היסטוריה: בית"ר יבנה חוזרת לליגה ב'!

איזו עונה מדהימה הייתה לבית"ר יבנה, ביום שישי האחרון, לאחר הניצחון על אשדוד סיטי, 1-3 נפתחו החגיגות והשמפניות ביציעיםץ בית"ר יבנה חוזרת לליגה ב'!

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 07-04-2019
  • 08:22

עכשיו זה רשמי, אחרי עונה גדולה של בית"ר יבנה, קבוצתו של שי חג'ג' חוזרת לליגה ב'. בית"ר יבנה שעשתה הרבה תהפוכות העונה, בזכות יכולת גבוהה של השחקנים ותמיכת ההנהלה במאמן שי חג'ג', יבנה עשתה עונה גדולה והשלימה את המשימה.

 

בית"ר יבנה חוגגת עלייה (אלי שמואלי)

 

לעיני כ-500 צופים ויציעים מקושטים בבלונים, אירחה בית"ר יבנה את אשדוד סיטי למשחק החשוב של העונה – משחק העלייה. המשחק נפתח בלחץ של יבנה על שערה של אשדוד ובדקה השמינית שי כחלון נוגח מקרוב פנימה ומעלה את יבנה ליתרון 0-1.

 

יבנה מתקרת לעלייה (אלי שמואלי)

 

יבנה המשיכה לשחק כדורגל מצוין ובדקה ה-17 הכפילה את היתרון משער בנגיחה קשתית של אלנור אלייב, 0-2 ליבנה.  בדקה ה-38 קיבלנו החמצה של יוגב בנישו ויבנה יורדת להפסקה ביתרון של 0-2 בדרך לליגה ב'.

 

השמפניות מחכות להיפתח... (אלי שמואלי)

 

במחצית השנייה יבנה המשיכה בקצב שלה כדי לכבוש את השלישי, אבל החמצות רבות של אלייב ובנישו מנעו את הגדלת התוצאה. בדקה 78 חילוף באשדוד שאביאל כהן נכנס במקום שלמה אקלו ושאננות של יבנה עולה לה בשער מצמק של אביאל כהן שמכניס את כולם ללחץ היסטרי, 1-2.

 

יבנה נכנסת ללחץ (אלי שמואלי)

 

בשלב זה מאמן יבנה, שי חג'ג', עושה חילוף, מוציא את שי כחלון ומכניס את אליאל אמסלם. חמש דקות לסיום המשחק קיבלנו את האו לחגיגות. אלנור אלייב כובש את השני שלו מעלה את יבנה ליתרון של 1-3 וסוגר עניין – בית"ר יבנה בליגה ב'!

 

האות לחגיגות! (אלי שמואלי)

 

שי חג'ג' חוגג עליית ליגה עם שחקניו ומשפחתו (אלי שמואלי)

 

החגיגות ביציעים מתחילות. חולצות, כדורים וארטיקים חולקו לאוהדים, השופט שורק לסיום והחגיגות ביציעים עברו גם למגרש, השמפניות נפתחות והשחקנים בעננים. בית"ר יבנה עושה היסטוריה וחוזרת לליגה ב' כשמאיר שיטרית הגיע לברך את הקבוצה.

 

מאיר שטרית הגיע לברך את חזרתה של בית"ר יבנה לליגה ב' (אלי שמואלי)

בית"ר יבנה חוזרת לליגה ב' (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוזר (המוכתר משעריים 07-04-2019, 20:07)
    מאיפה יש לביתר אוהדים??? כולם רואים את מכבי