סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 2

לאחר מחזור ראשון מדהים עם שתי תוצאות של 2-3, מהפך מרשים של מכבי פ"ת ומאמן מפוטר כבר לאחר מחזור אחד, הערב ייצא לדרך המחזור השני של הליגה הלאומית. ראשון לציון תארח את מכבי פ"ת לדרבי ה'לוזונים', מכבי אחי נצרת ללא טל בנין תצא למשחק חוץ בעכו ואשקלון ומוטי איווניר יירצו להשיג ניצחון ראשון מול בית"ר ת"א בת-ים במטרה למחוק את מינוס תשע הנקודות איתם פתחו את העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-08-2019
  • 11:07

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

עברנו מחזור ראשון מדהים עם שני משחקים שהסתיימו ב-2:3 כאשר באחד מהם מכבי פ"ת ביצעו מהפך על נוף הגליל בתוך תוספת הזמן. בדרבי המגזר היה אצטדיון מלא בעפולה כאשר סכנין גברה על אום אל פאחם באותה התוצאה.  רמה"ש ובית"ר ת"א סיפקו 2:2 מרענן, ר"ג אכזבה בתיקו אפס משמים מול אשקלון וכך גם עכו וכפר קאסם. אחי נצרת הספיקה כבר לפטר את טל בנין אחרי מחזור אחד. אין רגע דל-ליגה לאומית עונת 2019/20.

 

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת

הפועל עכו חזרה עם תיקו מאופס מול כפר קאסם ויש לה הזדמנות מעולה לקחת 3 נקודות בבית מול אחי נצרת, שהביאה את טל בנין ופיטרה אותו אחרי מחזור אחד. לאחי נצרת ייקח זמן לארגן את הקבוצה והם ישמחו להוציא תיקו בעכו. הניחוש שלי: תיקו.

 

מחזור אחד הספיק לאחי נצרת בכדי לפטר את בנין (באדיבות אתר ONE - עמית מצפה)

 

הפועל נוף הגליל - מ.ס כפר קאסם

נוף הגליל הובילה בשני שערים מול מכבי פ"ת, ספגה שני שערים בדקות הסיום וירדה מנוצחת. למרות זאת, נוף הגליל הוכיחו שגם השנה יש להם פוטנציאל לרוץ בצמרת הגבוהה וזה חייב להתחיל עם ניצחון ביתי על כפר קאסם שאכזבה מול עכו. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל ראשל"צ - מכבי פ"ת

לדעתי הפועל ראשל"צ עם טסלפפה - קבלן העליות, ירוצו העונה עד הסוף. אני לא אתפלא אם הם יעלו ליגה והצהרת הכוונות תתחיל כבר בניצחון על מכבי פ"ת שלא הולכים לטייל בליגה הזו. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

דרבי הלוזונים, אבי נגד עמוס (באדיבות אתר ONE)

 

בית"ר ת"א/בת ים - הפועל אשקלון

הפועל אשקלון חייבים להעז וללכת על ניצחונות כי אפילו 37 מחזורים של תיקו לא יספיקו להם להישאר בליגה. בית"ר ת"א הוציאו נקודה ברמת השרון ובבית נראה כי הם עדיפים ויכולים לנצח את המשחק. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

הפועל פ"ת - הפועל רמה"ש

הפועל פ"ת בנתה קבוצה שתרוץ חזק העונה. סוקונה אמנם לא כשיר, אך מול הקהל הביתי הגדול אני מאמין שהם יצליחו להשיג שלוש נקודות מול רמת השרון שבנתה יופי של קבוצה העונה וסוף סוף לא נראה אותם במאבקי התחתית שאפיינו אותם בעונות הקודמות. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

שמעון אבוחצירא, החתמה מפתיעה של רמה"ש (באדיבות אתר ONE)

 

בני לוד - הפועל עפולה

בני לוד חזרה עם ניצחון חוץ בנצרת והיא תארח את הפועל עפולה שהוציאה תיקו מול הפועל פ"ת. אני חושב שבני לוד ימשיכו את המומנטום. הניחוש שלי: בני לוד.

 

הפועל ר"ג - הפועל אום אל פאחם

אום אל פאחם נתנו לנו משחק פתיחת עונה מעולה מול סכנין ואני מאמין שדובב גבאי ימשיך להבקיע גם מול ר"ג. ר"ג אכזבה בגדול במשחק החוץ מול אשקלון שבו סיימה רק בתיקו אפס. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

זיו אריה וקטמון רוצים להשיג נקודות ראשונות מול היורדת הטרייה (באדיבות אתר ONE - אורן בן חקון)

 

בני סכנין - הפועל קטמון

כל תוצאה מלבד ניצחון של סכנין תהווה הפתעה. סכנין ומוטי מלכה הוכיחו מול אום אל פאחם שהם ירוצו עד הסוף לליגת העל וקטמון הצעירה לא תוכל לעמוד בדרכם. הניחוש שלי: בני סכנין.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 2

הוסף תגובה
תגובות
  1. חייבים לנצח את פ"ת רק בשביל עמוס (ראשוניה 29-08-2019, 18:17)
  2. חייבים לנצח את פ"ת רק בשביל עמוס (ראשוניה 29-08-2019, 18:17)
  3. קורא לכל האוהדים להגיע ולעודד את ראשון (צו 8 29-08-2019, 18:18)
  4. קורא לכל האוהדים להגיע ולעודד את ראשון (צו 8 29-08-2019, 18:18)
  5. ניצחון קל השבוע (הפועל ר"ג 29-08-2019, 18:18)