ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-23 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-23 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 27 שערים. ירוחם מפתיעה את המוליכה קרית מלאכי ועירוני אשדוד מנצחת. דימונה מנצחת בבית. מעלה אדומים, בני אילת, שדרות ושיכון המזרח מנצחות בבית. והמשחק בין בית"ר קרית גת והפועל לוד מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 25-02-2019
  • 08:27

הפועל ירוחם – עירוני קרית מלאכי : 1-3

הפועל ירוחם מהמקום החמישי אירחה את המוליכה מקרית מלאכי. לאחר מחצית ראשונה מאופסת המארחת עלתה למחצית השניה. צמד תוך 3 דקות של אלירן אפריאט בדקות 55 ו – 58 העלו את ירוחם ליתרון 2-0. בדקה ה-68 אליעזר איילין צימק את התוצאה בפנדל אבל משה אביטן המצוין בשער ענק בדקה ה-70 מבטיח את הניצחון ובסיום 3-1 ענק להפועל ירוחם שפותח את מאבק העליה לחלוטין.

 

מ.ס דימונה – בית"ר גבעת זאב : 0-7

קבוצת הצמרת מדימונה אירחה במגרש בערד את נועלת הטבלה מגבעת זאב. דימונה מהפתיחה לחצה והפגינה כדורגל ברמה גבוהה ובמחצית הובילה 3-0 משערים של דור סבן וצמד של דודו כהן. במחצית השניה דימונה הוסיפה עוד 4 שערים מרגליהם של ערן זגר, גל דהן וצמד של דודו כהן שמשלים רביעייה ובסיום 7-0 ענק לדימונה.

 

שחקני דימונה חוגגים עוד שער (דן בונבידה 24dimonews)

 

דודו כהן וליאל זגורי חוגגים (דן בונבידה 24dimonews)

 

בני יצ'אלאל – בני אילת : 1-0

בני אילת יצאה למשחק על 6 נקודות ברחובות נגד בני יצ'אלאל . שתי הקבוצות רוצות להבטיח את מקומן בליגה אבל המשימה עבור שתיהן לא תהיה פשוטה. בני אילת פתחה מצוין וכבר בדקה ה-3 דניאל אלמלח העלה אותה ליתרון 1-0. בני אילת שמרה על היתרון המיזערי עד לסיום וחזרה את כל הדרך לאילת עם 3 נקודות יקרות מפז. בני יצ'אלאל עדיין מסובכת עמוק במקום ה-14 המוליך בסוף העונה למשחקי ההצלבה נגד הירידה.

 

עירוני כסייפה – עירוני שדרות : 2-0

עירוני שדרות מהמקום השלישי עם עונה פנטסטית עד כה יצאה למשחק חוץ קשה נגד כסייפה החזקה. חניכיו של עופר טלקר פתחו מצוין את המשחק וכבר במחצית הראשונה הכריעו את המשחק מצמד שערים של מתן כהן ורפי עמוס . עד לסיום שדרות שמרה על היתרון היקר וניצחה 2-0. בעקבות הניצחון שדרות מצמקת את הפער מהמקום הראשון לנקודה אחת בלבד והיא מועמדת רצינית לעלייה מהמקום הראשון.

 

עירוני נתיבות – מ.ס שיכון המזרח : 6-2

שיכון המזרח שבמקום השישי יצאה למשחק לא פשוט בנתיבות שרוצה להבטיח את מקומה בליגה. שחקניו של שמעון ועקנין פתחו מצוין ובמחצית כבר הובילו 4-1 משערים של שמואל בן חמו, גבי אלבז, גל אסולין ואביחי סלומון. לנתיבות צימק ירין אבוקסיס. במחצית השניה שיכון המזרח הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של ניב ברשת ושמואל בן חמו שהשלים צמד. נתיבות עוד הצליחה להבקיע מרגליו של אסף כהן ובסיום 6-2 ענק לשיכון המזרח. נתיבות סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אוסמה קשאעלה.

 

הפועל לוד – בית"ר קרית גת : 1-1

הפועל לוד שנלחמת על חייה אירחה במגרשה את קרית גת ממרכז הטבלה . לוד עלתה ליתרון על סף השריקה למחצית משערו של אפי מלכה ובמחצית השניה בית''ר קרית גת הישוותה מרגליו של אושר דהן בדקה ה-87 ובסיום תיקו 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. הפועל לוד סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של תומר ירוחם בדקות הסיום . 

 

שחקני עירוני אשדוד חוגגים את הראשון (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד – עירוני מודיעין : 0-2

עירוני אשדוד השניה אירחה במגרשה את מודיעין החזקה ובידיעה שניצחון של אשדוד והיא משווה את מספר הנקודות של קרית מלאכי המוליכה לאחר שמלאכי הפסידה בשישי. שחקניו של שי מאור פתחו בסערה את המשחק ותוך 3 דקות הובילו 1-0 מרגליו של ה"אס" שלה עידן חג'ג' שקבע את תוצאת המחצית. במחצית השניה היה זה רפי עמרן שהעלה את עירוני אשדוד ליתרון 2-0  בבעיטה חופשית אדירה . היתרון נשמר עד לסיום ואשדוד נצמדת לקרית מלאכי .

 

רפי עמרן כובש את השני לאשדוד עם בעיטה אדירה (מוטי קדוש)

 

שחקני עירוני אשדוד חוגגים את הניצחון ונצמדים לקרית מלאכי בטבלה (מוטי קדוש)

 

מ.ס באר שבע – בית"ר מעלה אדומים : 1-0

 

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : דודו כהן חלוצה של דימונה עם רביעייה לרשתה של גבעת זאב.

 

מאמן המחזור : שמעון ועקנין מאמנה של שיכון המזרח עם ניצחון חוץ ענק בנתיבות.

 

 

קבוצה מצטיינת : הפועל ירוחם עם ניצחון ענק על קרית מלאכי.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-23 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירוחם (מ 26-02-2019, 15:44)
    ירוחם ניצחה בשביל לקבל את אשדוד בפלאוף זה מישחק אחת ירוחם תנצח
  2. ירוחם הפתיעה ? (אפי 27-02-2019, 06:49)
    הצחקתה אותנו איזה הפתעה ירוחם קבוצה יותר טובה ממלאכי אם לא מזל ושופטים מלאכי היו אחרי ירוחם