים בלי להתאמץ (מרמורקי חכם 07-09-2019, 13:36)
    הליגה קטנה על מרמורק
  3. תגובה ל 2 (הוגה דעות 07-09-2019, 16:15)
    מי שחושב ככה יסיים את העונה במקום 6 במקרה הטוב
  4. ליגה א (מולי 07-09-2019, 16:23)
    למה לא מפרסמים את טבלת המשחק ים שבוע אחר שבוע לא מפרסמים הרכבים
  5. חיים בסרט (אחד שרואה את הנולד 07-09-2019, 20:18)
    מרמורק בצרות ,משחק שקול מול קבוצה בינונית מינוס שחסרה את שתי הכוכבים שלה,נור ביסאן ויוסי שיבחון
  6. ליגה א פח - מרמורק זה תותח (מרמורקי בדם 07-09-2019, 23:33)
    יאללה ליגה א דרום קבלו את האלופה
  7. מרמורק מחזור עשירי סידי בבית (החכם 08-09-2019, 00:57)
    משחק קטסטרופה של מרמורק שמקבלת שתי שערים מתנה מקבוצה יותר חלשה ממנה
  8. מספר 7 "החכם" (דן חממה 08-09-2019, 15:21)
    שתי שערים??? שתי??? החכם??? ש ת י שערים??? קל לתפוס שערוקים אהבלים