נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-23 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו שתי המוליכום, אום אל פאחם ובאקה ממשיכות בדהירה שלהן ומנצחות את יריבותיהן. הרצליה לא מוותרת לאחר ניצחון מול נשר. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-03-2019
  • 18:22

שוער: בשארה אלהברא (הפועל הרצליה)

שוערה המצוין של הרצליה היה מצוין מול נשר, עצר כמה כדורים מאד קשים של שחקני נשר וידע לשמור על שערו, מה שאפשר לחבריו לכבוש שערים ולהביא את הניצחון.

 

הגנה:

ליאור אסמארה (הפועל הרצליה)

מגנה הימני של הרצליה, אומנם הוא באופיו יותר התקפי אבל הוא עושה הגנה חזק וללא פשרות ותומך רבות בחבריו להתקפה. ליאור הוא ללא ספק שחקן החודש של הרצליה ואחראי ישירות לרצף הניצחונות של קבוצתו.

 

השחקן המצטיין של הרצליה בתקופה האחרונה. ליאור אסמארה (דן יידוב)

 

עידן מקדש (באקה אל גרביה)

בלמה של באקה היה מצוין מול אסי גלבוע, שחקן נשמה שמשחק עם כל הלב וגם לאחר שנפצע בראשו ונחבש, חזר לשחק והמשיך ביכולתו הגבוהה, שמנעה מאסי גלבוע לכבוש שערים.

 

בוטרוס עתמה (הפועל מגדל העמק)

בלמה של מגדל העמק היה טוב במשחקו מול כפר כנא, עצר את התקפת היריבה ולא אפשר לה להגיע למצבי הבקעה. בוטרוס היה מהבולטים במשחק ההגנה של קבוצתו. 

 

קישור:

ברק מימון (הפועל ירושלים)

קשר ה-50-50 של ירושלים היה מצוין מול בני זלפה, עשה הגנה ותמך רבות בהתקפה. ברק כבש צמד שערים קריטיים שהחזיר את קבוצתו למשחק. קשר צעיר ששווה רמות גבוהות יותר. 

 

חן ידען (עירוני טבריה)

כמה כישרון יש לשחקן הזה. בשישי בכל פעם שהכדור היה אצלו ברגל, קרה משהו מסוכן ליד שערה של טירה. חן הוא ללא ספק הברומטר של טבריה בהתקפה ובדקה ה-90 כבש שער נפלא מ-35 מטרים.

 

הברומטר של טבריה עם שער גדול (עודד חסין)

 

בר אלסברי (מ.ס. טירה)

המנוע של טירה במרכז השדה. תמך בהגנה, עזר בהתקפה ואף קינח בשער מהסרטים מ-30 מטרים. ללא ספק טירה עשו רכש נהדר שהביאו אותו.

 

בר אלסברי, המנוע של טירה! מוביל את טירה לצמרת הגבוהה (עודד חסין)

 

יוחאי כהן (עירוני קרית אתא)

קשרה הוותיק והמצוין של קרית אתא, בישל שני שערים לקבוצתו, שהספיקו לתיקו מול כאוכב החזקה. יוחאי שחקן עם רגל שמאל מהטובות בליגה, שמכניס כדורים מסוכנים שמסתיימים בשערים חשובים. 

 

יוחאי כהן, שחקן עם רגל שמאל מהטובות בליגה! (מאור אלקסלסי)

 

התקפה:

שלומי בן עשור (עירוני קרית אתא)

חלוצה של קרית אתא מוכיח לנו את יכולת הכיבוש השערים שיש לו. שלומי כבש צמד מול כאוכב, היה מסוכן מאד ליד שער היריבה ואף יכול היה לכובש עוד. 

 

מועמר קראקה (הפועל אום אל פאחם)

חלוצה של אום אל פאחם כבש צמד שערים והביא עוד ניצחון לקבוצתו. מועמר חוזר ליכולותיו הגבוהות והמוכרות, הרבה בזכות מאמנו שמעון הדרי, שהחזיר אותו ליכולת גבוהה לאחר סידרת חינוך מועילה. גם קראקה וגם אום אל פאחם נהנים מכך ובגדול.

 

אביב כהן (הפועל מגדל העמק)

חלוצה של מגדל העמק כבש צמד ויכול היה לכבוש עוד שערים רבים ונוספים, אם רק היה מרוכז יותר. אביב חלוץ שעושה תנועה נהדרת וחכמה, שמאפשר לקשריו למצוא אותו בקלות. 

 

חיים לוי עם ניצחון גדול על כפר כנא. בינתיים הוא כבר הספיק לעבור להפועל עכו (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: חיים לוי (הפועל מגדל העמק)

מומו ניסטל מאמנה של הרצליה הביא ניצחון חשוב על נשר, אבל חיים לוי, מאמנה של מגדל העמק עשה ניצחון גדול עם קבוצתו על כפר כנא. חיים לקח את הקבוצה כשהייתה במצב לא טוב, ומביא אותה למצב של 3 נקודות מהפלייאוף העליון. חיים מאמן גדול ובמגדל העמק יודעים זאת. 

מילה טובה מגיעה לרועי סארה, מאמנה הצעיר של עירוני טבריה שהשיג נקודה חשובה במשחק חוץ מהקשים בליגה והימר על התקפה.

נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. נבחרת השבוע לא משקפת. (פנדי 12-03-2019, 09:00)
    לא יודע מי קובע את נבחרת השבוע ועל פי איזה פרמטרים, הם מוכיחים שמי שקובע לא עושה את עבודתו נאמנה...ההגנה של הראשונה בטבלה עושה עבודה מצויינת...והטבלה מוכיחה זו...וזה לא משתקף...חבל
  2. פנדי הדפוק צריך לשחק עם הבצים. שלו (פיני מהרצליה 12-03-2019, 13:10)
    פנדי ידפוק יהבל אתה לא מבין בכדורגל אתה מבין בבציים אפילו שאין לך כל אןם אלפחם חושביםשהם אלופי העולם