נבחרת המחזור ה-25 בליגה א' דרום: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-25 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו מ.ס. כפר קאסם מפסידה בבית למכבי שעריים והכח מנצחת את הרצליה ומשווה את הנקודות בפסגה. בתחתית אזור מנצחת את כפ"ס וכנראה מורידה אותה לליגה ב'. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום...? שווה לראות את הסיכום השבועי בחסות ה-MIZU, הסושי בר בטיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-03-2019
  • 13:34

שוער: אמל חאיכ (נורדיה ירושלים)

שוערה של נורדיה היה מצוין מול ירמיהו חולון, עצר לפחות שני מצבי כיבוש וודאיים לחולון. אמל שוער צעיר ומוכשר, הנהיג את משחק ההגנה של קבוצתו מהחלק האחורי וללא ספק הוא הביא נקודה לקבוצתו.

 

הגנה:

גיל סלם (הכח ר"ג)

בלמה של הכח ר"ג שומר בהגנה כמו חומת ברזל, לא מאפשר לאף שחקן יריב להתקרב, משחק חזק ומוציא את חבריו להתקפות מאד מסוכנות, עם הכדורים הארוכים החכמים שלו. ללא ספק גיל הוא הסיבה שהכח יעלו ליגה העונה.

 

גיל סלם, בלמה המצויין של הכח ר"ג. שר ההגנה של הליגה...

 

אסי חקק (מכבי שעריים)

בלמה של שעריים היה מצוין מול כפר קאסם, ויחד עם רביד אשר שתופקד כבלם, היו כמו חומה שלא נתנו לשחקני כפר קאסם להיכנס. אסי ממשיך ביכולתו הגבוהה למן תחילת העונה.

 

עובדיה דרוויש (הכח ר"ג)

מגנה הימני והסופר מוכשר של הכח ר"ג, היה מצויין מול הרצליה, ייצר מצבים לחבריו והגיע למצבי כיבוש. עובדיה עושה עונה גדולה גם בהגנה גם בהתקפה. עובדיה שחקן מוכשר שללא ספק שווה ליגות גבוהות יותר.

 

עובדיה דרוויש, מגנה המצויין של הכח ר"ג. מגן מעל הליגה (איתן ידגר)

 

קישור:

עבדאללה שעאבן (שמשון כפר קאסם)

קשרה האחורי של כפר קאסם היה מצוין מול בקעת הירדן, חילץ כדורים רבים לבקעה, ניהל את המשחק של קבוצתו וללא ספק היה המנוע של קבוצתו, כבש את שער הניצחון מכ 25 מטרים לחיבורי הקורות ללא ספק הביא שלוש נקודות לקבוצתו.

 

אדי אדרי (עירוני קריית גת)

קשרה של קריית גת עשה ככל העולה על רוחות במשחק מול יפו. יש לו שליטה טובה בכדור, מהיר מאד כששחקני יפו ובעיקר המגן הימני לא הסתדרו איתו. אדי כבש את השער הראשון עבור קבוצתו והיה קרוב לעוד רבים.

 

אדי אדרי, כובש השער הראשון מול יפו (אלעד ירקון)

 

עומרי מנשה (הפועל אזור)

קשרה הצעיר והמוכשר של אזור, היה נייד מאד, עצר את התקפות כפ"ס ותמך רבות בהתקפת קבוצתו. עומרי בישל את השער הראשון והכין עוד מצבים מסוכנים לחבריו. 

 

גדיף וורקט (אדומים אשדוד)

גדיף שיחק בחלק ההתקפי של קבוצתו והיה לשחקן הכי מסוכן באדומים. גדיף עושה עונה טובה מאד ומול יבנה הוא ייצר מצבים לחבריו והיה פעיל מאד בתיקו מול יבנה.

 

גדיף ווקרט, היה מצויין מול יבנה (אבישי אפטקר)

 

התקפה:

ליאל ספורטס (עירוני קריית גת)

חלוצה של קריית גת כבש שער ענק מרחוק! שער ששווה שלוש נקודות. ליאל שחקן מהיר מאד, טכני שמטריד רבות את ההגנה. ללא ספק חלוץ מהטובים בליגה.

 

גל בן דיין (הפועל אזור) - כוכב המחזור!

חלוצה הצעיר והסופר מוכשר של אזור, כבש שלושער ענק לטובת קבוצתו והביא ניצחון עוד יותר חשוב לקבוצתו בחוץ מול כפ"ס. גל שחקן מסוכן מאד שמחפש את השער מכל מצב ויודע גם לסיים מצבים. שאפו!

 

גל בן דיין, כוכב המחזור של ליגה א' דרום (אלעד ירקון)

 

רן בן שמעון (מכבי שעריים)

חלוצה של מכבי שעריים, מי שהיה נחשב לאחד החלוצים המסוכנים בליגה א', הלך לאיבוד בשנים האחרונות אבל בשעריים הוא חוזר להציג את יכולתו הגבוהה. מול כפר קאסם, האקסית שלו, כבש את שער הניצחון והטריד רבות את ההגנה שלהם. 

 

 

מאמן המחזור: רון קופרלי (מכבי שעריים)

מאמנה של מכבי שעריים בשקט בשקט וללא יחסי ציבור, מוכיח שהוא יודע את העבודה. הכין את קבוצתו נהדר למשחק מול המוליכה מכפר קאסם והנחיל להם את הפסד הבית הראשון שלהם העונה. יש לציין את שלומי משה, מאמנה של קריית גת, שעשה ניצחון מרשים על יפו ואת יוסי חכים שעשה ניצחון יפה על כפ"ס. 

נבחרת המחזור ה-25 בליגה א' דרום: בחסות "MIZU" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (הוגה דעות 25-03-2019, 13:44)
    מה פתאום מני סויסה ...הרי לפי אתר גולר מאמן שעריים הוא משה בןחיים סליחה התבלבלתי לפי אתר גולר מאמן שעריים הוא בכלל מכסחת דשא...אז איך הגיעו למני סויסה...יכול להיות שמה שרשום באתר ההתאחדות איננו נכון...
  2. גולר לידיעתכם (מני סויסה לא מאמן ראשי אלא רון קופרלי) (ערן זהבי 25-03-2019, 15:47)
  3. Hakoach (Chakimi eli.n.y 28-03-2019, 00:17)
    There was only one really team and with history. The team name is hakoach!!!. Good luck guys
  4. מני סוויסה (יובל 28-03-2019, 20:50)
    אגדה בשעריים שרק יצליח ויתקדם ולא צריך פירסומים של אתרים .. את התוצאה האמיתית כולם רואים בדשא לא באינטרנט. שאפו מני סוויסה עשית מגפרור לפיד .