סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 1

היום תצא לדרך אחת הליגות המרתקות שיש, הליגה הלאומית. עם שתי היורדות החדשות מליגת העל, שתי העולות החדשות מליגה א' וקבוצה אחת שתתחיל את העונה עם מינוס 9 נקודות. איך תתפתח הליגה? מי תנסה לתת את הטון כבר מהמחזור הראשון? ומי תסומן כיורדת הבטוחה? שווה לקראת את התחזית של עו"ד שי אבני

  • על ידי: סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני
  • 22-08-2019
  • 10:01

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד....

 

סוף סוף הגענו למחזור הפתיחה של הליגה לאחר שעברנו עונה עם פיניש מטורף גם בצמרת וגם בתחתית. עולה שנקבעה בדקה האחרונה של העונה, קבוצה ששרדה בליגה למרות שפתחה במינוס 9 נקודות (הפועל פ"ת), קבוצה שעשתה סיבוב ראשון עם 6 נקודות וסיימה את הסיבוב השני עם אחוזי ההצלחה הטובים בליגה אך בכל זאת ירדה ליגה (הפועל מרמורק), קבוצה שעלתה מליגה א' עד לליגת העל (נס ציונה), בקיצור - הליגה הצמודה והמשוגעת ביותר בעולם!

 

מכבי אחי נצרת – הפועל בני לוד

אחי נצרת הביאה את טל בנין ומתכננים לעשות עונה טובה יותר מהעונה שעברה. לא ברור לי איך מקום כזה שיש בו כל כך הרבה כישרונות, לא מנצל את זה ועולה לליגת העל. כל עונה שהקבוצה לא מתמודדת על עלייה-זה בזבוז. מנגד, בני לוד פתחה את העונה עם המאמן שהשאיר אותה בליגה, ערן קוליק שעקב סיבות בריאותיות הוא הוחלף ומינו את אסי דומב שכמעט עשה הפתעה ענקית עם מרמורק בעונה הקודמת. הסגל בלוד לא השתנה הרבה ועכשיו יש לדומב עונה שלמה להראות את יכולותיו. הניחוש שלי: תיקו.

 

לאחר שכמעט ורשם סנסציה עם מרמורק, דומב מגיע לבני לוד (באדיבות אתר ONE - משה חרמון)
 

הפועל רמה"ש - בית"ר ת"א בת-ים

רמה"ש ממשיכה עם המאמן שהשאיר אותה בליגה, נועם שוהם. הקבוצה התחזקה וצריכה לעשות עונה שונה מהשנים האחרונות ולא להרגיש את התחתית בוערת. בית"ר ת"א תרצה להשיג הרבה נקודות, כמה שיותר מוקדם ופשוט להבטיח את עצמה בפלייאוף העליון כפי שעשתה בעונה הקודמת. העונה יהיה לה הרבה יותר קשה. הניחוש שלי: ניצחון לרמת השרון.

 

הפועל אום אל פאחם - בני סכנין

הפועל אום אל פאחם עלתה מליגה א' ותהיה המרענן הרשמי של הליגה עם אצטדיון מלא בעפולה בכל משחק בית. לסכנין נשארו כל הבעיות מהעונה הקודמת ואני לא רואה אותם עולים ליגה כל כך מהר. הניחוש שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

 

מכבי פ"ת-הפועל נוף הגליל

היורדת הטרייה לליגה הלאומית, מכבי פ"ת, מצטיירת כעולה הבטוחה ותפגוש את נצרת עילית שתיקרא מהעונה-נוף הגליל. נוף הגליל עדיין לא מאמינים איך הם לא עלו בעונה שחלפה לליגת העל, אך למרות זאת בנו סגל טוב גם לעונה הזו. הניחוש שלי: תיקו.

 

מ.ס כפר קאסם - הפועל עכו

עכו רוצים לעשות עונה שקטה יותר מהעונה שחלפה, בה נשארו רק במשחקי המבחן. בניגוד לעונה שעברה, לעכו יש התקפה טובה אך ההגנה חלשה. מקווה בשבילם שימצאו את האיזון. לגבי כפר קאסם, העולה מליגה א', היא תחווה קשיי התאקלמות בליגה ולדעתי היא מועמדת לירידה. הניחוש שלי: ניצחון לעכו.

 

איסמעיל עאמר וכפר קאסם רוצים לרשום עונה שקטה בליגה (מני בן ארי)

 

הפועל קטמון -הפועל ראשל"צ

אחרי האכזבה בעונה שחלפה, קטמון נבנתה העונה על צעירים ולא שואפת לעלייה. מנגד, ראשל"צ מכוונת גבוה ובנתה קבוצה חדשה לגמרי כשהחיזוק הגדול ביותר שלהם הוא המאמן טסלפפה שכל מקום בו הוא נוגע-צומח דשא. הניחוש שלי: ניצחון לראשל"צ.

 

עופר טסלפפה הוא החיזוק הגדול ביותר של ראשל"צ (איתן ידגר)

 

הפועל אשקלון - הפועל ר"ג

אשקלון פותחת את העונה במינוס תשע נקודות וזה יהיה נס אם יצליחו להישאר בליגה.  הם הביאו למשימה את מוטי איווניר שמוציא מים מן הסלע ובינתיים מצליח להעמיד קבוצה תחרותית. הפועל ר"ג שואפת כל עונה גבוה אך אני לא חושב שהם יוכלו למכבי פ"ת ואפילו לראשון לציון המשתפרת. הניחוש שלי: תיקו.

 

מוטי איווניר צריך להוציא מין מן הסלע עם אשקלון... (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל עפולה - הפועל פ"ת

עפולה בנתה קבוצה טובה שמתברר שלא יכולה לעבור בבקרה. מספר שחקנים בכירים ישוחררו וכנראה שתהיה עונה סבירה ולא יותר מבחינתם. הפועל פ"ת בנתה קבוצה טובה והפעם הם מכוונים גבוה מאוד. הניחוש שלי: ניצחון לפ"ת.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 1

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (הוגה דעות 22-08-2019, 13:41)
    כפר קאסם מועמדת חזקה לעליה
  2. קבוצה שתהיה שקולה ורגועה תעלה (אורי 22-08-2019, 16:07)
    ליגה ארוכה וקבוצה שלא תלחץ מכמה הפסדים או תוצאות פחות טובות בסוף תעלה. הבעיה שאחרי 3 תוצאות לא טובות מתחילים להישתולל נס ציונה שנה שעברה לא היית בתמונה בהתחלה עד שהיתחבר בסוף וזה נגמר בעליה. בקיצור ס ב ל נ ו ת
  3. היינו שווים ניצחון (נצרת עלית 23-08-2019, 13:03)
  4. היינו שווים ניצחון (נצרת עלית 23-08-2019, 13:03)
  5. אתם חלשים. בבית ננצח אותכם (לפ"ת 23-08-2019, 13:03)
  6. אתם חלשים. בבית ננצח אותכם (לפ"ת 23-08-2019, 13:03)