אסף כהן חתם לעונה נוספת בנתיבות

השחקן שימשיך בקבוצתו לעוד עונה מספר שההחלטה להמשיך עם המאמן בילי שדה עזרה לו מאוד בהחלטהץ אסף כהן הנרגש אמר לאחר החתימה: "נתיבות זה אחד המועדונים המסודרים בליגות הנמוכות". על המטרות העונה: "אין שום ערובה להצלחה, צריך לעבוד קשה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-07-2019
  • 15:46

אסף כהן, שחקנה של עירוני נתיבות בשנה החולפת, חתם לעונה נוספת ויחזק את החלק הקדמי של הקבוצה מהדרום. אסף כהן שחקן ותיק עם הרבה ניסיון בליגות הנמוכות, שיחק בעבר בקבוצות מכבי קרית גת בליגה א', מכבי עירוני קרית מלאכי, עירוני מודיעין, שדרות ועוד..                                                                                 

כהן אמר לאחר החתימה: "נתיבות זה אחד המועדונים הכי מסודרים בליגות הנמוכות, הן מבחינת מקום והן מבחינת תנאים ואנשים. המאמן בילי שדה החליט להאריך את החוזה לעונה נוספת, דבר שתרם רבות לשיקוליי להמשיך לעונה שניה".

 

על הליגה שצפויה העונה: "אני כבר הרבה שנים בליגות הנמוכות, כרגע זה נראה ששדרות, קריית מלאכי, דימונה ואולי מודיעין שהצהירו על הנייר על המטרות שלהן באמצעות החתמות יקרות, אבל כפי שראינו בעבר הקרוב - אין שום ערובה לכסף ולהצלחה".

 

על קבוצתו: "נתיבות העונה בנתה קבוצה חזקה, יציבה ובריאה, קבוצה שתדבר חזק מאוד בליגה. אני יכול להעיד שהיושב ראש, חברי ההנהלה והמאמן שוקדים יום ולילה אך ורק על בניית הקבוצה והצלחתה בעונה הקרובה".
 

אסף כהן חתם לעונה נוספת בנתיבות

הוסף תגובה
תגובות
  1. ולילה (יום 22-07-2019, 17:56)
    להרוס את מי שיקלקל לך את חדר ההלבשה.… ..