סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 26

השבוע לקראת המחזור ה-26 בליגה הלאומית, סוכן השחקנים שי אבני מביא בפנינו את התחזית הראשונה שלנו לאתר 'גולר' ונותן את נקודת מבטוח לשמונת המשחקים. האם נצרת עלית תמשיך לדהור לעבר ליגת העל מול עפולה? קטמון ואשקלון רוצות להידבק לצמרת... ואיך יסתיים קרב התחתית בין איכסל למרמורק...? שווה לקרוא את התחזית של עו"ד שי אבני

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-03-2019
  • 08:23

 עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד...

 

לקראת המחזור הקרוב בליגה הלאומית אמר אבני:

"הליגה הלאומית העונה היא אחת הצמודות בשנים האחרונות כשחצי ליגה יכולה לעלות לליגת העל וחצי ליגה מתמודדת נגד הירידה. לצערי, רוב הקבוצות מגיעות למשחקים על מנת לא להפסיד ולא בכדי לנצח. עובדה זו מנפקת לנו משחקים מעוטי שערים שקשים לצפייה. כולי תקווה שממחזור למחזור, קבוצות כבר יידעו את מקומן בליגה וירשו לעצמם לשחק באופן משוחרר יותר".

 

נעבור למשחקי המחזור הקרוב:

הפועל עכו - הפועל פ"ת

מבחינתי אלון זיו הוא אחד המאמנים הטובים העונה בליגה הלאומית. להכין קבוצה מכלום, 12 ימים לפני פתיחת הליגה ולהשאיר את המועדון בשלב זה של העונה עם סיכוי לפלייאוף העליון, זה פשוט דבר מדהים. עכו פוגשים את פ"ת שלולא עונש הורדת 11 הנקודות, היו כרגע בפלייאוף העליון. אני רואה כאן משחק זהיר של שתי הקבוצות. הניחוש שלי: תיקו.

 

סקציה נס ציונה - בית"ר ת"א

משחק של שני מאמנים מעולים, טסלפפה וזיו אריה שדוגלים בכדורגל יפה והתקפי. נס ציונה עלתה מליגה א' והשתלבה נהדר בליגה הלאומית עם הנהלה מצוינת בראשות רונן זייגרמן והמאמן טסלפפה. אין לי ספק שעם קצת אמונה נס ציונה עדיין יכולה לכוון למקום השני בדרך לליגת העל. בית"ר ת"א גם הייתה בפורמה מצוינת, אך מאז שמכרה את אנסה להפועל רעננה, הורידה רגל מהגז ונדמה כי טוב לה במקום שבו היא נמצאת. הניחוש שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

שחקני הסקציה יצטרכו לנצח בשביל להישאר צמודים לצמרת (דני מלניצקי)

 

הפועל כפ"ס - הפועל ראשל"צ

הפועל כפ"ס ברצף של מספר משחקים ללא ניצחון. אני רואה את המשחק מול ראשל"צ כהזדמנות אחרונה לתפוס מומנטום חיובי ולחזור למסלול הניצחונות. במידה ולא, הלחץ יכריע את הקבוצה שגם כך לחוצה ממילא. עידן שום צריך להרגיע את השחקנים כי הוא ובנודיס באמת עשו שם עבודה טובה מתחילת העונה. מועדון כמו כפ"ס חייב להיות בתמונת העלייה עד סוף העונה. ראשל"צ היא קבוצה לא יציבה שתלויה רק בשערים של גיל יצחק. הניחוש שלי: ניצחון לכפ"ס.

 

ארז בנודיס רוצה סוף סוף להשיג ניצחון (דני מלניצקי)

 

הפועל ר"ג - הפועל רמה"ש

ר"ג בתקופה נהדרת מאז מינויו של בני בן זקן. הקבוצה עשתה רכש טוב בחלון ההעברות ובמומנטום שלה לא הייתי פוסל שייכנסו לפלייאוף העליון, ואף יאיימו על הצמרת הגבוהה. רמה"ש בתקופה נוראית שגרמה למועדון להחליף את אלי כהן בנועם שוהם. בוא נראה אם "אפקט המאמן החדש" יפעל במשחק הבכורה של נועם שוהם, אני מהמר שלא. הניחוש שלי: ניצחון לר"ג.

 

הפועל מרמורק - הפועל איכסל

קרב תחתית על שש נקודות! מרמורק היו במומנטום מטורף ונעצרו במחזור הקודם באשקלון. אסי דומב החיה את הקבוצה ואם יצליח להשאיר אותה בליגה זה יהיה כמו להבריא אדם גוסס. צומת הדרכים הוא נגד איכסל, ניצחון והכל פתוח, הפסד ויהיה קשה להתרומם מהמכה. לגבי איכסל, הם ניצחו במחזור הקודם אחרי תקופה קשה ולחוצה. אני מאמין שאיכסל יהיו מרוצים מתיקו במשחק חוץ מול היריבה נגד הירידה והם גם ישיגו אותו. הניחוש שלי: תיקו.

 

נצרת עלית תרצה לשמור על הפער בפסגה (דני מלנציקי)

 

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית

סוג של דרבי בין הערים השכנות. נצרת עילית היא קבוצת ההגנה של הליגה. אומרים שהתקפה מביאה ניצחונות והגנה מביאה תארים. זה בדיוק לאן שמכוונת נצרת עילית - עלייה לליגת העל מהמקום הראשון. עפולה עשתה שינוי אדיר בזכות יגאל אנטבי, שפשוט עושה פלאים בבירת העמק, הוא חייב ללכת כאן על כל הקופה כדי לקרוא תיגר על העלייה. נצרת עילית יסגרו את המשחק ויהיה משחק טקטי מאוד. הניחוש שלי: תיקו.

 

שחקני עפולה ירצו לחגוג גם במשחק החשוב במאבק הצמרת (דני מלניצקי)

 

בני לוד - הפועל אשקלון

ערן קוליק במומנטום מטורף עם בני לוד. המאמן הוותיק מראה שלהרבה צעירים יש מה ללמוד ממנו ושלדור הוותיק יש המון ידע בכדורגל. הרוגע והשלווה מוכיחים את עצמם ואני מאמין שהם ינצחו גם מול אשקלון הלא יציבה. מגיע שאפו לשלומי דורה שעבר בעונה הזו הכל ועדיין לא רחוק מהצמרת הגבוהה. הניחוש שלי: ניצחון לבני לוד.

 

שחקני קטמון ישיגו ניצחון ראשון בעידן יוסי מזרחי? (דני מלניצקי)

 

מכבי אחי נצרת - הפועל קטמון

אחי נצרת התאוששו מהתקופה הרעה ובעצם יישארו בליגה. קטמון חייבים לנצח במשחק זה בשביל לעלות ליגה, אחרת תצא הרוח מהמפרשים. יוסי מזרחי פספס ניצחון במחזור הקודם מפנדל מוחמץ של ערן לוי וכעת הוא חייב לנצל את הרוח החדשה שהכניס במועדון. הניחוש שלי: ניצחון לקטמון.

סוכן השחקנים, שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 26

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניתוח מעניין (ברוך 01-03-2019, 09:20)
    לגביי נצרת עלית, היא תנצח ותעלה ללא ספק. מחכה לראות תחזיות נוספות שלך
  2. מושלם איזה ניתוח נכון (גיא מאיר 01-03-2019, 09:21)
    מושלם כתוב נהדר ונכוו איזה יופי !!!!! נהניתי מכל פסיק בכתבה קטמון לא תנצח בעילוט לצערי.
  3. רק אנחנו נעלה (כפ"ס 01-03-2019, 10:02)
  4. חייבים ניצחון (מרמורקי 01-03-2019, 11:05)
  5. חייבים ניצחון (מרמורקי 01-03-2019, 11:05)
  6. מרמורק נשארים בליגה (אדום עולה 01-03-2019, 20:52)
  7. מרמורק נשארים בליגה (אדום עולה 01-03-2019, 20:52)