"מועדון כמו דימונה ראוי להיות בליגה בכירה יותר"

אור עלוואה שיחק בעונה הקודמת בהפועל אזור והיה בורג מרכזי בהישארות הקבוצה בליגה. הבלם הנהדר החליט העונה לחזור לקדנציה נוספת במ.ס דימונה והפעם בליגה ב', זאת בכדי לנסות ולעזור לקבוצה לחזור לליגה א'. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לליגה ב' העונה, והאם לדעתו דימונה תהיה פקטור משמעותי בליגה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 17-08-2019
  • 08:56

אור עלוואה (28),  גדל בהפועל אשקלון, שם גם עלה לשחק במדי הקבוצה הבוגרת וקיבל את ההזדמנות עליה חלם. "רוב השנים שיחקתי בליגה הלאומית ושנה אחת בליגת העל, חוויתי עם אשקלון 3 עליות ליגה, וגם ירידה מליגת העל", סיפר אור.  במהלך הקרירה עבר הבלם כמה פציעות טורדניות שמנעו ממנו להמשיך לשחק ברמות הגבוהות שכמעט וגרמו לו להפסיק ולשחק כדורגל: "היום זה מאחוריי ברוך השם והכל לטובה. יש פציעות שלא בשליטתנו וזה חלק מהספורט".

 

בגיל 26 עזב לראשונה את המועדון להפועל מרמורק, איתה רשם עליית ליגה היסטורית, שנה לאחר מכן הוא הגיע לדימונה בליגה א׳. בעונה הקודמת הוא פתח שוב באשקלון, קבוצה שהפכה עבורו לבית - ושוב עבר פציעה לא נעימה. "ריסקתי את האף לאחר שלושה חודשיים והחלטתי לרדת לליגה א׳", מאשקלון הוא עבר לאזור והיה בורג מרכזי בהישארות הקבוצה בליגה.

 

עלוואה, שנחשב לבלם מצוין, קיבל לא מעט הצעות במהלך הקיץ, אך לבסוף החליט לפנות לאתגר הבא ולחזור לקדנציה נוספת במ.ס דימונה שנמצאת בליגה ב', כדי לעזור לקבוצה לעלות בחזרה לליגה א'.

 

אור, מה הוביל אותך לליגה ב' ולמ.ס דימונה?

"אני בן אדם שאוהב אתגרים וזו הסיבה שהגעתי לדימונה. פנו אליי במטרה ברורה שהיא לעלות ליגה, אחרת לא הייתי יורד לשחק בליגה ב׳ כי היה לי אפשרות לשחק בליגה בכירה יותר. אני רוצה לציין שמ.ס דימונה זה לא עוד מועדון עבורי, לאחר שנה שהייתי פה וראיתי שיש פה את כל התנאים להצליח אני חושב שהמועדון הזה צריך להיות במקומות אחרים. דימונה זה מועדון מסודר עם אנשים מסורים שרצים 24 שעות כדי שלא יחסר כלום לקבוצה, וזה לא מובן מאליו. בהרבה מועדונים גם בליגה לאומית אין התנאים שיש בדימונה".

 

אור עלוואה, "דימונה זה לא עוד מועדון עבורי, יש פה את כל התנאים להצליח" (צילום: יוסי סוריק)

 

ספר לנו על הקבוצה שנבנתה בדימונה העונה?

"אני חושב שיש לנו קבוצה טובה וחבר'ה מאוד מגובשים, אבל כדי לרוץ עד הסוף ולהוות פקטור משמעותי עד סוף העונה אנחנו נצטרך להתחזק במקומות הנכונים ולעבות את הסגל, כי העונה ארוכה יש פצועים, הרחקות וזו העבודה של הצוות המקצועי שממשיך לעבוד על בניית הסגל במטרה לחזק את הקבוצה". .

 

איך העבודה מול המאמן שמעון ביטון?

"לא הכרתי את שמעון ביטון לפני שהגעתי למ.ס דימונה, אומנם אנחנו מכירים רק שלושה שבועות אבל התרשמתי ממנו לטובה, זה מאמן טוב, ווינר רעב להצליח והבולט מכל שהוא בן אדם טוב וזה לא פחות חשוב. יצא לי לעבוד עם המון מאמנים בכירים שגם מאמנים בליגת העל היום, ואני חושב שהדרך להצלחה לא פחות חשובה מהתוצאה הסופית, כי אם אין דרך ובסיס טוב אי אפשר להצליח לטווח הרחוק" .

 

האם אתה חושב שדימונה תצליח להיות פקטור משמעותי בליגה העונה?

"השנה יש ליגה מאוד חזקה כמו בשנה שעברה, ואני חושב שכמה קבוצות ירוצו עד הסוף על הכרטיס לליגה א׳ . תהיה ליגה קשה ומאתגרת ואני מקווה מאוד להצליח עם הקבוצה ולשמח את האוהדים והאנשים שהקבוצה חשובה להם, כי באמת שמועדון כמו דימונה ראוי להיות בליגה יותר בכירה" .

אור עלוואה, חיזוק מצוין למ.ס דימונה (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באת בשביל תנאים טובים ?? (ישמריהו 17-08-2019, 10:13)
    מי יור לליגה ב' ? איזה אתגר ואיזה נעליים,או שאתה טוב או לא. גם המאמן שלך לא שווה כלום,בטוח בא בשביל
  2. יעלו ליגה יקבל שני גמלים (עלווה המלך 17-08-2019, 22:13)
    הרוויחו שחקן נשמה שעובד במגרש ליגה ב קטנה עליו
  3. ךץ (פפ 18-08-2019, 10:24)