כאוכב מפתיעה את אום אל פאחם, ומנצחת 2-1

חניכיו של איברהים אבו רקייק, הפתיעו אמש את מוליכת הטבלה אום אל פאחם, זאת במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון, ורשמו ניצחון של 2-1 משערים של אמיר אבו ניל וגל אלקנתי. משה בן לולו צימק אך זה לא הספיק עבור קבוצתו, וכאוכב רושמת ניצחון רביעי ברציפות. שמעון הדרי: "אני מאמין בשחקנים שיידעו להתעלות ולחזור למסלול הניצחונות". איברהים אבו רקייק: "אני גאה בשחקנים הם באמת נותנים מעצמם הכל"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 05-03-2019
  • 14:13

 

הקהל האדיר שהגיע ללוות את הקבוצות, אמש באצטדיון דוחא צילום: יח"צ)

 

מעל 3000 אוהדים הגיעו אמש לאצטדיון דוחא שבסכנין, למפגש מסקרן של מוליכת הטבלה אום אל פאחם והפועל כאוכב. פאחם, תופסת נמצאת במקום הראשון בטבלת ליגה א' צפון, עם 43 נקודות, והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון על אסי גלבוע. חניכיו של שמעון הדרי לא רשמו הפסד מהמחזור הרביעי העונה, והקבוצה מגיעה למשחק עם רצון גדול לשמור על הפער בפסגה, ואף להגדיל אותו.

אוהדי אום אל פאחם אמש במשחק (צילום:יח"צ)

 

מנגד נמצאת כאוכב שתופסת את המקום הרביעי בטבלה עם 30 נק', וקיבלה לאחרונה לשורותיה את המאמן המצוין איברהים אבו רקייק, שהביא איתו רוח חדשה לקבוצה ואיתה הגיעו הניצחונות. כאוכב מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים ועם רצון גדול להמשיך את המומנטום המצוין בדרך לפלייאוף.

 

הקבוצות וצוות השיפוט בפתיחת המשחק (צילום: יח"צ)

 

כאוכב פתחה את המשחק ביכולת מצוינת, והרשימה כבר בדקות הראשונות. בדקה השלישית למשחק גל אלקנתי בעט כדור מהאגף הימני לאמיר אבו ניל, שנגח לתוך שער פאחם והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

 

אמיר אבו ניל  מקבל כדור מגל אלקנתי, כובש שער ומעלה את כאוכב ליתרון על מוליכת הטבלה (צילום:יח"צ)

 

בדקה ה-27 יזן נאסר, יצא למתפרצת ומסר כדור לגל אלקנתי שבעט ישירות לשערו של חיים זיסקינד, והגדיל את ההיתרון ל-2-0.

היתרון מצד חניכיו של איברהים אבו רקייק, הוביל לשינוי מערך משחק מצד שמעון הדרי. בדקה ה-35 למשחק בוצע חילוף כפול מצד פאחם, יצאו ג'ינג'י מחאמיד וניר דרור, ונכנסו אבירם תורג'מן וצ'קול.

 

גל אלקנתי מבשל ומבקיע שער, ושחקני כואכב שמחים על ההיתרון (צילום: יח"צ)

 

רגע לפני תום המחצית הראשונה, סאמח סרחאן הכשיל את איילון אלימלך, מהלך שזיכה את פאחם בבעיטה חופשית אותה בעט ריף מסיקה, גבוה מדי מעל השער. עד לסיום המחצית הראשונה לא נרשמו אירועים נוספים, והקבוצות יורדות להפסקת המחצית כשכאוכב ביתרון 2-0.

 

מועמר קראקה וקבוצתו חזרו למשחק במחצית השנייה (צילום: יח"צ)

 

במחצית השנייה פאחם חזרה למשחק, ובדקה ה-46 משה בן לולו צימק עבור קבוצתו. רצון גדול היה מצד חניכיו של שמעון הדרי להשוות אך ללא הצלחה, והמשחק מסתיים בניצחון גדול של 2-1 לחניכיו של איברהים אבו רקייק.

 

משה בן לולו כובש שער ומצמק עבור פאחם (צילום: יח"צ)

 

כואכב רושמת ניצחון רביעי ברציפות, ואילו אום אל פאחם רושמת הפסד מזה 15 מחזורים.

 

שחקני כאוכב בסיום המשחק , חוגגים ניצחון גדול על פאחם (צילום: יח"צ)

 

איברהים אבו רקייק מאמנה של כאוכב בתגובה: "לפני הכל אני מאחל לאום אל פאחם הצלחה בהמשך, אני חושב שהיה משחק קצבי ברמה גבוהה מאוד עם קרב טקטי מאוד בולט, עם הרבה שינויים תוך כדי משחק בסופו של דבר מה שהכריע זה השחקנים של הפועל כאוכב, ולא מאמן. גם אחרי הניצחון אני חושב שהיריבה הכי גדולה של אום אל פאחם , זו אום אל פאחם בעצמה והעלייה תלויה רק בה. אני גאה בשחקנים הם באמת נותנים מעצמם הכל כולל הכל, ומגיע להם לשמוח, אבל גם חשוב לזכור שזה רק 3 נקודות בדרך למטרה שלנו."

 

איברהים אבו רקייק "אני גאה בשחקנים שלי". (צילום: יח"צ)

 

גל אלקנתי שחקנה של כואכב בתגובה: "היה משחק טוב והיית אווירה מדהימה,מגיע שאפו לשני הקהלים. אני שמח מאוד שנצחנו את המשחק זה היה חשוב לנו, עכשיו המבחן האמיתי לשמור על כל התקופה הטובה הזאת שאנחנו עושים וחבל שאין לנו יותר מידי זמן לשמוח כי כבר בשישי הקרוב יש לנו משחק חוץ קשה".

 

גל אלקנתי, מבשל ומבקיע שער (צילום: יח"צ)

 

שמעון הדרי מאמנה של אום אל פאחם: "אפשר לחלק את המשחק עד הדקה ה30, ומהדקה ה30 ועד לסיום המשחק. לצערי וזו אחריות שלי סגנון המשחק שפתחתי איתו לא צלח, אחרי שני החילופים המוקדמים אום אל פאחם שיחקה את ה60 דקות הכי טובות שנראו מאז שהגעתי לקבוצה, מבחינתנו מותר להפסיד אחרי 15 משחקים ללא הפסד. מה שכן בשלב הזה ההפסדים שווים 6 נקודות, כמו שהניצחונות שווים 6 נקודות. לכן היינו צריכים למנף את המחצית השנייה ולתקן את ה30 דקות הראשונות. לשמחתי מצאנו את הקהל מריע לשחקנים בתום המשחק, ורק כך נוכל לעבור משברים ביחד ולהגשים לעיר את המטרה בלהעפיל לליגה הלאומית בעזרת השם. אני מאמין בשחקנים שידעו כבר במשחק הבא להתעלות ולחזור למסלול הניצחונות צריך לזכור ".

כאוכב חוגגת ניצחון גדול על מוליכת הטבלה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד כוכב משחק נהדר אבל בסוף אנחנו עולים יש לנו 3 משחקים בית עם הקהל שלנו אף אחד יקח את הניקודות (פחמאוי 05-03-2019, 15:51)
  2. פחם מחכה לכם עוד שלושה הפסדים בדרך . בקיצור בסוף אתם לא תעלו זה בדוק. נחייה ונראה (הוגה דעות 05-03-2019, 17:16)
  3. כשהפועל אום אל פחם פוגשת קבוצה שמשחקת כדורגל זו התוצאה .אי אפשר לנצח כל משחק במזל (רואה משחק 05-03-2019, 17:21)
  4. צריך להחזיר את שיבל לשער (נור 05-03-2019, 20:45)
  5. קדוסי (בקה 05-03-2019, 21:50)
    תראו מה שפירה תעשה ממכם קבוצת עגלות בקה תכח מכם נקודות בבית כהל מגעיל רק לקלל יודיע
  6. שפירא תעשה חיים קשים לפחם .זו התחלת הסוף לפחם. (משה 06-03-2019, 10:10)
  7. לאומית (בקה 06-03-2019, 10:38)
    לא הפתעה פחם קבוצה במזל מקום ראשון בקה תפתיע תחכו מה תעשב שפירא תפתיע פחם לא קבוצה בקה עולה ההההההה
  8. איחור (כאוכב פספוס 07-03-2019, 14:47)
    אם כאוכב היתה מביאה את אבורקיק רק לפני חודש באקה ופאחם היו רודפות אחריה באקה נחזיר לכם על התבוסה בסיבוב הראשון נשחק עוד שנה ביחד בליגה א מבטיח לכם משחק גיהונם בכאוכב תצאו עם אפס נקודות פאחם תעלה