סוף הסיפור?

בגיל 40 זה עומד לקרות,החלוץ הותיק נדב אביטל על סף פרישה מכדורגל עקב פציעה.אביטל:"עדיף שאפרוש ואצא לדרך חדשה".החלוץ מתכוון גם להירשם לקורס מאמנים ולהמשיך להיות על הדשא,רק מהצד השני.

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 15-11-2010
  • 21:46

החלוץ הוותיק נדב אביטל, שחגג לאחרונה יום הולדת 40, נמצא על סף פרישה ממשחק פעיל ומתכוון להירשם לקורס מאמנים. אביטל, מחלים בימים אלו מפציעה קשה בברכו, שהביאה אותו למסקנה כי הגיע הזמן לתלות את הנעליים.
אביטל, שבשיא הקריירה שלו שיחק בליגה הבכירה במדי בית"ר תל אביב, תחת הדרכתו של יצחק שום, החל את העונה בבית"ר נהריה מליגה ב', נפצע קשה בברך מתיקול ברוטלי של שחקן יריב במהלך משחק טרום עונה נגד מג'דל כרום.

 

נדב אביטל,בדרך לקריירה חדשה.


יש לציין כי הפציעה הייתה בדיוק באותה הברך בה נפצע לפני 20 שנה, וגם אז עבר ניתוח קשה. אביטל הובהל לבית החולים בנהריה, שם אושפז במשך 12 ימים, ומשם יצא לשיקום ארוך שעדיין לא הסתיים. "אני שואל את עצמי בשביל מה להמשיך לסכן את הבריאות שלי", הוא אומר, "בשביל עוד 4000 שקל בחודש? עדיף שאפרוש ואצא לדרך חדשה. מתאים לי להיות מאמן. אני מתכוון להירשם לקורס מאמנים. יש לי המון ניסיון ואני משוכנע שאוכל לתרום לכדורגל כמאמן כפי שתרמתי בהיות שחקן".
 

הוסף תגובה
תגובות