נפרדו כידידים: טבריה ומגדל העמק סיימו בתיקו מאופס

בצל השביתה במהלך השבוע, עירוני טבריה אירחה את הפועל מגדל העמק למשחק תחתית חשוב עבור שתי הקבוצות. המשחק שנפתח בשליטה של האורחים אך התאזן ותוצאת הסיום משרתת את שתי הקבוצות, עפיף נאזל שנפצע ופונה לבית החולים סובל משני שברים בארובת העין ויעבור ניתוח וככל הניראה סיים את העונה.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-03-2019
  • 09:23

קהל גדול עומד מאחורי הקבוצה מעיר היין. קהל טבריה מגיע בהמוניו. צילום: עודד חסין

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (עודד חסין)

 

עירוני טבריה אירחה את הפועל מגדל העמק למשחק שבו השתי הקבוצות חייבות לנצח. בצל שביתת השחקנים של המארחת, שהתאמנו אימון אחד בלבד בשבוע האחרון, עלה רועי סארה עם ההרכב החזק שעומד לרשותו, כאשר מי שנותרו מחוץ לסגל משיקולים מקצועיים הם: שלומי ברגיק, אהוד מערבי, מתנאל בן סימון ובר הילל. במגדל העמק נפרדו באמצע השבוע ממאמנם חיים לוי שעזב לליגה הלאומית ומי שעורך את הופעת הבכורה על הקווים הוא מוטי קריספיל.

 

אהוד מערבי לא היה בסגל למשחק... (עודד חסין)

 

הפתיחה במשחק הייתה שייכת לאורחים ממגדל העמק ששלטו למן הפתיחה. בדקה ה-10 ניקולאס פלמור קיבל כדור בתוך הרחבה, אך בעט חלש היישר לידיו של עדי תדמור. אחרי רבע שעה של משחק חן ידען בכדור רוחב נהדר, מוצא את סאקר שאקר בתוך הרחבה, אך האחרון בועט חלש ומפספס הזדמנות נהדרת לכבוש שער יתרון לטבריה.

 

עומרי אלון לא היה בסכנה ממשית במחצית הראשונה (עודד חסין)

 

חן ידען מוצא את סאקר שלא מצליח לכבוש (עודד חסין)

 

בדקה ה-17 התנגשות ראשים בין עפיף נאזל לשחקנה של מגדל העמק, בסיומו מפונה שחקנה של טבריה לבית חולים לאחר צילום שנערך התברר כי השחקן סובל משני שברים בארובת העין וינותח היום.

בדקה ה-25 שחר בן-ארי קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט מתוך רחבת החמש ועדי תדמור בהצלה ענקית מונע שער בטוח.

 

עפיף נזאל מפונה מכר הדשא (עודד חסין)

 

חולפות להן שתי דקות בלבד, דוד מלכה המחליף מוציא כדור רוחב מצוין ואביאל גבאי מפספס את הכדור מקרוב. בדקה ה-30 שאקר סאקר מוכשל מרחק 25 מטרים מהשער, שאקר בועט ושחקנה של מגדל העמק משמיט הישר לרגליו של אביאל גבאי שמ-7 מטרים בועט מעל השער.

עד לסיום המחצית התוצאה נשמרה כשטבריה שפתחה את המשחק בהיסוס, השתלטה ואף יכולה הייתה לכבוש לפחות שער אחד, במגדל העמק ירדו מרוצים למחצית.

 

מוטי קריספיל יורד למחצית בתיקו מאופס (עודד חסין)

 

המחצית השניה נפתחת בלחץ של האורחים, ששלטו במרכז השדה והגיעו לשתי הזדמנויות טובות בדקות ה-50 וה-55, אך עדי תדמור היה במקום כדי להציל את קבוצתו.  בדקה ה-65 עבאד גאברין פורץ נהדר בקו הימני ומוציא כדור רוחב טוב, אך אף שחקן של טבריה לא נמצא בכדי לשים רגל ולכבוש מקרוב.

 

מהלך טוב של עבאד גאברין לא מצא רגל מסיימת (עודד חסין)

דקתיים לאחר מכן מתרחש האירוע המקומם של המשחק מאמנה של מגדל העמק מורה על חילוף של החלוץ אביב כהן השחקן מסרב לצאת מהמגרש ומסנן קללות עסיסיות לעבר מאמנו.

בדקה ה-70 חולי מגביה כדור טוב  ועבאד גאברין מוריד בנגיעה לניסן רביבו שבועט מהאוויר, אך שוערה של מגדל העמק עומרי אלון, הודף ומציל שער בטוח. שחקניו של רועי סארה תוקפים אך לא מצליחים למצוא את השער ולעלות ליתרון מוצדק.

 

חניכיו של רועי סארה לא מצליחים לעלות על לוח התוצאות (עודד חסין)

 

עד לסיום המשחק, אף אחת מהקבוצות לא הצליחה למצוא את השער והקבוצות נפרדות בתיקו מאופס ללא שערים, שנותן נקודה חשובה להמשך הדרך עבור שתי הקבוצות. בשבוע הבא טבריה יוצאת למשחק חוץ נגד הפועל הרצליה, ואילו הפועל מגדל העמק תפגוש את מוליכת הטבלה, הפועל אום אל פאחם.

 

האיש החזק בטבריה, ירון דוד, יחד עם מאמנו הצעיר והמוכשר, רואי סארה, בתום המשחק. צילום: עודד חסין.

שתי הקבוצות נפרדות בתיקו מאופס (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות