"היה סיכוי גבוה שאמשיך ביבנה אבל הלכתי עם תחושת הבטן"

אחרי שפספסה את העלייה בעונה הקודמת, מכבי קריית מלאכי החתימה לעונה הבאה את המאמן המצוין פיני עייש, שנחשב לקבלן עלויות במטרה להתמודד על עלייה. בריאיון לאתר 'גולר' מספר עייש מה הוביל אותו למלאכי.. מדבר על השאיפות לעונה הבאה ושולח מסר לאוהדים "שוב שהאוהדים יהיו איתנו לאורך כל הדרך".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 03-08-2019
  • 11:30

פיני עייש, נחשב לאחד המאמנים הטובים בליגות הנמוכות ולקבלן עליות, כשברזומה שלו 7 עליות ליגה עם קבוצות כמו עירוני אשדוד, הפועל האדומים אשדוד ועוד. אחרי שאימן בעונה הקודמת את מכבי יבנה , הוא החליט לפנות לאתגר חדש ולחתום בקבוצה מליגה ב' שמציגה יכולת טובה בשלוש שנים האחרונות, אבל לא מצליחה לרשום עלייה.

 

עייש מספר על הקבוצה שאנחנו צפויים לראות העונה במלאכי, "צפויים לראות קבוצה התקפית כי זה הסגנון משחק שלי"  מדבר על המטרות "אני לא רוצה לצאת בהצהרות אבל כן מכוון לעלייה" , וקורא לאוהדים "חשוב שהם יהיו חלק, נעשה הכל כדי לגרום להם הנאה".

 

מה הוביל אותך לקריית מלאכי?

"האמת שאני כבר הרבה זמן שומע שזה מועדון חם וטוב, ושיש שם הנהלה טובה ואנשים הגונים, ויש כמה שחקנים שמזוהים איתי שהיו שם שהמליצו לי מאוד.  מעבר לכך הרגשתי שזה המקום הנכון בשבילי כי יש אתגר שאפשר לעמוד בו, כי בסה"כ היה סיכוי גבוהה שאמשיך ביבנה אבל הלכתי עם תחושת הבטן שדברים טבים יכול לקרות במלאכי".

 

איזה קבוצה אנחנו הולכים לראות במלאכי העונה?

"בשלוש שנים האחרונות מלאכי קבוצה טובה ויש בסיס טוב, אני רוצה לקוות שאני אביא את הערך המוסף כדי להשלים את מה שחסר כי שלוש שנים היו מגיעים לצמרת אבל לא עולים ליגה. אני מאמין שאנחנו נראה קבוצה התקפית כי זה הסגנון המשחק שלי, קבוצה שלא חוששת לתקוף גם על חשבון שערים אבל אני בהחלט חושב שנעשה קבוצה שתגרום הנאה לקהל".

 

האם פיני עייש יצליח לרשום עלייה גם עם קריית מלאכי?  (צילום: דוברות המועדון)

 

אתה נחשב לקבלן עליות , האם מלאכי תצליח לעלות ליגה העונה אחרי הפספוס בעונה הקודמת?

"אני תמיד מכוון לעלות ליגה, גם בקריית מאלכי מבינים שהשנה אנחנו כן רוצים לעלות, אני לא רוצה לצאת בהצהרות מפוצצות אבל אנחנו רוצים להתמודד על עלייה , קל זה לא יהיה כי יש קבוצות שמשקיעות סכומים מטורפים וגם רוצות לעלות כמו שדרות, דימונה, שיכון וכסייפה, אבל אנחנו נעשה את הכל לשם כך".

 

האם תחתימו שחקנים נוספים?

"אפשר להגיד שאנחנו די סגורים מבחינת הסגל, יש לנו עוד 2 עמדות שאנחנו מתכוונים לחזק אבל בסה"כ רוב הסגל הוא בנוי. מה שכן,  נצרף מספר שחקנים צעירים ומוכשרים כי צריך מספיק שחקנים שיגבו את הקבוצה כדי לעמוד במטרות".

 

מה סוד ההצלחה שלך, לאן אתה מכוון את השחקנים?

"המוטו שמכוון אותי תמיד זה להאמין, וככה אני גורם גם לשחקנים שלי להאמין גם לא משנה באיזה נקודה אנחנו נמצאים. אני מאמין שאנחנו כן יכולים להשיג את המטרה".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדים שסיימו את העונה הקודמת באכזבה גדולה?

"אני רוצה לקרוא לאוהדים של קריית מלאכי כי יש להם שם טוב, ואני אומר את זה בלב שלם.  יכולתי להמשיך ביבנה שזה מועדון מכובד וטוב, אבל בחרתי להגיע למלאכי גם בגלל האוהדים. חשוב שהאוהדים יהיו איתנו לאורך כל הדרך, ואנחנו נעשה הכל כדי לגרום להם הנאה. יש במלאכי הנהלה שעושה הכל לטובת הקבוצה, עובדת בהתנדבות סביב השעון בכל שעה תמיד הם זמינים והם עושים את המקסימום, יש ראש עיר תומך וזה המתכון להצלחה אין שום סיבה שלא נעמוד במטרה.".

 

 

 

פיני עייש " יכולתי להמשיך בינה אבל בחרתי להגיע לקריית מלאכי" (צילום: אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. החלטה נכונה (אחד שמכיר 03-08-2019, 11:39)
    פיני מאמן מצוין קרית מלאכי עם יהיה שקט וסבלנות ביציע פני יעלה אותכם ליגה כי חאוהדים כמוכם מגיע קבוצה בליגה א לפחות בהצלחה
  2. מאמן לוזר שלא מסוגל לאמן יותר מליגה ב' (יבנאי 03-08-2019, 13:18)
    הבחור עלה בשנים האחרונות על שיטה פשוטה ,יעילה , שמרפדת את כיסיו . לא ראיתי ממנו הצלחות מסחררות כאשר הוא מגיע לאמן בליגה א , הבחור לא יודע להחזיק חדר הלבשה כאשר מדובר בשחקנים איכותיים בעלי שם . מאמן שהוא יותר מורה לחינוך גופני מאשר מאמן . אין ספק שהשנה המקום הקשה שהוא חתם בו יעשה לו את המוות ועל זה תוסיפו את שדרות שהיא מלוקדת משנה שעברה .
  3. ממלאכי (רוני 03-08-2019, 13:27)
    תפסיק עם השוק הזה עם הכבאי. לפני שתמצא את עצמך בחוץ.
  4. הכבאי (פיני 03-08-2019, 13:28)
    עושה שוק. תזהר
  5. מאמן תותח (אופיר רגב 03-08-2019, 18:51)
    קרית מאלכי אתם בטוח מקום 1-3
  6. ליגה א (שדרותיה 03-08-2019, 19:32)
    אין לי ספק שמכבי שדרות עולים ליגה.
  7. פיני (ניסים 03-08-2019, 23:34)
    ‏פיני בהצלחה אחי שייפול לך הראש
  8. משחק אימון (ויוה לוד 04-08-2019, 12:25)
    קרית מלאכי אתם עגלות בקושי ניצחתם אותנו במשחק אימון עד שהמאמן אופיר הוציא את השחקנים של ההרכב הראשון הצלחתם להשים גולים ועוד בפנדל שלא היה טפטים לך הבייתה פיני עייש