רועי סימוני מארח את נאסים אבו דאוד: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 24

המחזור ה-24 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח נאסים אבו דאוד, מנהלה המקצועי של הפועל כפר כנא. טבריה מארחת את מגדל העמק, אום אל פאחם תפגוש את כפר כנא, צור שלום תארח את ירושלים בקרב תחתית, הפועל הרצליה תפגוש טירה, רובי וקרית אתא תיפגשנה לדרבי הקריות, בני זלפה תפגוש את נשר וכאוכב תארח את הפועל באקה אל גארביה. כנסו ותקראו!!!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-03-2019
  • 15:48

שלום לכולם!

הסטטוס בצמרת נשמר, כאשר אום אל פאחם מנצחת את 'רובי' ובאקה מנצחת את אסי גלבוע. שתי הקבוצות יודעות שכל מעידה של אחת מהן, תיצור בעיה עבורה. השבוע בחרתי לארח חבר טוב ואיש יקר, נאסים אבו דאוד, מנהלה המקצועי של הפועל כפר כנא. יהיה מעניין לראות מי מכיר את ליגה א׳ צפון טוב יותר.

 

נעבור למשחקים:

עירוני טבריה - הפועל מגדל העמק

רועי: מגדל העמק מגיעה אחרי ניצחון חשוב ובכללית היא בתקופה טובה מאוד, אבל השבוע עזב אותם המאמן חיים לוי ונראה כי זה ישפיע על הקבוצה. בטבריה רועי סארה השיג נקודה חשובה בטירה ואף יכול היה לחזור עם 3, אך גם זה חשוב להמשך שחקנים לא התאמנו השבוע וניראה כיצד זה ישפיע. האורחת נחשבת בשנים האחרונות לחתול שחור בעיר הכנרת, כך שמצפה משחק לא קל.

 ההימור שלי: תיקו.

נאסים: טבריה לא קבוצה ביתית, אבל עם חומר שחקנים טוב ועם שינוי בעמדת המאמן. מגדל העמק אחרי ניצחון חשוב. ההתלהבות אצל טבריה תקבע את תוצאת המשחק. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

 

שחקני טבריה ירצו לחגוג מול מגדל העמק (עודד חסין)

 

הפועל אום אל פחם - הפועל כפר כנא

רועי: משחק קשה מאוד עבור שתי הקבוצות. אום אל פאחם שחזרה לנצח בשבוע שעבר, רוצה להבטיח את העלייה מהר ככל האפשר, מול 6000 צופים הם חייבים לעשות את העבודה. מנגד מגיעה כפר כנא שעדיין רוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אך לא שומרת על יציבות. במגרש השלום זה יהיה קשה מאוד. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

נאסים: משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות. אום אל פאחם בצמרת והרבה לחץ על הכתפיים של השחקנים שלה, כדי לשמור על הצמרת ועל הפער בפסגה. כפר כנא עם התקציב הכי נמוך בליגה, אבל עם הסגל האיכותי והרחב, תבוא מוכנה ויודעת איפה נקודות התורפה של אום אל פחם. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

אום אל פאחם בדרך לליגה הלאומית (גסאן אבו פאני)

 

'רובי שפירא' חיפה -עירוני קריית אתא

רועי: דרבי הקריות. שתי קבוצות שעדיין לא בטוחות בפלייאוף העליון, תרצנה לנצח כדי להתקרב לשם. 'רובי' אחרי הפסד, וקרית אתא אחרי תיקו. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

נאסים: שתי קבוצות טובות מאוד ודומות בסגנון המשחק שלהן. יהיה משחק שקול שבסופו הקבוצות יתחלקו בנקודות. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי צור שלום - הפועל ירושלים

רועי: המשחק שאולי יקבע את היורדת השנייה לליגה ב׳. צור שלום מארחת במגרשה הקשה, אך נמצאת בתקופה רעה מאוד מבחינתה. בירושלים כל שבוע מוציאים מים מהסלע. הקסם של אופיר עזו ימשיך לעבוד והוא יסדר לקבוצתו ניצחון יקר מפז. ההימור שלי: ניצחון לירושלים.

נאסים: משחק על החיים ועל המוות. משחק קשה לשתי הקבוצות עם סגל שחקנים צעיר מאוד. הניסיון של הצוות המקצועי של צור שלום בליגה הזאת יקבע את התוצאה. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

 

הפועל בני זלפה - עירוני נשר 

רועי: זלפה השמיטה נקודות בשבוע שעבר, אחרי שכבר הובילו ביתרון של שני שערים וסיימו בתיקו. מול נשר שמאכזבת בסיבוב השני, הם ירצו לקחת את הנקודות בכדי להישאר בתמונת ההעפלה לפלייאוף העליון. ההימור שלי: תיקו.

נאסים: זלפה קבוצה מצוינת שעושה עבודה נהדרת בעונה הראשונה שלה בליגה א׳. נשר הקבוצה המאכזבת של הסיבוב השני והיא שקועה עמוק בתחתית. ההימור שלי: ניצחון לזלפה.

 

מומו ניסטל רוצה להשיג ניצחון גם מול טירה (דן יידוב)

 

הפועל הרצליה - מ.ס טירה 

רועי: מומו ניסטל מצליח לשחזר את ההצלחה שלו והופך את הרצליה לקבוצה הביתית ביותר בליגה, שלא הפסידה במשך העונה. בשישי מול טירה החזקה, עם שלום אדרי המצוין (חייב להיות בליגה גבוה יותר), קל זה לא הולך להיות, אבל דבר אחד בטוח - הרצליה יפסידו בבית. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

נאסים: הרצליה חזק בצמרת, עם כלים מצוינים בהתקפה ומאמן מצוין. אני חושב לאחר התיקו בבית טירה תסתפק בתיקו במשחק נגד הקבוצה הכי ביתית בליגה. ההימור שלי: תיקו.

 

באקה תרצה להמשיך ולהלחיץ את אום אל פאחם (חגאג רחאל)
 

הפועל כאוכב - הפועל באקה אל גרבייה

רועי: כאוכב רושמת 5 משחקים ללא הפסד, ולמרות התיקו בשבוע שעבר הם ירצו לנצח כמו שעשו נגד אום אל פאחם. בבאקה מבינים שאלו משחקי ה'מאני טיים' עבורם, והם יצטרכו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

נאסים: משחק שקול מאוד. רואים שכאוכב עם שינוי המאמן, מביאה תוצאות מצוינות ועם תיקו במחזור האחרון. באקה לא יציבה עם הסגל האיכותי ביותר ועם ההתקפה הכי טובה בליגה. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את נאסים אבו דאוד: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 24

הוסף תגובה
תגובות
  1. מנהל מקצועי מס1 בליגה (סמי 14-03-2019, 16:24)
    עבודה מצוינת בכפר כנא והם מנצחים באום אלפחם השבוע
  2. טבריה מנצחים (טבריה 14-03-2019, 16:57)
  3. טבריה מנצחים (טבריה 14-03-2019, 16:57)
  4. באקה (בקה 14-03-2019, 17:44)
    היאתה מת שבאקה יעשו תיקו
  5. בע"ה פחם מפסידה כי הם נוכלים . ובאקה מנצחת בע"ה. אמן. (הוגה דעות 14-03-2019, 19:21)
  6. כבר שלמו לכפר כנא (התותח 14-03-2019, 19:54)
    משחק מכור ותפור אחמד סבע תתעורר כבר אחרי משחק יהי טוב חברים
  7. באקה (מחמד 14-03-2019, 21:21)
    משחק מכור יוסף טהה קיבל 40000₪
  8. יאלה נשר (קובי 15-03-2019, 13:42)
    נשר לא תרד ליגה ממשיכים שנה הבאה להילחם לעלות ליגה שנה בבאה בעה" התקציב יגדל ונחזור ללאונית
  9. ל7.אתה צודק.ברור שפחם קונה את המשחק.כי הם נוכלים בע"ה בסוף לא יעלו . אמן. (הוגה דעות 15-03-2019, 16:28)
  10. נשר בע"ה ליגה ב (מנדל 16-03-2019, 10:22)
    אין מקום למועדון הזה על המפה