חזרו לפעילות

לאחר שכבר נעלמה ממפת הכדורגל,חזרה מ.ס כבביר לפעילות העונה ולא רק זה,היא מוליכה כרגע את טבלת ליגה ג' שומרון,בשבת היא גברה 0:2 על מכבי ג'סר א זרקה משערים של תאמר עודה וויאאם זידאן.

  • על ידי: צחי שמואלי
  • 01-11-2010
  • 19:59

בכבביר התגעגעו לכדורגל,עובדה שהעונה הם חידשו את פעילות הקבוצה לאחר שבעונה שעברה לא שיחקו כלל בליגה.

אין מה לומר,הקבוצה,גם מבחינת חומר שחקנים וגם מבחינת הקהל(200 צופים נלהבים ומרעישים),לא שייכת לליגה ג ומי יודע,אולי בתום העונה הקבוצה אכן תעשה זאת ותעפיל לליגה ב.

 

נזי עודה מדליק את שחקניו בחימום.(צילום:צחי שמואלי)

 

בשבת אירחה הקבוצה במגרש אבי רן את מכבי ג'סר א זרקה הסימפטית,המשחק נפתח בדקת דומיה לזכרו של יו"ר ג'סר א זרקה חליל עמאש שנפטר לפני כשבועיים לאחר שלקה בליבו.

המחצית הראשונה הייתה שקולה למדי,ללא מצבים מיוחדים ליד שני השערים מלבד נגיחתו של בלם כבביר עבדאללה באש,שנעצרה ממש על קו השער והורחקה.

 

התמונה צרה מלהכיל,200 צופים הגיעו לעודד בשבת בצהריים.(צילום:צחי שמואלי)

 

בהפסקה שלח מאמן כבביר,נזי עודה את משה כהן הותיק לכר הדשא מה ששינה לחלוטין את המשחק והפך את המחצית השנייה לחד צדדית מבחינת המארחת.

בדקה ה-52 מצב מסוכן לכבביר כשאחמד עיסא מפגיז מ 16 מטרים כדור שחולף סנטימטרים מעל המשקוף.

עשר דקות חלפו והפעם היה זה משה כהן שהפציץ מטווח דומה,כדור שזיעזע את המשקוף.

 

משה כהן,שינה את המשחק.(צילום:צחי שמואלי)

 

בדקה ה-80 זכתה כבביר לפנדל מוצדק אותו לקח תאמר עודה שכבש בנסיון הראשון אך השופט רפאל גבע סימן לבעיטה חוזרת וגם הפעם עודה לא התקשה וקבע 0:1 לכבביר.

ג'סר א זרקה ניסתה לצאת קדימה אך בחלוף חמש דקות ספגה שוב כשמשה כהן לקח בעיטה חופשית מ 30 מטרים,שוער האורחת סאמר מסארווה הצליח להדוף אך היישר לרגליו של ויאאם זידאן שמקרוב בעט פנימה,0:2 לכבביר וחגיגות ביציעים.

 

תאמר עודה בשיחה עם השופט,רגע לפני כיבוש הפנדל.(צילום:צחי שמואלי)

 

אין ספק שאם כבביר תמשיך ביכולת הזו,מקומה בצמרת הגבוהה,מנגד ג'סר א זרקה תעשה עוד חיים קשים להרבה קבוצות בליגה אם כי בלטה אצלה אי החדות בהתקפה.

 

משה כהן שחקן כבביר אמר בסיום:"המאמן רצה שאגיע לקבוצה לעזור ושמחתי להענות להצעה,יש פה קבוצה טובה שתרוץ בצמרת ואני נהנה מכל רגע".

 

נזי עודה מאמן כבביר אמר:"יש לנו קבוצה מצויינת שתרוץ בשלישייה הראשונה בליגה בודאות,אני מנסה לשחק כדורגל אחר,יפה ומרגל לרגל כדי להנות את הקהל שכמו שראית מגיע בהמוניו,הכי חשוב שהאוהדים יהנו".

 

נזי עודה מאמן כבביר,"הכי חשוב שהאוהדים יהנו".(צילום:צחי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות