הדרבי של המגזר: אום אל פאחם- בני סכנין

הערב עונת הכדורגל בליגה הלאומית תפתח באופן רשמי, אחד מהמשחקים המסקרנים שצפויים להתקיים הוא הדרבי של המגזר בין הקבוצה שרשמה עלייה בעונה הקודמת הפועל אום אל פאחם ליורדת מליגת העל בני סכנין. שמעון הדרי: ״נקווה בעזרת השם להתחיל את הליגה בלתקוע יתד בליגה הלאומית בתוצאה חיובית״

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 22-08-2019
  • 12:26

הפועל אום אל פאחם תפתח הערב את העונה הראשונה שלה בליגה הלאומית, וצפויה להיות אחת מהקבוצות המסקרנות של העונה, אחרי שרשמה עלייה בעונה הקודמת עם המאמן המצוין שמעון הדרי. פאחם שבנתה אשתקד תלכיד שחקנים מנצח, עשתה במהלך הקיץ חיזוקים לסגל עם שחקנים כמו: דובב גבאי, סהר דבח,  בן צעירי, עבאד ג'אברין, יונס ג׳אברין,תומר ליטבינוב ועוד. חניכיו של שמעון הדרי החלו את דרכם במפעל גביע הטוטו ורשמו עד כה ניצחון אחד, שני הפסדים ושני משחקים שהסתיימו בתוצאת תיקו ויהיה מעניין לראות כיצד היא תשתלב במשחקי הליגה.

 

האם המאמן המצוין שמעון הדרי יצליח לשחזר את ההצלחה של פאחם גם העונה בלאומית? (צילום: ודיע ג'אברין)

 

שמעון הדרי בתגובה: ”הגענו כקבוצה לרגע היסטורי אחרי 60 שנה הקבוצה פותחת את העונה בליגה הלאומית,הפיקנטריה של המשחק הראשון הוא ההתמודדות עם בני סכנין, קבוצה עם סגל שחקנים מצוין שמטרתה לחזור לליגת העל. אנחנו בצניעות האופיינית לנו נמדר את כל המסביב ונקווה בעזרת השם להתחיל את הליגה והמסע הארוך בלתקוע יתד בליגה הלאומית בתוצאה חיובית״.

 

מנגד נמצאת בני סכנין, היורדת הטרייה לליגה הלאומית שממשיכה גם העונה עם הבעיות מהעונה הקודמת, אך הצליחה להפתיע במפעל גביע הטוטו כשרשמה שני ניצחונות ושני הפסדים, עלתה לגמר הגביע טוטו ונמצאת מרחק ניצחון אחד מתואר. הקבוצה של ניסן יחזקאל נשארה עם תלכיד של שחקנים מהעונה הקודמת כמו: פיראס מוגרבי, אוסמה חלייאלה, איהב שאהמי והתחזקה בשחקנים כמו: המגן איימן חמזה, הקשר עודאי שלאטה ושחקנים נוספים. סכנין שואפת לרשום עונת כדורגל טובה ובסיומה לחזור לליגה העל, ויהיה מסקרן לראות איך תשתלב בליגה הלאומית עם שאר הקבוצות שמכוונת גם הן לעלייה.

 

שחקני בני סכנין אחרי הניצחון על הפועל ראשון לציון בגביע הטוטו (אחמד מוררה באדיבות אתר ONE)

 

הדרבי של המגזר צפוי למשוך אוהדים רבים והוא יערך הערב בשעה 19:00 באצטדיון בעפולה.

 

בתמונה קהלה של אום אל פאחם (צילום: ודיע ג'אברין)

הפועל אום אל פאחם פותחת באופן רשמי את העונה (ודיע ג'אברין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פוטנצייאל לא מנוצל (פארס 22-08-2019, 23:24)
    אום אל פחם קבוצה עם פוטנצייאל מצויין ושחקנים טובים...שיטת המשחק לא מתאימה לשחקנים...חייבים.להביא חלוץ וקשר נוסף