"נבוא לנצח את הרצליה למרות שנגיע בסגל חסר"

כך אמר עבד תיתי, בעל הבית של מ.ס. טירה והאיש הכי חזק במועדון. עוד מוסיף עבד: "יש לנו את הקבוצה עם הכי הרבה שחקני בית בליגה א' צפון ודרום. קבוצה ללא שחקני בית אין לה עתיד" ראיון מעניין עם אחד האנשים הכי חזקים במגזר...

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-03-2019
  • 14:01

עבד תיתי, שחקן העבר אולי הכי גדול שגדל בטירה שבמשלוש, והאיש שמזוהה כאיש שהעלה את טירה לליגה א' וכיום הוא למעשה בעל הבית בטירה. מדבר על התיקו שקבוצתו סיימה מול עירוני טבריה בבית: "הסגל שלנו היה קצר מאד השבוע, היו חסרים לנו הרבה שחקנים, שחקנים הורחקו (רן ברקוביץ) ופצועים, אם אני מסתכל על התוצאה אני לא מרוצה מתיקו בבית, אבל איך שהתפתח המשחק ולאחר ההרחקה של השוער שלנו, זה לא רע לסיים בתיקו מול טבריה. זה מראה הרבה אופי לקבוצה ומכך אני מאד מרוצה".

 

עבד תיתי, האיש החזק בטירה. "בטירה בונים מועדון- לא בונים קבוצה לעונה אחת". צילום: רחאל חגאג.

 

השבוע אתם מול הפועל הרצליה שנחשבת לחזקה מאד, מה דעתך?

"אנחנו משחקים נגד הרצליה שהיא קבוצה חזקה מאד בבית שלהם. אם היה לי סגל מלא הייתי מנצח אותם למרות שהם לא הפסידו אף משחק בבית, אבל חבל שאין לי סגל מלא. יש לי בעיה בבלם ובשוער שייחסרו במשחק שהם משחקים בעמדות מאד מרכזיות אצלנו".

 

איך אתה מסכם עד עכשיו את העונה שלכם?

"הציפייה שלנו העונה לפלייאוף עליון - מקום חמישי, אנחנו 2 נקודות מהמקום הזה. בנינו סגל טוב לפלייאוף. פספסנו הרבה נקודות בגלל חוסר מזל, טעויות שופטים וגם חוסר ניסיון של חלק מהשחקנים, אבל זה השכר לימוד שאנחנו משלמים על שילוב שחקנים צעירים. ללא האיבוד נקודות, היינו מתמודדים על העליה. עליה זאת לא המטרה היחידה שלנו, אנחנו בונים קבוצה וזה תהליך, לא בנינו קבוצה לעונה אחת. מדובר בבניית מועדון לכמה שנים ואנחנו באמצע תהליך לבניית קבוצה לכמה שנים".

 

"הציפייה להגיע לפלייאוף ואני מקווה שנהיה שם" (חגאג רחאל)

 

יש לכם תמיכה של העירייה?

"קיבלנו רק שליש מהתקציב של העירייה אבל את השאר אנחנו מגייסים כדי לעמוד בתשלומים, ועד עכשיו אנחנו משלמים".

 

על הקבוצה עבד מוסיף: "אני גאה להגיד שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה שחקני בית, גם בסגל גם בהרכב. בסגל יש לי 14 שחקני בית, ובהרכב יש לי קבוע 4-5 שחקנים שפותחים ועוד 1-2 נכנסים מחליפים, וכל זאת בליגה א' בקבוצת צמרת. קבוצה שרוצה שתהיה לה עתיד חייבת שחקני בית, ואנחנו בונים שחקני בית כדי שיהיה לנו טווח ארוך."

 

 אתה מרוצה או מאוכזב מהעונה שלכם עד עכשיו? 

"לא מאוכזב מהעונה שלנו, זה שכר הלימוד שלנו. אנחנו משלבים שחקנים שזאת עונה ראשונה שלהם בבוגרים, שחקנים שפתחו בהרכב ומזה אני מאד גאה. שחררנו באמצע העונה את מיכאל קרטיבה במטרה לחזק את שחקני הבית".

 

מילה לסיום?

"נקווה שבסוף העונה נגיע לפלייאוף העליון".

עבד תיתי גאה במועדון שבנה בטירה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זוכר את תיתי חלוץ הכי טוב שהיה (נצרת עלית 11-03-2019, 15:52)
  2. המבחן של טירה בהרצליה העיקר לא להפסיד מעניין איך השוער שלנו קיבל אדום דווקא עכשיו!! (מטירה 11-03-2019, 17:04)
  3. טירה ( אוהד טירה 12-03-2019, 06:59)
    מדבר שטויות איזה שחקני בית שלושה שחקני בית בהרכב ועד כמה על הספסל שלא הייתי מרכיב אותם בליגה ג אם היה לטירה השנה שחקני בית טובים היינו במקום יותר טוב וגם אי אפשר לבנות את הקבוצה על שחקן אחד שזה אדרי ולחכות שהשוער בכל פעם יציל אותך אם נסיים בפליאוף עליון אני אהיה מופתע
  4. כול החיים שלך היית שקרן (טיטי 12-03-2019, 11:44)
    איזה שחקני בית אתה מדבר מוזר שלא ציינת שמות,כולך דיבורים חתיכת אפס
  5. מאמן לא מתאים (אוהד מטירה 12-03-2019, 23:46)
    לגבי שחקני בית טירה יחסית לכל הקבוצות מחזיקה בכי הרבה שחקני בית.כמו עמיד קשוע,סמיר עבד אל חי,עאמר מנסור,אדם סולטן,ואלו שחקני הרכב.ובספסל שחקנים כולם מטירה.לגבי הנקודות שאנחנו מפסידים אותם רובם באשמת המאמן.חילופים מוזרים ולא בזמן.אין לו טקט בחילופים גם בהרכב.דומגמא חוזרת על עצמה למשל מוציא שלום אדרי או לא מרכיבו ובמקומו שחקן ספסל.מעט מאוד פותח בהרכב הכי חזק בטירה.ויש נקודה חשובה מאוד אחרי שטירה מובילה 1 .מיד עושה חילוף .לא מבין הוא חושב ש 1 תוצאה שבירה.אף פעם לא סיים משחק בלי חילוף.כל ההערות אלו יש להם תירוץ 1 שסמארה עדיין אין נסיון.עד מתי?
  6. קריעת תחת (אדום מהרצליה 13-03-2019, 19:24)
    אתם יכולים לנצח את הרצליה רק אם אתם תשחקו 11. נגד חמש יזבלים מי אתם בשישי תקבלו שישיהו שנה הבא ליגה,
  7. טיזי ידפוק (אדום 13-03-2019, 19:29)
    נשארת עם הפנ הגדול ימעפן תביא את רונלדו לא יעזור אתם תקבלו חמישיה גם, תחת אתה מכרבן לא מאמן קדב אבן