"זו הייתה עונה מאתגרת אישית, מקצועית, רגשית ומנטלית כאחד עבורי"

אחרי עונה לא פשוטה שי חג'ג' יכול לנשום לרווחה, קבוצתו בית"ר יבנה עלתה לליגה ב'. חג'ג' מאמן בעל ניסיון במחלקות נוער, ששימש בעבר כעוזרו של אוהד בוזגלו, אימן לראשונה העונה קבוצת בוגרים, עונה שהסתיימה בעלייה מתוקה. בראיון סיכום עונה הוא מספר על הדרך שהטמיע בשחקנים... על רגעי הקושי... ועל הרצון להוביל את בית"ר יבנה גם בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 18-04-2019
  • 11:23

שי, איך התחושה לעלות ליגה?

"תחושת סיפוק והתרגשות אדירה, הרגשה כל כך עצומה ועמוקה כלפי בורא עולם על ההצלחה שלי העונה בבית"ר יבנה בכל המובנים".

איך אתה מסכם את העונה הנוכחית? (מבחינת יכולת, חדר הלבשה, תוצאות, הנהלה וכ'ו)

"זו הייתה עונה מאוד מאתגרת אישית, מקצועית, רגשית ומנטלית כאחד עבורי, עבור ההנהלה ועבור כל שחקני הקבוצה. עונה שבה ידענו להיות נוכחים ומרוכזים, עונה שבה נשארנו נאמנים לדרך ולערכים שלנו, עונה של בניית אמונה ובטחון בקבוצה שהיה כל כך חשוב לי להשריש לאורך כל הדרך יחד עם הצוות המקצועי שלי שבניתי, יאיר אבוחצירא מאמן הכושר המדהים, וגיא סלם מאמן השוערים המצוין". 

שי חג'ג' "נשארנו נאמנים לערים שלנו" (צילום: אלי שמואלי )

 

מה האג'נדה שלך כמאמן?

"עונה ראשונה שלי בתור מאמן ראשי בבוגרים שבה ידעתי שאני מגיע עם אג'נדה לכדורגל כל כך שונה מהנוף הישראלי, ועדיין נשאר נאמן לה למרות כל האתגרים בדרך. עונה ראשונה שבה יכולתי להטמיע את הערכים שאני באמת מאמין בהם, דרך שאני מאמין שיש להטמיע פה בכדורגל הישראלי שסבלנות, אמונה וערכים הם המפתח להצלחה".

לאן כיוונת את השחקנים לאורך העונה, שבסופו של דבר הביא לעלייה הזאת?

"כיוונתי לאורך כל העונה את השחקנים להתמיד בערכים ובדרך שלנו, להיות ממוקדי מטרה העונה ותמיד להסתכל רק על עצמנו ולהשאר אגרוף אחד לא משנה מה קורה בהמשך כי רק ככה נצליח".

היה רגע של קושי שאתה זוכר במהלך העונה?

"במשחק נגד מ.ס רמלה סיימנו בתיקו 3-3, הייתה נפילת מתח לחלק מהשחקנים וחשבו שכבר לא נצליח להגיע למקום הראשון חודש לסוף. אני שמח שהשחקנים ידעו להצמד לדרך ולערכים ולא איבדו את האמונה שנעלה מהמקום הראשון בסופו של דבר".

 

שחקני בית"ר יבנה חוגגים עם שי חג'ג' (צילום: אלי שמואלי )

 

ליגה ב' הייתה חזקה וצמודה מאוד העונה, האם בית"ר יבנה תצליח להתמודד עם שאר הקבוצות ולהשתלב בליגה?

"ליגה ב' בשני המחוזות היו צמודות מאוד ללא ספק, אבל אני מאמין שעם חיזוק נכון ונקודתי, בית"ר יבנה תהיה גם בפלייאוף העליון. הקבוצה הזו עם הנהלה מדהימה בראשות דנה ואשר שיטרית, מנהל הקבוצה המדהים אשר שיטרית, חברי הנהלה פוגל ויחיאל. פשוט קבוצה מסודרת ותומכת שלא ראויה להיות בליגה ב' או ג' ,זו קבוצה שחייבת להיות ליגה א' ולא פחות מזה".

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? אתה צפוי להמשיך בקבוצה, או שפנייך מועדות לאתגר אחר?

"רק לפני מספר ימים סיימנו את העונה כך שעדיין לא יצא לדבר על עונה הבאה. אשב עם ההנהלה ונראה לאן פני הדברים מבחינה תקציבית והכל. אני אוהב אתגרים ואוהב להתקדם, אבל לכל דבר יש את הזמן שלו ואני לא ממהר. אני יודע להעריך טוב מאוד את מה שבית"ר יבנה עשתה עבורי, כך שקודם כל אשב איתם לפני שאשב עם קבוצה אחרת".

שי חג'ג' עשה עונה גדולה בבית"ר יבנה (צילום: אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגיד תודה (אשדודי 19-04-2019, 07:42)
    לאדון ייסי כנפו אחרת תעסה חמוצים