"כשהגעתי היה לי ברור ששדרות לא קבוצה שגרתית לליגה ב' "

מרגע הגעתו של החלוץ המצוין רפי עמוס, למכבי שדרות, הוא היווה פקטור משמעותי בהצלחת קבוצתו שהייתה לאחת הבולטות בליגה ב' דרום ב' העונה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה...ומדבר על המשך דרכו במועדון גם בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 31-05-2019
  • 15:30

רפי עמוס, נחשב לחלוץ מנוסה ומצוין, הגיע במהלך העונה למכבי שדרות והיה לבורג מרכזי בהצלחת קבוצתו שהתמודדה על כרטיס עלייה לליגה א'. אחרי ריצה מדהימה, שדרות הגיעה עד למשחקי המבחן ונעצרה ע"י בקעת הירדן. עמוס, מסכם עונה כמלך השערים של הקבוצה, ״הופתעתי מהרמה של הקבוצה״,  ומתייחס לעונה הבאה ״אני מאוד אוהב את המקום, אבל יש דברים שלא תלויים רק בי״.

 

ספר לי על הקבוצה שנבנתה העונה בשדרות? 

"נבנתה קבוצה צנועה עם חבר'ה צעירים שעובדים ביחד עם הנהלה חדשה וטובה שדואגת והכול התחבר.  לא דיברו על עלייה רצו להתברג בפלייאוף, אבל עם הזמן דברים הלכו כמו שצריך, עשו חיזוקים במקומות הנכונים עם טיפה השקעה והגענו לאן שהגענו, היה חסר לנו טיפת מזל והעונה הייתה מסתיימת מושלם".

 

הצלחתם להעפיל למשחקי המבחן ונעצרתם ע״י בקעת הירדן, מה יש לך לומר על כך?

"המשחק נגד הבקעה היה מצוין, חזרנו מפיגור קיבלנו שני שערים לא מחויבים בכלל ושלטנו ה80 אחוז מהמשחק! נפלנו בקטנות ועל טעויות משלמים נגד קבוצות מליגה א' יותר מאשר בליגה ב'. 

 

האם העונה הסתיימה בתחושת פספוס?

"ברור שאנחנו מרגישים פספוס, היה לנו צ'אנס פעמיים גם נגד אשדוד כשהיינו במקום הראשון שתי מחזורים לסיום העונה,וגם נגד הבקעה אחרי פיגור של שני שערים שחזרנו כבר והפסדנו בסיום. פה נמדדנו ומגיע שאפו ענק לכול מי שקשור למועדון לשחקנים, הנהלה, לעופר, לג'ורנו לכולם. על המוטיבציה שהייתה למרות שסיימנו באכזבה, התחלנו הכול מחדש בפלייאוף ולא לוותר עד הרגע האחרון.  יש הרבה צעירים לצד וותיקים, זה שכר לימוד שמאמין שיעזור להמשך הגדולה זה לקום ולנסות לעשות את זה שוב".

 

רפי עמוס, "העונה הסתיימה בתחושת פספוס" (גולן סבג)

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה הקבוצתית אני מאוד מופתע, תמיד עופר והשחקנים שאני הכרתי שם דיברו איתי דברים טובים. את עופר אני מכיר והיה לי ברור שזה לא קבוצה שגרתית לליגה ב', לשמחתי צדקתי היו פה אימונים ותנאים שלא אופייניים לליגה הזאת, וגם פה המבחן שלהם לעונה הבאה לתת את הדחיפה הזאת ולא לעצור. ברמה האישית מאוד התחברתי, השקיעו בשביל להביא אותי ואני שמח מאוד שהתחברתי למקום כמו שלא התחברתי להרבה במקומות בליגות גבוהות יותר. גם חברתית, גם לקהל המדהים, להנהלה, לשחקנים גם כמלך השערים גם במגרש וגם מחוץ למגרש. ברוך השם נהנתי מכול רגע ולא האמנתי שאני יגיד את זה בליגה הזאת ואני שמח על זה".

 

מרגע הגעתך לשדרות, היית בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה מה יש לך לומר על כך?

"תודה רבה! נכון שהייתי בורג מרכזי, השקיעו ועשו מאמץ שאני אגיע וזה התחבר בצורה מושלמת, לא חשוב הליגה או הקבוצה זה אני באופי לבוא ולתת את ה100 אחוז ולקחת אחריות במשחקים מכריעים, אם זה בשערים חשובים או בכול רגע נתון. ברור לי שהביאו אותי בשביל זה ואני שמח שהצלחתי להחזיר לכל מי ששיך לזה". 

 

הקבוצה שנבנתה בשדרות העונה, החזירה את הקהל למגרשים (אורי גבאי)

 

מה יש לך לומר על הקהל של שדרות שחזר למגרשים ומלווה אתכם?

"הקהל של שדרות ללא ספק זאת הנק' הכי חשובה העונה. הייתי כול הקריירה בליגה לאומית/על, ואני אומר בפה מלא שהרבה זמן בטח לא ראיתי קהל כזה. הם מגיעים לכל משחק, לא עוצרים לרגע ואוהבים את הקבוצה באמת, מגיע להם שאפו ענק. אני מקווה שלשנה הבאה יצטרפו עוד כמה שישדרגו את הקהל כי מגיע להם כל המחמאות".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"התחילו לדבר על העונה הבאה האמת...אם אני צפוי להמשיך? אני מאוד אוהב את המקום הזה מכול הבחינות, אנחנו מדברים יש דברים שלא תלויים רק בי. בעזרת השם מאמין שמה שצריך לקרות יקרה הכול לטובה".

רפי עמוס, רוצה להמשיך לשחק בשדרות גם בעונה הבאה (אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי שדרות (רועי 31-05-2019, 16:03)
    רפי שחקן גדול ואדם מדהים אתה מלך אוהבים
  2. פשוט מאוד (הוגה דעות 31-05-2019, 18:40)
    אם היה לך טוב בקבוצה -תמשיך שם ואל תחפש מציאות במקומות אחרים
  3. סוס מת (באר שבע 01-06-2019, 12:11)
    גמור