מ.ס דבוריה העפילה לליגה א'

מ.ס דבוריה, התפוצצה על המגרש אמש והביסה את סנדלה גלבוע 5-0. כעת שני מחזורים לפני תום העונה הסדירה, חניכיו של חנא פרהוד שנחשב לקבלן עליות נפרדים מליגה ב', מ.ס דבורה עלתה באופן רשמי לליגה א'. חנא פרהוד : "הנחישות, ההתמדה, והמחייבות למועדון היו הבסיס להצלחה שלנו"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 27-03-2019
  • 15:55

דבוריה, לבשה אמש חג, אחרי עונת כדורגל מוצלחת בניצוחו של המאמן המצוין חנא פרהוד. אוהדי דבוריה יכולים לחייך סוף סוף, אחרי שהעונה הקודמת התסיימה בתחושת אכזבה, כשהעלייה חמקה להם מבין הידיים, זאת אחרי שסיימו את העונה עם אותו מאזן נקודות כמו המוליכה, אך הפסד אחד מנע מהקבוצה לעלות ליגה, וכעת היא עושה זאת שני מחזורים לפני תום העונה הסדירה.

 

שחקני הקבוצה חוגגים עם קהל האוהדים בסיום המשחק (צילום: אחמד עזאיזה)

 

פרהוד, מאמן המצוין שנחשב לקבלן עליות, הצליח לעשות ארבע עליות במהלך השש שנים האחרונות, ובנוסף לכך גם הגיע בעבר לטירת הכרמל שסומנה כיורדת הבטוחה, והצליח להשאיר אותה בליגה. העונה הוא סימן מטרה לעשות עלייה, ולשם כך התחיל עם חניכיו את ההכנות הרבה לפני שאר הקבוצות בליגה, קיבל תמיכה מלאה מההנהלה להביא שחקנים שלדעתו התאימו לרוח המועדון, וכעת אחרי עונה פנטסטית שבה קבוצתו הציגה יכולת מצוינת, הוא קוצר את הפירות.

 

השחקנים חוגגים עם המאמן המצוין, וקבלן העליות חנא פרהוד (צילום: אחמד עזאיזה)

 

חנא , איך התחושה לעלות ליגה?

"זו הרגשה נפלאה, עלייה רביעית בשש שנים האחרונות, ואני שמח מאוד שזה קרה העונה. הגעתי לקבוצה בעונה קודמת, ולצערי לא הצלחנו להעפיל לליגה א', השנה אחרי שבניתי את הקבוצה הצלחנו לעשות זאת, והכל נעשה בתמיכה מלאה של ההנהלה, השחקנים והאוהדים שמלווים את הקבוצה, ואני רוצה להודות להם על כך, אני מאושר שהצלחתי לשמח כפר שלם".

 

איך אתה מסכם את העונה שעברתם?

"זו הייתה עונה מתישה, שהתחילה מוקדם מהרגיל ביחס לשאר הקבוצות בליגה. בניתי את הקבוצה כמו שרציתי , העברתי אותה אימונים אינטנסיביים, הבאתי שחקנים, האמנתי ביכולות שלהם, והתכוננו בהתאם וזאת במטרה לעלות ליגה. זו הייתה עונה מדהימה, ואני מאושר על כך ששמחתי כפר שלם כי דבוריה זו עיר של כדורגל".

 

שחקני הקבוצה חוגגים עלייה, שני מחזורים לפני תום העונה הסדירה (צילום: אחמד עזאיזה)

 

מה היה סוד ההצלחה שלכם העונה?

"הנחישות, ההתמדה והמחייבות למועדון היו הבסיס להצלחה שלנו. אני חייב להבהיר דבר חשוב , התקציב של דבוריה קטן מהעונה הקודמת שהיו כאן הרבה שמות והרבה כוכבים. הגעתי בעונה הקודמת אחרי שהקבוצה נבנתה , והעונה היה חשוב לי לגבש קבוצה שתתאים לליגה. תקציב גבוהה זה לא ערובה להצלחה, יש קבוצות שהשקיעו הרבה יותר מאתנו ולא הצליחו לעלות , לשמחתי השנה השקענו במקומות הנכונים וזה הביא לתוצאות".

 

חנא , אתה נחשב לקבלן עליות, ועשית ארבע עליות בשש שנים האחרונות, לא הגיע הזמן לאמן בליגות גבוהות יותר?

" אני חושב שאני בדרך הנכונה, שאני צריך לאמן בליגות גבוהות יותר אני גם מאמין שזה יקרה בהמשך , ואני אומר את זה בשיא הצניעות. זה לא מובן מאליו בכלל לעשות ארבע עליות בשש שנים, שבאחת מהעונות הצלחתי להציל את טירת הכרמל שהוגדרה כיורדת הבטוחה מירידה, כך שזה שווה ערך מבחינתי לעלייה נוספת וזה מרגש מאוד".

 

שחקני הקבוצה חוגגים ניצחון גדול על סנדלה גלבוע, ועליית ליגה היסטורית (צילום: אחמד עזאיזה)

 

אז אפשר כבר להתחיל לדבר על העונה הבאה?

"זה לא הזמן לדבר על העונה הבאה, יש עדין שני מחזורים לסיום העונה , ואנחנו מכבדים את הקבוצות שאנחנו צפויים לשחק נגדם. אני עדין לא סגור לעונה הבאה בדבוריה, הכיוון חיובי אבל אני צריך ליהנות מהרגע הזה. בסיום העונה נשב ונחליט לאן נושבת הרוח"

 

ז

שחקני דבוריה לבושים בחולצות העלייה עם הכיתוב "מברוק" (צילום: אחמד עזאיזה)

 

למרות שהחגיגות כבר התחילו אמש בסיום המשחק נגד סנדלה גלבוע, כשהשחקנים לבשו חולצות שעטו את הכיתוב "מברוק", יום שישי במשחק מול בית שאן צפויה להיות חגיגה גדולה בנוכחותם של אנשי כדורגל, אנשי תקשורת ומכובדים נוספים. יחד עם זאת מתוכננת חגיגה גדולה שתתקיים בסיום העונה הסדירה.

 

 

 

 

מ.ס דבוריה חוגגת עלייה לליגה א' (צילום: אחמד עזאיזה)

הוסף תגובה
תגובות