"שדרות תהיה קבוצה אטרקטיבית שלא אופינית לליגה ב' "

רפי עמוס, חלוצה של מכבי שדרות, נחשב לאחד השחקנים הבכירים בליגה ב'. החלוץ הוותיק שאצלו הגיל לא משחק תפקיד, היה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. בעונה הקודמת הוא כבש 14 שערים, סיים את העונה כמלך השערים - ואת העונה הבאה הוא יפתח שוב במדי שדרות שהפכה עבורו לבית. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לחתום לעונה נוספת ומה המטרות לעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 13-08-2019
  • 10:13

רפי עמוס החלוץ בן ה-30, נחשב לכוכב כדורגל שהספיק לחורר לא מעט רשתות. עמוס, אחד השחקנים הבכירים שהגיעו לליגה ב', עם עבר עשיר בליגת העל בקבוצות כמו הפועל ב"ש איתה עלה לליגת העל, עכו וקבוצות בליגה הלאומית כמו אשקלון, יבנה, קריית גת, בית"ר ת"א רמלה עוד. החלוץ המצוין שרק משתבח עם השנים הגיע בעונה הקודמת לשדרות בעקבות המאמן עופר טלקר איתו שיתף פעולה בעבר, סיים את העונה כמלך השערים של הקבוצה והיה לבורג מרכזי בהצלחת המועדון שנבנה עם יומרות ברורות לעלות לעלות ליגה , אך נעצר במשחקי המבחן מול בקעת הירדן.  

 

אחרי שקיבל לא מעט הצעות גם מקבוצות בליגות גבוהות יותר, הוא בחר להמשיך במכבי עירוני שדרות גם בעונה הבאה: "נקשרתי למקום ולאהבה שאני מקבל מהקהל", מדבר על החיבור עם המאמן המצוין עופר טלקר: "אני מתחבר לשיטה שלו, לשקט ולביטחון שהוא נותן", ומתכונן לעונה הבאה: "עשינו חיזוק טוב, ומגיע למועדון הזה לעלות ליגה".

 

רפי עמוס, "חשוב לנו שהקהל בשדרות יהנה מכדורגל" (צילום: אורי גבאי - עמוד הפייסבוק של מכבי עירוני שדרות)

 

עמוס מספר על הקשר המיוחד שנרקם בינו לבין המאמן עופר טלקר: "זה לא סוד שנקשרתי למקום בחצי עונה שהייתי בו כמו שלא נקשרתי לשום מקום בעבר, האהבה שאני מקבל פה מהקהל ובכלל מהמערכת זה לא מובן מאליו כולל ראש העיר, ואני מאוד מחובר לכולם אבל מעל הכול זה עופר טלקר". הקשר בין השחקן למאמן נוצר כשאימן אותו בעבר, והם חזרו לשתף פעולה בשדרות בעונה הקודמת: ״כולם יודעים את היחסים שלנו משנים עברו וזה לא אומר שיש לי הנחות להפך,הוא מוציא ודורש ממני יותר ואני מרגיש אצלו בכול אימון ומשחק כמו שחקן צעיר רעב שצריך להוכיח לו מחדש, אני מתחבר לשיטה שלו, לשקט ולביטחון שהוא נותן לי״.

 

עבור החלוץ המצוין הכל התחבר יחד בשדרות וזה מה שגרם לו להמשיך שם לעונה נוספת: ״יש הנהלה מדהימה וזה מקום מסודר, ויש  עוד מישהו חשוב מהמערכת שאני אשמור את שמו, אבל יש לו השנה נקודות זכות גדולות על זה שהמשכתי בשדרות". 

 

רפי, איזה קבוצה אנחנו הולכים לראות העונה בשדרות ?

"אני עדיין לא יודע מה אנחנו הולכים לראות , מה שכן אני יכול אבל להגיד שהשיטה של שדרות ברורה, זו קבוצה אטרקטיבית שלא אופיינית לליגה ב' עם קצב גבוה מאוד והרבה מחויבות, כי חשוב לנו שהקהל ייהנה מכדורגל מגיע להם".

 

האם לדעתך בזכות סגל השחקנים הנרחב ששדרות החתימה היא תרשום עלייה?

"יש פה חומר שחקנים ואנשים מדהימים ששווים עלייה, אבל אי אפשר לדבר על זה צריך להיות צנועים כמו עונה שעברה, לעבוד קשה בלי הרבה דיבורים ואת המטרה כולם יודעים.  למדתי שמדברים רק במגרש, עשינו חיזוק טוב מאוד גם כאנשים וגם כשחקנים על השלד של שנה שעברה, השקיעו פה ומגיע למועדון ולעיר הזאת לעלות ליגה, בעזרת השם נעשה את זה במעשים ובעבודה קשה ונכונה".

 

"אנחנו מתכוונים לעבוד קשה בלי הרבה דיבורים, כולנו יודעים את המטרה" (צילום: גולן סבג מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי שדרות)

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

"לא הביאו אותי והשקיעו שאני אשאר סתם, וגם כשהגעתי היה לי ברור שיש לי את הערך המוסף. אז נכון אפשר להגיד שכבשתי שערים וברוך השם זה הלך יפה מאוד, אבל מעבר לשערים צריך לקחת אחריות במשחקים המכריעים, לכוון, ולשמור על המרקם גם בחדר הלבשה וגם מחוץ. אין פה מישהו שיותר מהשני וזה מה שיפה הכל נעשה ברוח טובה במועדון ובכבוד".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדי שדרות לקראת עונה הבאה?
"קודם כל תודה רבה על כל האהבה והתמיכה ועל זה שמגיעים כמות יפה מאוד של אוהדים עם תפאורה שגם בליגה הלאומית אין כזאת. אני אישית פונה אליכם אנחנו צריכים אותכם יותר מתמיד, אתם הכח שלנו  כל רגע, בכל מגרש אתם השחקן הכי חשוב".

רפי עמוס החלוץ המצוין, ממשיך לעונה נוספת בשדרות (אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחח (עירוני אשדוד 13-08-2019, 13:46)
    ‏ ‏עשיתם חרא בתחתונים בסוף ‏עונה גם השנה לא ‏תעלו