״שחקני טבריה חזרו להתאמן ויופיעו מחר למשחק״

שחקני עירוני טבריה שהשביתו את האימונים במהלך השבוע בגלל אי תשלום המשכורות קיימו היום ישיבה עם הנהלת הקבוצה בסיומה החליטו לחזור לאימונים ויופיעו מחר למשחק החשוב מול הפועל מגדל העמק. יו״ר הקבוצה ירון דוד אמר: ״אני גאה בשחקנים הם גילו בגרות ואכפתיות אנחנו עובדים ימים כלילות בכדי לדאוג להם למשכורות״.

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-03-2019
  • 17:51

שחקני עירוני טבריה שהשביתו את אימוני הקבוצה במהלך השבוע לאחר שלא שולמו להם משכורת חודש ינואר ופברואר קיימו היום ישיבה יחד עם הנהלת הקבוצה שבסיומה הוחלט כי הם יחזרו לאימונים ויופיעו מחר כרגיל למשחקה החשוב של הקבוצה מול הפועל מגדל העמק.

כ-15 אוהדי הקבוצה הגיעו אף הם לאימון הקבוצה ודיברו אל ליבם של השחקנים וביקשו מהם לחזור לאימונים דבר שלבסוף קרה, בהנהלת הקבוצה הבטיחו לשחקנים כי הם ימשיכו לעשות את מירב המאמצים לדאוג לשחקנים למשכורת אחת לפחות כבר בשבוע הקרוב.

יו״ר הקבוצה ירון דוד אמר:״אני גאה בשחקנים שגילו מנהיגות ואחריות טובת הקבוצה היא מעל כולנו, אנחנו נמשיך לעבוד ימים כלילות בכדי לדאוג לשחקנים למשכורות בהקדם האפשרי מחר יש משחק חשוב מול מגדל העמק אני סומך על השחקנים שיביאו נצחון״

שחקני טבריה יחגגו מחר מול מגדל העמק? צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפה,אך קשה מאוד כך להתנהל ללא תמיכת העירייה. (אוהד עירוני טבריה 14-03-2019, 18:33)
  2. אלק ראש עיר (מ ש 15-03-2019, 05:19)
    עיר לא מתנהלת רק דרך הטיילת וסופש לצערי ראש העיר עדיין לא יודע לעבוד
  3. בדיחה (אוהד רציני 15-03-2019, 17:02)
    ראש העיר שמעתי היום במשחקאמר הקדנציה הזו יהיה האצטדיון/קריית ספורט אולי גם לא יודע למה התכוון, בכל אופן ככה זה שהוא חבר של ההוא והקבוצה כמו שכונה אין ולא יהיה כמו זוהר יצחק
  4. ערוני. טבריה (אוהד 20-03-2019, 07:26)
    אילן. שלא. תדע. צער. אוהבים..אותך אוהדי. ערוני. טבריה.