מבט מהצד: גיא וייס מנתח את המחזור ה-25 בליגה א' דרום

בתום המחזור ה-25 בליגה א' דרום, סוכן השחקנים, גיא וייס, מביא לנו את סיכום המחזור שלו ונותן לנו מבט משלו לגבי העתיד לקרות בחמשת המחזורים הקרובים עד לסיום העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-03-2019
  • 08:35

המחזור ה-25 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור עם הרבה דרמות ותוצאות שהבהירו כמה דברים. ראשית הפסדה של בית"ר כפ"ס להפועל אזור, הוריד בעצם לדעתי את כפ"ס סופית לליגה ב'. חבל מאוד על מועדון ותיק וטוב, שאף חווה בכמה הזדמנויות כמעט העפלה לליגה הלאומית.  הפועל אזור מבחינתה זקוקה לעוד 6 נקודות ב-5 משחקים כדי להישאר בליגה באופן סופי, ולטעמי היא תעמוד במשימה והיא תישאר בליגה. שאפו ליוסי חכים על ההתמדה ועבודה טובה ולשחקן צעיר שהוא קידם בשם גל בן דיין, שפשוט ניצח את כפ"ס במו רגליו עם שלושער שהבקיע ומאזנו עומד כבר על 8 שערים בעונתו הראשונה בבוגרים, הישג לא מבוטל!

 

גל בן דיין מנצח לבדו את בית"ר כפ"ס (אלעד ירקון)

 

מחנה יהודה פספסה הזדמנות ענקית לחזור למאבק על ההישארות בליגה, אבל החמיצה פנדל בדקה ה-90 נגד כפר שלם. החמצה שעלולה בסופו של דבר להיות מכרעת בכל מה שקשור להישארותה בליגה. הפועל כפר שלם שנמצאת במומנט הגרוע אולי בליגה ולא זכתה לטעום את טעם הניצחון מזה זמן רב, הרוויחה המון בתיקו הזה ולדעתי למרות הכל תישאר בסופו של דבר בליגה.

 

המאבק האדיר בין מ.ס כפר קאסם להכח ר"ג נפתח מחדש, אחרי שהכח ניצחה במשחק שווה כוחות את מכבי הרצליה החזקה בזכות שער של המאסטרו מוטי אוחיון, שתמיד כאשר זקוקים לו הוא יופיע! זו הזדמנות גם להגיד לעידן בראון ולהרצליה מילים טובות, מאז הגיע המאמן חל שינוי אדיר בקבוצה והכדורגל שהיא משחקת יפה לעין והיא בעצם המתמודדת העיקרית מול יפו בהעפלה לפלייאוף העליון.

מ.ס כפר קאסם מפסידה למכבי שעריים. מי שחושב שההפסד לשעריים הוא בגדר הפתעה, טועה ואני אומר ממש לא. מכבי שעריים קבוצה חזקה מאוד עם הגנת ברזל ברשותם של דורון רוזנקוביץ, אסי חקאק טל משען (שלא שיחק במשחק זה עקב צהובים), רביד אשר ומור מדהלה (גם לא שיחק במשחק זה עקב צהובים), אם נוסיף את איתי הברי הקשר האחורי שהתגלה כבינגו ענק העונה ואת תום מדהלה האדיר ונוסיף את החיזוקים שנעשו במהלך העונה של אושרי טוויל, רן בן שמעון וגיא אבן, בתוספת צוות מקצועי מעולה, שהחיבור שלו עם השחקנים התגלה כפנטסטי בראשותם של מני סוויס ורון קופרלי וכמובן השחקן ה-12 שזה הקהל שלהם שגורם לכולם פשוט להיות מחויבים אקסטרה ותקבלו קבוצה שאף אחד לא ירצה לפגוש בפלייאוף, ושיכולה ביום נתון לנצח כל אחת כפי שעשתה בכפר קאסם.

 

איתי הברי התגלה כבינגו ענק בעונה של מכבי שעריים (מני בן ארי)

 

הולך להיות מאבק אדיר ב-5 המחזורים האחרונים שנשארו בין מ.ס כפר קאסם להכח, כאשר כרגע המומנט בצד של הכח, אבל אין לדעת מה יקרה במחזורים שנותרו מכיוון שמי שמכיר ומנוסה במאבקים כאלו, יודע שהכל נזיל ויכול להשתנות לכאן או לכאן, בכל מחזור ומה גם שמחכים לשתיהן משחקים גם נגד קבוצות שנלחמות על חייהן וגם נגד קבוצות שנלחמות על ההעפלה לפלייאוף העליון. יהיה מעניין לראות מה יקרה ומי תעלה... מה שבטוח הוא שבקצב צבירת הנקודות המטורף הזה לשתיהן מגיע לעלות ליגה!

 

אדומים אשדוד הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון כפי שהיה מצופה ממנה בתיקו די צפוי מול מכבי יבנה הלא יציבה. תמוהה בעיניי ההחלטה לא לפתוח עם שחקן כמו חיים יוסף שהוא אחד הבודדים ביבנה שיכול לייצר מצבים מסוכנים!

 

שאפו גדול מגיע לקריית גת שהגיעה לאחר תקופה ממש גרועה, למשחק חוץ מול מכבי יפו בשכונת התקווה וניצחה במשחק לחימה אדיר, באחד המגרשים הכי קשים בליגה. ניצחון זה לעניות דעתי הבטיח לקריית גת עונה נוספת בליגה א' ובעצם היא זקוקה לעוד ניצחון 1 ב-5 המחזורים שנשארו כדי להישאר בליגה. מכבי יפו לעומתה פספסה הזדמנות אדירה לפתוח פער של 4 נקודות מהמקום השישי, דבר שלדעתי היה מבטיח לה בסופו של דבר את המקום בפלייאוף העליון.

 

שלומי משה, זקוק לניצחון אחד בכדי להבטיח הישארות בליגה (אלעד ירקון)

 

בקעת הירדן מפסידה לשמשון כפר קאסם במשחק שסיבך את הבקעה לחלוטין ובעצם ביטל את ניצחונה על כפר שלם בשבוע שעבר ומעצם ניצחונה של הפועל אזור ופתיחת פער ביניהן של 4 נקודות, הבקעה בבעיה לא קטנה!

 

במשחק שקול נוסף אבל על משטח מזעזע בחולון, סיימו ירמיהו חולון ונורדיה בתיקו 1-1 די משקף ולמרות שהן לכאורה בעלות סיכוי לסיים בפלייאוף, כנראה שהן לא תגענה לשם, אבל זה לא מבטל את הצלחתה הענקית העונה של חולון מבחינתי, ברשות שלומי שלמה ואת ייצוב השורות של ציון זקן שהצליח בלי שאף אחד ירגיש להביא את נורדיה ממאבקי תחתית, למרחק פסיעה מהפלייאוף העליון. שאפו!

 

מחכים לנו 5 מחזורים מותחים ומרתקים והכרעות לא פשוטות. מזכיר לכם שהעונה יותר מתמיד מסוכן ביותר לסיים במקום שממנו הולכים למשחק הישרדות מול הקבוצה שתגיע מהפלייאוף בליגה ב'. מחכות שם אריות ויכולות להגיע קבוצות מדהימות כמו אור יהודה או שמשון תל אביב ובמחוז השני יש את שדרות או עירוני אשדוד האימתניות, ובל נשכח את קריית מלאכי בעלת המסורת שמסוגלת בפלייאוף להגיע עד הסוף. נאחל לכל הקבוצות בהצלחה ושיהיה כדורגל הוגן במחוז הכי מותח במדינה!

מבט מהצד: גיא וייס מנתח את המחזור ה-25 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. גל בן דיין הוא שחקן שאתה מייצג? (רק כדי להבין. באמת לא יודע 26-03-2019, 12:20)
  2. אחלה גיא (מאור 26-03-2019, 13:57)
    תותח שיהיה בהצלחה..
  3. יופי של ניתוח (יזדי 26-03-2019, 14:44)
    רואים שהאיש מבין עניין ומכיר הייטב את הליגה שאפו גיא כל הכבוד ניפגש באזור ביום שישי
  4. ליגה מכורה לכפר קאסם (איזה הוגן חחחח? 26-03-2019, 15:45)
    אם קאסם עולים אז ההתאחדות צריכה לפשוט רגל ביזיון 1 גדול שמשון עוד יכניסו גולים עצמיים בשבילם
  5. לא הבנתי דבר אחד!!! (אנוני 26-03-2019, 16:53)
    איך שעריים בוכים כל העונה שאין להם כסף התקציב שלהם נמוך והם מחזיקים שחקנים כאלה???
  6. כי זה מקום שהכסף בזמן וגם אם מעט פחות מעדיפים לבוא (לאנוני 26-03-2019, 19:33)
    תנאים קהל וכיף
  7. למגיב 5 (כחול 27-03-2019, 12:50)
    אתה מוזמן לבוא למשלק שלנו ואז תבין למה שחקנים רוצים לבוא אילנו יש אצלנו אוירה של כדורגל עם קהל ושחקנים אוהבים לשחק מול קהל
  8. Hakoach (Chakimi eli.n.y 28-03-2019, 00:15)
    Just a little more effort guys. Five more games. 15 point, and you are back to liga leumit! Hach,hach,hakoach!!!!!!