"לאנשים יש זיכרון לטווח קצר"

איימן חלאיילה, מאמנה של הפועל כאוכב בעונה האחרונה, מספר על התקופה הלא פשוטה שעברה קבוצתו עקב פציעות רבות של שחקני הקבוצה שבעקבותיה עזב את הקבוצה. כעת איימן כבר מתכונן לעונה הבאה ובוחן מספר הצעות מקבוצתו ליגה א', כשגם קבוצות מליגות גבוהות באות בחשבון

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-06-2019
  • 11:24

איימן איך את מסכם את העונה האחרונה שלך? 

"התחלתי את העונה בהפועל כאוכב אחרי שעליתי איתם ליגה שנה לפני. המטרות של הקבוצה היו להישאר בליגה כמה שיותר מוקדם ולהציג כדורגל חיובי כדי שהקהל ייהנה. הכנתי את הקבוצה מבחינת כושר גופני וכושר משחק בצורה מצוינת והתחלנו את העונה ברגל ימין עם ניצחון על צור שלום הקשה אצלנו בבית במשחק השני נגד אסי גלבוע (בחוץ) הובלנו 1-0 והתוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר גבוהה, אמיר אבו ניל נפצע ונעדר לתקופה ארוכה וככה התחלנו את התקופה הלא פשוטה בה בכל משחק איבדנו שחקן חשוב לתקופות ארוכות ופציעות שלא מחויבות למציאות, כמו קרעים ברצועות, שברים בקרסוליים, שבר בצלעות של החזה. בתקופה הזאת נאלצתי לשתף הרבה שחקני נוער הן באימונים והן במשחקים, כי הסגל שלנו צומצם מאוד והפציעות של השחקנים היו ארוכות מדי. כמובן בגלל חוסר איכות של השחקנים הפצועים, גם רמת המשחק במשחקים מסוימים שלנו ירדה והתוצאות גם כן".

עוד הוסיף איימן: "הרגשתי שאני מוציא מהסלע מים בתקופה הזאת, כי במשחקים מסוימים היו לנו חמישה או שישה פצועים - שחקנים מאוד משמעותיים שלא משחקים במשחק אחד ושיחקתי עם שחקני נוער בהרכב הראשון ועל הספסל היו לי עוד שלושה שחקנים ולפעמים גם ארבעה מהנוער, אבל לצערי לאנשים יש זיכרון לטווח הקצר ולא זוכרים את התקופה הארוכה הזאת של הקבוצה שהייתה חסרת יציבות ביכולת ובתוצאות בגלל כל הפציעות הקשות האלה".

 

איפה יאמן איימן בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"ישבתי עם 3 קבוצות מליגה א', כאשר עם שתי קבוצות אני עדיין במשא ומתן. האחרונה הייתה דבוריה העולה החדשה לליגה א' וזה לא הסתדר בינינו".

 

מה השאיפות שלך בתור מאמן לעונה הבאה?

"אני מאמן שאוהב אתגרים ורוצה קבוצה עם שאיפות לעונה הבאה. כמובן שהשאיפות שלי הן לאמן בליגות בכירות - לאומית או על, כי אני מאמין בעצמי וביכולת שיש לי. אבל במידה וזה לא יקרה אני רוצה לקבל קבוצה עם מטרות ושאיפות שצמאה להצלחה".

איימן חלאיילה מסכם את העונה האחרונה וכבר מסתכל קדימה (וואסים וואסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הצלחה (עאהד אבו אלהיגא 19-06-2019, 18:02)
    בהצלחה רבה אבו אלנור כי לפני המאמן אתה בן אדם עם לב טוב