ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-22 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-22 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 27 שערים. המוליכות קרית מלאכי ועירוני אשדוד מנצחות. מעלה אדומים, שיכון המזרח ושדרות מנצחות בבית. מ.ס באר שבע ובני אילת מנצחות בחוץ והמשחק בין בית"ר קרית גת נגד ירוחם מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 18-02-2019
  • 08:42

בית"ר מעלה אדומים – עירוני כסייפה : 0-5

מעלה אדומים מהמקום ה-11 אירחה במגרשה את עירוני כסייפה מהמקום ה-7. מעלה אדומים שרוצה להבטיח את הישארות בליגה פתחה מצוין ובמחצית הובילה 2-0 משער של דוד צור ושער עצמי. במחצית השנייה מעלה אדומים לחצה על הגז והבקיעה לא פחות מ-3 שערים מרגליהם של יוסי ביטון, מוחמד מנצור ודוד צור שהשלים צמד.

 

הקהל של מלאכי דחף את קבוצתו לניצחון. צילום: יח"צ

 

עירוני קרית מלאכי – מ.ס דימונה : 1-2

המוליכה הגאה מקרית מלאכי אירחה במגרשה את השלישית מ.ס דימונה לקרב על 6 נקודות . קרית מלאכי עלתה ראשונה ליתרון כבר בדקה ה-9 מרגליו של מכונת השערים אריאל טרבלסי אבל דימונה השוותה בתחילת המחצית השנייה מרגליו של דודו כהן . שתי הקבוצות נלחמו על כל כדור ובדקה ה-94 דימונה נשארה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אבירם אוחנה ודקה לאחר מכן כשהמשרוקית בפה של השופט דייב פינטו המקומי כובש שער דרמטי ומנצח למלאכי את המשחק. בסיום 2-1 דרמטי למלאכי ויש אומרים שזה מזל של אלופים.

 

דיב פינטו, חוגג שער הניצחון נגד דימונה. צילום: יח"צ.

 

בית"ר גבעת זאב – מ.ס באר שבע : 1-0

מ.ס באר שבע יצאה למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה מגבעת זאב. המשחק התאפיין בלחימה מצד שתי הקבוצות ורק בדקה ה-70 הובקע השער היחיד במשחק מרגליו של דור נגר שמעניק 3 נקודות יקרות לבאר שבע שנלחמת על מנת להישאר בליגה. לצערנו של גבעת זאב אם לא יקרה נס היא תנשור בסוף העונה לליגה ג'.

 

בית"ר קרית גת – הפועל ירוחם : 1-1

בית''ר קרית גת מהמקום ה-9 אירחה במגרשה את ירוחם מהמקום החמישי. מחצית ראשונה מאופסת ובמחצית השנייה התגבר הלחץ מצד שתי הקבוצות למצוא את השער ולנסות לנצח את המשחק. בית''ר קרית גת הבקיעה בדקה ה-80 מרגליו של דולב סויסה והיה נראה כי הנקודות נשארות בקרית גת אבל איתי מסיקה מירוחם חשב אחרת והבקיע שער דרמתי בדקה ה-90 וקובע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בסיום.

 

מ.ס שיכון המזרח – הפועל לוד : 0-3

שיכון המזרח מהמקום השישי עוד חולמת להפוך את העונה מעונה טובה לעונה גדולה. שיכון המזרח פתחה מצוין וכבר בדקה ה-5 עלתה ליתרון מרגליו של גל אסולין המצוין. במחצית השנייה המגמה לא השתנתה ושיכון המזרח כבשה עוד 2 שערים מרגליהם של אופק עדני וגבי אלבז . שיכון המזרח ניצחה אבל איבדה את הכוכב שלה ליאו אמסיס שנפצע וסיים את העונה.

 

עירוני מודיעין - בני אילת : 3-1

בני אילת שרק רוצה לברוח מהתחתית הבוערת יצאה למשחק חוץ קשה במודיעין. המשחק נפתח נהדר מבחינת המארחת עירוני מודיעין שבמחצית הראשונה הובילה 1-0 מרגליו של אוראל בטש אבל המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לגמרי, בני אילת שחייבת את הנקודות התנפלה על המשחק כמו חיה פצועה והבקיעה לא פחות מ-3 שערים מרגליהם של דניאל אלמלח, דימיטר איליאב ואופק בלחסן. למרות הניצחון אילת עדיין מסובכת במאבקי התחתית.

 

שחקני אשדוד חוגגים (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד – עירוני נתיבות : 0-5

עירוני אשדוד השנייה אירחה במגרשה את העשירית עירוני נתיבות. אשדוד פתחה היטב את המשחק ובמחצית הובילה 1-0 משערו של עידן חג'ג'. במחצית השנייה חניכיו של שי מאור לחצו על הדוושה והבקיעו לא פחות מ-4 שערים מרגליהם של ברוך דגו, תומר ברוך, תומר בן חיים ועידן חג'ג' שהשלים צמד. עירוני אשדוד תחכה למעידה של קרית מלאכי על מנת לצמק את הפער בפסגה שעומד כעת על 3 נקודות בלבד.

עידן חג'ג' האס של עירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד חוגגת עם הקהל המדהים שלה (מוטי קדוש)

 

עירוני שדרות – בני יצ'אלאל : 0-4

עירוני שדרות החזקה הממוקמת במקום השלישי אירחה במגרשה את בני יצ'אלאל מהתחתית. שדרות לא התקשתה לנצח את הרחובותיים וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 מרגליהם של רפי עמוס ודור אלקבץ. במחצית השנייה שדרות הוסיפה עוד 2 שערים מרגליהם של מתן כהן למיכאל קירטיבה ובסיום 4-0 גדול לשדרות שרחוקה 4 נקודות בלבד מהמוליכה קרית מלאכי.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: דייב פינטו שחקנה של קרית מלאכי עם שער ניצחון דרמטי על דימונה.

מאמן המחזור: חיים עטון מאמנה של קרית מלאכי עם ניצחון חשוב ודרמטי בדקה ה-95.

קבוצה מצטיינת: בני אילת עם ניצחון ענק במודיעין .

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-22 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות